Weet ik niet, manquote:
Oh ja, vinger erin prikken en er een donut van maken. Wth.quote:
maken dat je weg komtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nsfw
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:24 schreef Quickie_Brat het volgende:
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nsfw
mn moeder zat naast me.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2012 15:25:29 ]
quote:
bwhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nsfw
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nsfw
![]()
KAK GVD KAK IK WIL HET WET0NNNquote:
Hahahahahaquote:
Nogmaals;quote:
die duimquote:
Lijkt me wel raar als die je poepert entert tijdens coitus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
die duim [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
die link.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:37 schreef Zaniri het volgende:
[..]
Hey Wise, dochtertje kopen voor $700? ze is 14 en ECHT christelijk, goed voor het maken van taarten![]()
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=75954
Bij die discussie word kony gelijk bijgehaaldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:39 schreef wise het volgende:
[..]
die link.
![]()
en de teksten van die gebrainwashde mensen daar![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij die discussie word kony gelijk bijgehaald
quote:
Gekochtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:39 schreef wise het volgende:
[..]
die link.
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:34 schreef LavenderTown het volgende:
Het is een beetje hetzelfde als ''agossie'' bij het sturen van een bericht aan jezelf. Typische vrouwenuitspraak. Die weten niet wat zelfbevrediging is. Opflikkeren ermee.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:39 schreef wise het volgende:
[..]
die link.
![]()
![]()
![]()
Ze zou m wel krijgenquote:
en hard. zonder genadequote:
Ja ok.quote:
Ok, maar proberen ze het dan niet evengoed en dumpen ze die vis gewoon ergens als het niet lukt? Is Moby Dick de witte?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Over die kois van honderden euro's...
Die zijn te groot voor een reiger of ooievaar, die krijgt dat beest niet mee.
Wj hebben er 4 die behoorlijk groot zijn, die krijgt dat beest niet door zn strot, de kleintjes wel, volgens mij is er ook wel eens een opgegeten door een reiger, maar dat zijn dan dus vissen van max n tientje ofzo.
(we hebben er ook drie met namen, Vera, Robin en Moby Dick)
Nee, Moby Dick is een heel grote zwarte die we van een kennis die Dick heet hebben gekregenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, maar proberen ze het dan niet evengoed en dumpen ze die vis gewoon ergens als het niet lukt? Is Moby Dick de witte?
Hehe.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, Moby Dick is een heel grote zwarte die we van een kennis die Dick heet hebben gekregen![]()
Dat zou kunnen, maar met die echt grote doen ze dat niet hoor, die zijn gewoon TE groot, dat snapt die reiger ook wel. We hebben ook weinig last van reigers eigenlijk, weet niet waarom.
Ik heb een paartje van dezenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Over die kois van honderden euro's...
Die zijn te groot voor een reiger of ooievaar, die krijgt dat beest niet mee.
Wj hebben er 4 die behoorlijk groot zijn, die krijgt dat beest niet door zn strot, de kleintjes wel, volgens mij is er ook wel eens een opgegeten door een reiger, maar dat zijn dan dus vissen van max n tientje ofzo.
(we hebben er ook drie met namen, Vera, Robin en Moby Dick)
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Daar heb je wel geluk mee, ik heb een kennis die al heel wat vissen op die manier is kwijtgeraakt.
Die zijn ook leukquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb een paartje van dezen
[ afbeelding ]
Ze lijken wat op takjes... ze heten tokkie en takkie
Wow mooiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even een snelle foto. Ze staan er allemaal (iig deels) op.
Hehe, die übergrote die vanuit de schaduwen lurkt, daar links.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even een snelle foto. Ze staan er allemaal (iig deels) op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |