SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn dat gelijke vergrotingen?quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dit kan je ook met de A-team flikken.
Scherm is inderdaad minder.quote:
Snap alleen dat gehype nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Scherm is inderdaad minder.
Maar je hoeft niet zo te haten hoor, de One X is ook geen parel.
De geruchten waren beter dan de daadwerkelijke specs en het design waar ze nu eigenlijk mee komenquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De geruchten waren beter dan de daadwerkelijke specs en het design waar ze nu eigenlijk mee komen
quote:
Was hij vet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:08 schreef Fsmxi het volgende:
[..]![]()
Tevens, deze film zag ik liggen voor 2 euro ofzo in de action () vandaag, gelijk meegenomen.
[ afbeelding ]
Kijken, stel luiwammesen!
Plaatje doet het niet, oelewapper.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:08 schreef Fsmxi het volgende:
[..]![]()
Tevens, deze film zag ik liggen voor 2 euro ofzo in de action () vandaag, gelijk meegenomen.
[ afbeelding ]
Kijken, stel luiwammesen!
Mainstreak rommel. Ga terug naar je naar 9fag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:16 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Reddit voor de ecktequote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mainstreak rommel. Ga terug naar je naar 9fag.
Like i give a fuck. Heb het niet eens van 9gag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mainstreak rommel. Ga terug naar je naar 9fag.
Haha wat de fuck lekker happen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Like i give a fuck. Heb het niet eens van 9gag.
Sowieso hypen met welke sites je bezoekt.!!!!!!!!
Ja Deutschland, wo diese Spiele sind perfekt für die Hilfe, um eine Käserei zu beginnen. Es ist jedoch auf einem Bauernhof, wo Käse Käse nur junge selbstverständlich ist. Alt-Käse ist für alte Leute.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkere landing
[ Bericht 45% gewijzigd door Fsmxi op 04-05-2012 18:22:59 ]
oh snapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, spoiler die shit. Voel m'n eigen rug bijna breken.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
oh snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Letterlijk snap ja... Like a twig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan ik niet naar kijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gast, spoiler die shit. Voel m'n eigen rug bijna breken.
Het ritselt jouw koevoeten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gast, spoiler die shit. Voel m'n eigen rug bijna breken.
Daar ga ik altijd zo hard op he.quote:
zo hard?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zo hard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Want?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sold, had je gister weer een MW3 date met nelis?
Ik word daar zo boos van he? Ik kan wel... Ik kan we...quote:
Oooooooooooooh. Dacht dat jullie 2mans waren. Was eerst met Nickelback, later kwam Pierre.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zat al met 4 man.
En jij met nick en pierre toch?
Dan zou het groundwar worden.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik word daar zo boos van he? Ik kan wel... Ik kan we...
[ afbeelding ]
Ga de politiek in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik verveel me gewoon tijdens het gamen
Leer jets vliegen in BF3.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik verveel me gewoon tijdens het gamen
Haha, dat kon uberhaupt nichtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:22 schreef Bozz187 het volgende:
geen post tussen 20.00 en 20.02
![]()
goed bezig heren
quote:Treinomroeper: Hop naar Auschwitz!
Een onbekende heeft gisterenavond in een Belgische trein een misselijke grap uitgehaald. De onverlaat meldde via de intercom dat het eindstation van de trein het naziconcentratiekamp Auschwitz zou zijn. De Belgische spoorwegmaatschappij NMBS kan niet lachen om de witz.
“Welkom op de trein met bestemming Auschwitz. Alle joden worden verzocht om in Buchenwald af te stappen.” Dat werd er volgens de Belgische media omgeroepen in de trein van Namen naar Brussel.
Hoewel de conducteur meteen naar de microfoon snelde, kon hij de dader niet achterhalen. De NMBS veroordeelt de daad ‘krachtig’ en overweegt zelfs een klacht in te dienen, niet alleen wegens antisemitisme maar ook voor misbruik van materieel. Bij de ombudsman van de NMBS werd al geklaagd.
KUTMUZIEK onee wacht dit is geen muziek...quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:52 schreef Michhas het volgende:
In-sane. Grote man in de ring, psychopaat daarbuiten. Blijft een interessante man.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
KUTMUZIEK onee wacht dit is geen muziek...
Damn! Dat is en blijft een goeiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:38 schreef Kutstudent het volgende:
Check mij net even iets in de koelkast van m'n ouders vinden toen ik de boel aan het leegsnaaien was:pierreTt wat een BAASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, kom dan!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:36 schreef SoldMayor het volgende:
Bijna bier tijd alles. Iemand zin om vannacht om een of uurtje 5 potje mw3 te doen dit dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |