http://www.bultenkamerverhuur.nl/quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:02 schreef Gitaarmat het volgende:
Kamer gezocht:
¤250-¤300
14m² (of groter)
Wel rondom/in de binnenstad.
anybody? Mensen op kamernet reageren laat btw.
eyjongquote:
Haten he, als iemand een beetje populair begint te worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Een rapper die opeens kut muziek maakt nu hij snapt dat juist daar geld mee te verdienen is.
Ja, omdat hij best toffe muziek maakt en dan opeens 'doorbreekt' met waar is Kraan of hoe dat nummer ook heet. Zo'n bijzonder slecht "dit móet de menigte wel leuk vinden" top 40 beatje. Kots.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Haten he, als iemand een beetje populair begint te worden.
Ze hebben het zelf ook moeilijk met de veertien jarige groupiesletjes trouwens.
Haten op dat nummerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, omdat hij best toffe muziek maakt en dan opeens 'doorbreekt' met waar is Kraan of hoe dat nummer ook heet. Zo'n bijzonder slecht "dit móet de menigte wel leuk vinden" top 40 beatje. Kots.
Is volgens mij een van de oudere nummers van het album. Nummers met de potentie van het "vieze hitje" maakte 'ie al veel langer hoor. Haten op waar is Kraan vanwege de mazzel en marketing die er achter zit is pure afgunst.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, omdat hij best toffe muziek maakt en dan opeens 'doorbreekt' met waar is Kraan of hoe dat nummer ook heet. Zo'n bijzonder slecht "dit móet de menigte wel leuk vinden" top 40 beatje. Kots.
Nee. Ik bedoel het hele album die o.a. bekend is geworden door 'hitjes' als Waar is Kraan, en dat nummer straalt gewoon 'ik wil doorbreken' uit omdat het precies zo is als wat de mensen waaraan je geld kunt verdienen leuk vinden. Dát vind ik jammer. Voor de rest haat ik niet op kraan, maar wel op het maken van dat soort nummers. Maar vooralsnog heeft 'ie gelijk, als je er geld mee kunt verdienen moet je dat doen, zou ik ook doen, wie niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Is volgens mij een van de oudere nummers van het album. Nummers met de potentie van het "vieze hitje" maakte 'ie al veel langer hoor. Haten op waar is Kraan vanwege de mazzel en marketing die er achter zit is pure afgunst.
Ben jij ook zo iemand die als iemand vraagt wat voor muziek je leuk vindt zegt dat je liedjes uit de top 40 wel 'okay' vindt?quote:
Nee. Ik houd wel van sommige top40 dingetjes maar ben toch wel poprock/punkrock/indierockquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die als iemand vraagt wat voor muziek je leuk vindt zegt dat je liedjes uit de top 40 wel 'okay' vindt?
http://www.last.fm/user/renrozquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar goed, dat ik het niet leuk vind betekent overduidelijk niet dat anderen die mening delen. Het afdoen als afgunst lijkt me lichtelijk overdreven.
Kraan kan me roesten, maar het is hoog tijd dat z'n back-up MC solo gaat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nietzman is n fanboi, die gaan altijd huilen bij kritiek.
Ben jij ook zo iemand die als iemand je vertelt dat het nummer dat je zo leuk vind doorgebroken is in de top 40, je het nummer dan niet meer leuk vindt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die als iemand vraagt wat voor muziek je leuk vindt zegt dat je liedjes uit de top 40 wel 'okay' vindt?
zeker. Een verfrissing tussen al die troep die hippe muziek wordt genoemd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:36 schreef Renesite het volgende:
Ik vind Ed Sheeran een leuke 'nieuwe' aanwinst
Mooie reactie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:31 schreef nietzman het volgende:
Het leven is dan ook mooi als je zestien bent en je je druk kunt maken over commerciële kutmuziek..
Nee. Wel als het klinkt alsof het gemaakt is om door te breken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef HHaajee het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die als iemand je vertelt dat het nummer dat je zo leuk vind doorgebroken is in de top 40, je het nummer dan niet meer leuk vindt?
Staat veel poep in de top 40, maar betekent niet dat een nummer kut is als ie in de top 40 staat
Nietzman toch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:31 schreef nietzman het volgende:
Het leven is dan ook mooi als je zestien bent en je je druk kunt maken over commerciële kutmuziek..
Nogmaals, die vieze hitjespotentie zit er nu echt niet voor het eerst in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee. Wel als het klinkt alsof het gemaakt is om door te breken.
Deed ik dat echt?quote:
Heerlie.quote:Het gaat goed met mij. En met jou?
Bier voor de vrijheid hè.quote:Morgen gewoon Groningen in of niet?
Ja maar zit wel een kern van waarheid in natuurlijk. Heb je nog interessante docu's voor mij voor in de trein zo? Stuur maar via Facebook als je een paar hebt.quote:
Moet ik ze dan eerst op youtube opsnorren?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:15 schreef Ziba het volgende:
Ja maar zit wel een kern van waarheid in natuurlijk. Heb je nog interessante docu's voor mij voor in de trein zo? Stuur maar via Facebook als je een paar hebt.
Ja! Of ik stuur deze vrouw op je af.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Moet ik ze dan eerst op youtube opsnorren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja! Of ik stuur deze vrouw op je af.Jezus, hoe is die uit mijn kelder ontsnaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja! Of ik stuur deze vrouw op je af.Is dat hoe ze er normaal uit ziet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga naar huis.
Lekker draften daar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:50 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik wil morgen mooi weer op de draftbaan, iemand die dat ff kan regelen?
op me werk zeggen ze dat dr alleen negerinnen staan daarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:53 schreef Catch22- het volgende:
gulmez je moet naar de p+r. hoeren in de nieuwstad.
grote markt, vismarkt, poelestraat peperstraat zuiderdiep. wat wil je shoppen?
nieuwstad staan vaak wel mooie vrouwen. er is een andere hoerenstraat en daar staan wel veel negerinnenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
op me werk zeggen ze dat dr alleen negerinnen staan daaramsterdam wallen bulgaarse
ah oke,quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nieuwstad staan vaak wel mooie vrouwen. er is een andere hoerenstraat en daar staan wel veel negerinnen
ah oke!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:58 schreef Catch22- het volgende:
nee. je kan alleen in parkeergarages parkeren en dat is niet gratis. 2 eu per uur ofzo.
Gratis. Constant. Maar het is wel erg druk in het centrum dan - probeer maar een plekje te vinden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:10 schreef Gulmez het volgende:
En gratis parkeren op zondag, is dat ook voor onbepaalde tijd, of moet je dan elk halfuur je parkeerkaart verschuiven?![]()
Bedankt!
Jawel hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:21 schreef MaxMark het volgende:
Volgens mij is het niet gratis parkeren op koopzondag?
Heeeel erg Harrie!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:24 schreef MaxMark het volgende:
Of is dat dan koopavond waar ik mee in de harrie ben?
Dat inderdaad. Niet zoeken om een plekje, als je ergens rond het centrum een verkeerde straat in rijd mag je vaak niet meer terug en je kunt met max 5 personen op dat buskaartje van 1,50. P+R is dus ook hoe dan ook de goedkoopste optiequote:
Beterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:39 schreef ralfseltje het volgende:
Jeej Bevrijdingsfestival. Wisten jullie al dat The Rapture nadien nog in Vera draait?
Als ik berichten lees van vrienden die elders in nederland wonen (stromende regen etc) dan hebben wij heel erg geluk gehad met het weer hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef wc-eendjuh het volgende:
Brrrr, jammer dat het niet lekker warm was vandaag, werd stadspark leuker op!
Komt u met de auto naar de stad Groningen? Dan kunt u aan de rand van de stad gratis parkeren op een van de 5 P+R-terreinen. De comfortabele Citybus brengt u en maximaal 4 anderen voor ¤ 5,- naar het centrum van Groningen en weer terug.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Niet zoeken om een plekje, als je ergens rond het centrum een verkeerde straat in rijd mag je vaak niet meer terug en je kunt met max 5 personen op dat buskaartje van 1,50. P+R is dus ook hoe dan ook de goedkoopste optie
'Comfortabele'quote:Op zondag 6 mei 2012 17:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Komt u met de auto naar de stad Groningen? Dan kunt u aan de rand van de stad gratis parkeren op een van de 5 P+R-terreinen. De comfortabele Citybus brengt u en maximaal 4 anderen voor ¤ 5,- naar het centrum van Groningen en weer terug.
Dat is dan recent verhoogd, toen in november mijn familie op bezoek was betaalden ze 2 of 3 euro geloof ik. Die 1.50 zag ik hier in het topic staanquote:Op zondag 6 mei 2012 17:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Komt u met de auto naar de stad Groningen? Dan kunt u aan de rand van de stad gratis parkeren op een van de 5 P+R-terreinen. De comfortabele Citybus brengt u en maximaal 4 anderen voor ¤ 5,- naar het centrum van Groningen en weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |