SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn dat gelijke vergrotingen?quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dit kan je ook met de A-team flikken.
Scherm is inderdaad minder.quote:
Snap alleen dat gehype nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Scherm is inderdaad minder.
Maar je hoeft niet zo te haten hoor, de One X is ook geen parel.
De geruchten waren beter dan de daadwerkelijke specs en het design waar ze nu eigenlijk mee komenquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De geruchten waren beter dan de daadwerkelijke specs en het design waar ze nu eigenlijk mee komen
quote:
Was hij vet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:08 schreef Fsmxi het volgende:
[..]![]()
Tevens, deze film zag ik liggen voor 2 euro ofzo in de action () vandaag, gelijk meegenomen.
[ afbeelding ]
Kijken, stel luiwammesen!
Plaatje doet het niet, oelewapper.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:08 schreef Fsmxi het volgende:
[..]![]()
Tevens, deze film zag ik liggen voor 2 euro ofzo in de action () vandaag, gelijk meegenomen.
[ afbeelding ]
Kijken, stel luiwammesen!
Mainstreak rommel. Ga terug naar je naar 9fag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:16 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Reddit voor de ecktequote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mainstreak rommel. Ga terug naar je naar 9fag.
Like i give a fuck. Heb het niet eens van 9gag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mainstreak rommel. Ga terug naar je naar 9fag.
Haha wat de fuck lekker happen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Like i give a fuck. Heb het niet eens van 9gag.
Sowieso hypen met welke sites je bezoekt.!!!!!!!!
Ja Deutschland, wo diese Spiele sind perfekt für die Hilfe, um eine Käserei zu beginnen. Es ist jedoch auf einem Bauernhof, wo Käse Käse nur junge selbstverständlich ist. Alt-Käse ist für alte Leute.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkere landing
[ Bericht 45% gewijzigd door Fsmxi op 04-05-2012 18:22:59 ]
oh snapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, spoiler die shit. Voel m'n eigen rug bijna breken.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
oh snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Letterlijk snap ja... Like a twig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan ik niet naar kijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gast, spoiler die shit. Voel m'n eigen rug bijna breken.
Het ritselt jouw koevoeten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gast, spoiler die shit. Voel m'n eigen rug bijna breken.
Daar ga ik altijd zo hard op he.quote:
zo hard?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zo hard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Want?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sold, had je gister weer een MW3 date met nelis?
Ik word daar zo boos van he? Ik kan wel... Ik kan we...quote:
Oooooooooooooh. Dacht dat jullie 2mans waren. Was eerst met Nickelback, later kwam Pierre.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zat al met 4 man.
En jij met nick en pierre toch?
Dan zou het groundwar worden.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik word daar zo boos van he? Ik kan wel... Ik kan we...
[ afbeelding ]
Ga de politiek in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik verveel me gewoon tijdens het gamen
Leer jets vliegen in BF3.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik verveel me gewoon tijdens het gamen
Haha, dat kon uberhaupt nichtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:22 schreef Bozz187 het volgende:
geen post tussen 20.00 en 20.02
![]()
goed bezig heren
quote:Treinomroeper: Hop naar Auschwitz!
Een onbekende heeft gisterenavond in een Belgische trein een misselijke grap uitgehaald. De onverlaat meldde via de intercom dat het eindstation van de trein het naziconcentratiekamp Auschwitz zou zijn. De Belgische spoorwegmaatschappij NMBS kan niet lachen om de witz.
“Welkom op de trein met bestemming Auschwitz. Alle joden worden verzocht om in Buchenwald af te stappen.” Dat werd er volgens de Belgische media omgeroepen in de trein van Namen naar Brussel.
Hoewel de conducteur meteen naar de microfoon snelde, kon hij de dader niet achterhalen. De NMBS veroordeelt de daad ‘krachtig’ en overweegt zelfs een klacht in te dienen, niet alleen wegens antisemitisme maar ook voor misbruik van materieel. Bij de ombudsman van de NMBS werd al geklaagd.
KUTMUZIEK onee wacht dit is geen muziek...quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:52 schreef Michhas het volgende:
In-sane. Grote man in de ring, psychopaat daarbuiten. Blijft een interessante man.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
KUTMUZIEK onee wacht dit is geen muziek...
Damn! Dat is en blijft een goeiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:38 schreef Kutstudent het volgende:
Check mij net even iets in de koelkast van m'n ouders vinden toen ik de boel aan het leegsnaaien was:pierreTt wat een BAASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, kom dan!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:36 schreef SoldMayor het volgende:
Bijna bier tijd alles. Iemand zin om vannacht om een of uurtje 5 potje mw3 te doen dit dat?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:38 schreef Kutstudent het volgende:
Check mij net even iets in de koelkast van m'n ouders vinden toen ik de boel aan het leegsnaaien was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Check mij weer even enorme bullshit hebben lopen posten.quote:
Ik ken hetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Check mij weer even enorme bullshit hebben lopen posten.Was wel echt weer zo'n avond. Vanavond wss nog wat erger.
Oh man, altijd weer kippenvel.quote:
Doet me ook weer denken aanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh man, altijd weer kippenvel.
Waar zijn die tijden gebleven.![]()
Rossdale, doe er iets aan. Met de hoeveelheid geld die jij hebt kun je lang vervlogen tijden wel terugkopen.
Origineel is ook tof, maar deze is ook bruut jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:11 schreef Kutstudent het volgende:
Zin in vanavond bitch! Keihard beuken en liters en nog eens liters naar binnen gieten.
En dat alles in naam der vrijheid.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien de verkeerde chick gefixedquote:
Oh het was weer het zelfde verhaal als van afgelopen week.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien de verkeerde chick gefixed
Laten we dit verhaal eens even voorzichtig analyseren. Nooit geen is een dubbele ontkenning. Oftewel: je wil altijd bier. Nu zijn we aangekomen bij de crux van dit verhaal. In licht van het vandaag aanwezig zijn van een groot aantal bevrijdingsfestivals, kan je het verhaal wat je net hield goed gebruiken, door het vanavond wederom uit te gaan voeren. Tot zover mijn analyse.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oh het was weer het zelfde verhaal als van afgelopen week.
Dan weet je genoeg.![]()
Tsja hij faalde gewoon weer. Maar nu was tie boos.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu weet ik wel waarom Erwin weer op faceboek bezig was
Die dude is al een week boos, maar gelukkig heeft ie nu zijn nieuwe headsetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tsja hij faalde gewoon weer. Maar nu was tie boos.![]()
Ik kan er ook niks aan doen enzo.
Die laatste is de enige chille.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
tja, soms is een remix wel beter als een orgineel
Is hier al door tien verschillende mensen gepost, laat alleen maar zien hoe goed 'ie isquote:
Ja waaronder ik al een keerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is hier al door tien verschillende mensen gepost, laat alleen maar zien hoe goed 'ie is
Haha die is wel tof ja, Orgineel is ook zo fucking lekkerquote:
Vind het wel meevallen. Het is alleen dat de kicks echt snerpend strak zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is hier al door tien verschillende mensen gepost, laat alleen maar zien hoe goed 'ie is
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit.
Mijn oren begonnen na 2 seconden al te bloeden.
Die kunnen wel meer mensen gebruiken in dit topic.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan wel eens helpen.
Omdat duitsers.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:26 schreef Pino0 het volgende:
waarom kan ik in geen enkele free for all lobby normaal spelen zonder dat er duitse kanker honden in hoekjes zitten te wachten met hun ACR's? WTF
Toch wel Duitse herders dan mag ik hopen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:26 schreef Pino0 het volgende:
waarom kan ik in geen enkele free for all lobby normaal spelen zonder dat er duitse kanker honden in hoekjes zitten te wachten met hun ACR's? WTF
Zingen ze ook schlagers?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:26 schreef Pino0 het volgende:
In MW2 zaten toch geen Attack Dogs?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:26 schreef Pino0 het volgende:
Ze hebben trouwens voor black ops 2 wel attack dogs met wapens. Dat is onderdeel van de deathstreak "ultra stand".quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
In MW2 zaten toch geen Attack Dogs?
PS of Xbox?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:26 schreef Pino0 het volgende:
Zie Michhas al klaar staan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:36 schreef Kutstudent het volgende:
En ze schieten toch wel schnitzels af met die ACR he.
Probeer het hier.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:37 schreef Pino0 het volgende:
sorry voor mijn taalgebruik hoor maar ik word er echt leip van
kijk, als je net begonnen bent en dan geen clue hebt maar mensen met 3e prestige die met een gouden mp7 in een hoekje zitten te pre aimen.. komop zeg
De killstreak 'Rambo Pro' lijkt me ook wel vet. Je kunt dan een vloot van 5 dreadnoughts, 3 cruisers en 3 vliegdekschepen inroepen, die het level letterlijk kapot schieten. Instant win.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze hebben trouwens voor black ops 2 wel attack dogs met wapens. Dat is onderdeel van de deathstreak "ultra stand".
Ze hebben ook een easter egg erin zitten. Als je keihard door je mic "assuming direct control" schreeuwt dan krijg je een leger nare aliens die alles helemaal naar de klote pompen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
De killstreak 'Rambo Pro' lijkt me ook wel vet. Je kunt dan een vloot van 5 dreadnoughts, 3 cruisers en 3 vliegdekschepen inroepen, die het level letterlijk kapot schieten. Instant win.
We are Harbingerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze hebben ook een easter egg erin zitten. Als je keihard door je mic "assuming direct control" schreeuwt dan krijg je een leger nare aliens die alles helemaal naar de klote pompen.
Bij 23 kills krijg je de streak "Suicide Horse", waarbij je een paard met C4 op zijn rug kan besturen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
De killstreak 'Rambo Pro' lijkt me ook wel vet. Je kunt dan een vloot van 5 dreadnoughts, 3 cruisers en 3 vliegdekschepen inroepen, die het level letterlijk kapot schieten. Instant win.
Bij 8 kills krijg je de Scorpion Drop, een airdrop over de hele map met kistjes met schorpioenen die een Desert Eagle op hun rug geplakt hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Bij 23 kills krijg je de streak "Suicide Horse", waarbij je een paard met C4 op zijn rug kan besturen.
12 kills, Bavarian Revenge! Airstrike van 50000 liter bier over je tegenstanders.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik hoop dat er in de nieuwe BO ook iets met bier is
Gewoon fusten naar beneden janken, ben je ook wel dood als je die op je krijgt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
12 kills, Bavarian Revenge! Airstrike van 50000 liter bier over je tegenstanders.
Er is een perk genaamd "2 beer", waardoor je aim assist beter wordt en minder last van recoil hebt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik hoop dat er in de nieuwe BO ook iets met bier is
Dat filmpjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er is een perk genaamd "2 beer", waardoor je aim assist beter wordt en minder last van recoil hebt.
Er komt er ook nog een waarin je als secondary een hoorn meeneemt die dit geluid produceert:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:58 schreef Michhas het volgende:
Laten we de 'Mûmakil' killstreak niet vergeten. 18 kills, waarna het spel zich mengt met een parallel universum, namelijk dat van Lord of the Rings.
Hierna kun je zogenaamde 'olifaunten' inroepen die voor je komen vechten.
Dat zal er ongeveer zo uit gaan zien:
[ afbeelding ]
Dat beloofd een leuk spelletje te gaan worden [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Er komt er ook nog een waarin je als secondary een hoorn meeneemt die dit geluid produceert:
Vervolgens zullen op dit geluid een aantal bronstige mannetjesreapers aankomen en met elkaar gaan vechten, in het proces de wereld vernietigend. Aldus je het potje wint.
Ja waar blijft RDR2 gvdquote:
Wat een veel te chille Britse humor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er is een perk genaamd "2 beer", waardoor je aim assist beter wordt en minder last van recoil hebt.
Lekker nutteloos, alleen oude kaas ruik jequote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:06 schreef KoningStoma het volgende:
Naast claymores, bouncing betties en de andere dingen die je op de grond kan neerzetten, is er nu ook de mousetrap (met jonge kaas natuurlijk) die je op de grond kan leggen. Als er dan een hongerige vijand op de geur afkomt, dan klemt 'ie zo dicht.
Volgens mij bedoel je deze hoornquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Er komt er ook nog een waarin je als secondary een hoorn meeneemt die dit geluid produceert:
Vervolgens zullen op dit geluid een aantal bronstige mannetjesreapers aankomen en met elkaar gaan vechten, in het proces de wereld vernietigend. Aldus je het potje wint.
Nee met die hoorn activeer je dus de killstreak: "White wizard and his army of C4-horses"quote:
quote:Man slaat tanden uit mond vrouw
DORDRECHT - Een 20-jarige man heeft op de kermis in Dordrecht de voortanden van een 18-jarige vrouw uit haar mond geslagen.
De vrouw uit Dordrecht moest na behandeling door ambulancepersoneel ter plaatse direct door naar een tandarts. Ze heeft aangifte gedaan.
Het conflict ontstond in de botsauto's. De vrouw kreeg woorden met de 20-jarige man en zijn zusje, eveneens uit Dordrecht, die in een andere botsauto zaten. Dit ontaardde in een vechtpartij.
De politie heeft op basis van getuigenverklaringen de 20-jarige man aangehouden. Hij is in verzekering gesteld en zal worden verhoord. De politie onderzoekt de zaak.
quote:
Een verkeerd wat?quote:Op zondag 6 mei 2012 03:52 schreef Michhas het volgende:
Na die laatste twee zaterdagen heeft Tim een beetje een verkeerd van ons Stef en Pieter
Ik dacht eerder aan een caviaquote:
2 jaar is wel lang als ik er zo over na denk. Zou goed kunnenquote:Op zondag 6 mei 2012 03:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zo voelt het wel, maar het was mei 2010 dacht ik.
ja dat bedoelde ik ookquote:
Jammer, hij had beter de verkeerde slijptol kunnen zienquote:Op zondag 6 mei 2012 03:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik ook
Tim heeft na de afgelopen twee zaterdagen een verkeerde cavia van ons gekregen
Waarom een vrouw? Om te oefenen?quote:Op zondag 6 mei 2012 03:59 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wilde een zwarte vrouwtjescavia, maar ik kreeg een beige, krullige mannetjescavia
Als dit 'God bless Nederland' was had ik je nu natuurlijk voor je kop geschotenquote:Op zondag 6 mei 2012 03:59 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wilde een zwarte vrouwtjescavia, maar ik kreeg een beige, krullige mannetjescavia
Ik dacht ook echt wtf heeft die kerel opquote:Op zondag 6 mei 2012 04:01 schreef PierreTT het volgende:
Die shit over aardappelsGebakken aardappels? Wat doe je dan,ze in een pan met hete boter gooien ofzo? Ook gewoon niet kennen
Wist ik niet man, ik draaide meestal de nek om van die beesten, wel lastig maar het kanquote:Op zondag 6 mei 2012 04:01 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, vrouwtjescavias zijn over het algemeen wat rustiger.
Stef inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 04:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik dacht ook echt wtf heeft die kerel op![]()
En ondertussen zit Stef langzaam knetter te worden
Ja man ineens stil, wel gewoon kills maken. En dan ineens hahahahihi ik ben stoned manquote:Op zondag 6 mei 2012 04:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stef inderdaad
Een half uur hoor je hem niet, en dan vraag je wat, en dan hoor je: 'Huh? Wat? Ik ben fucking,stoned man'
quote:Op zondag 6 mei 2012 04:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja man ineens stil, wel gewoon kills maken. En dan ineens hahahahihi ik ben stoned man
Ok.quote:Op zondag 6 mei 2012 05:42 schreef Kutstudent het volgende:
Wtf is hier aan de hand man.Ik ben echt tyfus bezopen.
Toverde toenstraks ergens een washangertje tevoorschijn en die probeerde ik heel tijd bij chicks op de tepels te klemmen, maar was niet echt succes.
volgens mij wel 5 keer in m'n gezicht geslapped vandaag daardoor.
![]()
waarom de fuck zet ik dit op fok.
Hachee boyquote:
en wtf is dit :quote:Op zondag 6 mei 2012 05:42 schreef Kutstudent het volgende:
Wtf is hier aan de hand man.Ik ben echt tyfus bezopen.
Toverde toenstraks ergens een washangertje tevoorschijn en die probeerde ik heel tijd bij chicks op de tepels te klemmen, maar was niet echt succes.
volgens mij wel 5 keer in m'n gezicht geslapped vandaag daardoor.
![]()
waarom de fuck zet ik dit op fok.
Fucking ripe-offquote:
Klinkt wel een stuk beterquote:
Holy fuck, lucky bastard.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
Dinsdag en woensdag naar Duitsland, de mercedes/amg fabriek. Ook naar het museum daar en mag in elk model amg rijden!
Jongere broer werkt bij mercedes en doet het erg goed vandaar de uitnodiging, leuk verzetje even.
hehe wel tofquote:Op zondag 6 mei 2012 11:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
Dinsdag en woensdag naar Duitsland, de mercedes/amg fabriek. Ook naar het museum daar en mag in elk model amg rijden!
Jongere broer werkt bij mercedes en doet het erg goed vandaar de uitnodiging, leuk verzetje even.
Vetquote:Op zondag 6 mei 2012 11:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tering, kan de meeste geniale quotes niet meer herinneren van gisteravond.
Pierre: Die gast heeft IRAQ in zn naam en jij ARAB.
Pringles: Net als je ARAB sjaaltje.
Michhas: Ja inderdaad. He wat?
Nou? Wat is het?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Anders ik wel. maar dat ligt niet aan wiet of drank
Hihi, wat zei jij eigenlijk tegen mij dan? Roti boy?quote:
yesquote:Op zondag 6 mei 2012 12:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hihi, wat zei jij eigenlijk tegen mij dan? Roti boy?
Janquote:Op zondag 6 mei 2012 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie wou er nou een viandel weken in satesaus
Hey,er is wel een groot verschil tussen gepureerde aardappels en aardappelpuree he! Ik ben hoog opgeleid man!quote:
Kun je beter een Jos Brinkie bestellen imo. Damn boy zometeen eten als een koning en de ganse dag gamenquote:
Dudequote:Op zondag 6 mei 2012 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fucking grote pan goulash op het vuur negers
Nice,ik ga straks richting Marloesquote:Op zondag 6 mei 2012 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je beter een Jos Brinkie bestellen imo. Damn boy zometeen eten als een koning en de ganse dag gamen
Hij had alles op man, maar ik denk dat ie beter eerst een joint had kunnen roken en daarna etenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
DudeJe had nog keftedes over zei je
Ik hou het lekker bij haringragout vandaag.
Hahahaquote:Op zondag 6 mei 2012 12:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice,ik ga straks richting Marloes![]()
Shit Nick,ik zie hier ineens die foto van je asbak
Mich,Stef bellen terwijl ie stoned is
Dat is voor vanavond jwzquote:Op zondag 6 mei 2012 12:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
DudeJe had nog keftedes over zei je
Ik hou het lekker bij haringragout vandaag.
Lekker man,ik ga vanavond zelf pizza makenquote:
Heerlijk man sowieso pizza met visquote:Op zondag 6 mei 2012 12:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lekker man,ik ga vanavond zelf pizza makenmet modderfokking ansjovis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |