Wie heeft de auteursrechten ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:26 schreef Schalks. het volgende:
[..]
De gebroeders Grimm schijnen met een sequel bezig te zijn.
Geen idee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:42 schreef magneetstrip het volgende:
Waarom herken ik tong80 topics nog niet
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit grappige topic zou leuk zijn geweest als ts geen grandioze fout maakte, de Bijbel heeft namelijk geen open einde: het boek schrijft naar het Einde der Tijden, de Dag des Oordeels, de Apocalyps. Te lezen in de Openbaring van Johannes.
Er zit dus wel een einde aan ts, dit had je geweten als je de Bijbel echt had gelezen. Beetje jammer dit.
Selectief lezen is een kunst.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef Mr_Belvedere het volgende:
TS: Wat vond je van Ezekiel 23:19 ? Filmmateriaal?
Vond Ben Hur beter.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef Mr_Belvedere het volgende:
TS: Wat vond je van Ezekiel 23:19 ? Filmmateriaal?
True story.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:18 schreef Pharkus het volgende:
Deze heb je al eens gemaakt als ik me niet vergis
Amenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste woorden aan de timmerman die de spijkers er in sloeg ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:18 schreef Pharkus het volgende:
Deze heb je al eens gemaakt als ik me niet vergis
Ik wacht nog steeds, al klaar met pissen inmiddels?quote:
haahahhahaha, mensen die het boek serieus gelezen hebben..quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit grappige topic zou leuk zijn geweest als ts geen grandioze fout maakte, de Bijbel heeft namelijk geen open einde: het boek schrijft naar het Einde der Tijden, de Dag des Oordeels, de Apocalyps. Te lezen in de Openbaring van Johannes.
Er zit dus wel een einde aan ts, dit had je geweten als je de Bijbel echt had gelezen. Beetje jammer dit.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef Kriegel het volgende:
Jij hebt het niet begrepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef Kriegel het volgende:
komt tie niet weer tot leven? daar ging het hele boek toch om?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chemist in <3 and Soul
het boek ging om genoeg mensen over te halen tot een, wat nu blijkt een ontiegelijk grote, sekte. Het ontstaan van 1 van de grootste, rijkste en invloedrijkste commerciele sekte.quote:
Hey Wise, dochtertje kopen voor $700? ze is 14 en ECHT christelijk, goed voor het maken van taartenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:35 schreef wise het volgende:
[..]
het boek ging om genoeg mensen over te halen tot een, wat nu blijkt een ontiegelijk grote, sekte. Het ontstaan van 1 van de grootste, rijkste en invloedrijkste commerciele sekte.
Die doormiddel van slavenaarbeid hele gebouwen lieten bouwen zodat men geindoctrineerd en overrompeld werd van al het moois en pracht. En hier dus naar toe bleven komen om te luisteren naar verkooppraatjes van zogenaamde verkopers in het gebouw dat kerken zijn. Naturlijk moest er veel gefinancieerd worden, dus besloot met om met een zakje rond te gaan waar men geld in moest doen.
Prachtig om te zien hoe zo'n sekte van uit niks en met behulp van een sprookjes boek van de grond af komt en een hele kudde mensen achter zich krijgt
echt, mijn vingers gaan jeuken als ik die teksten daar zie. Hoe kunnen mensen zo blind zijn en geloven in die troepquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:37 schreef Zaniri het volgende:
[..]
Hey Wise, dochtertje kopen voor $700? ze is 14 en ECHT christelijk, goed voor het maken van taarten![]()
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=75954
Flink wat inteelt en de kinderen aan de haren mee de kerk insleuren doen wonderen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:38 schreef wise het volgende:
[..]
echt, mijn vingers gaan jeuken als ik die teksten daar zie. Hoe kunnen mensen zo blind zijn en geloven in die troep
denk het ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:41 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Flink wat inteelt en de kinderen aan de haren mee de kerk insleuren doen wonderen.
Shit..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:37 schreef Zaniri het volgende:
[..]
Hey Wise, dochtertje kopen voor $700? ze is 14 en ECHT christelijk, goed voor het maken van taarten![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:37 schreef Zaniri het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:37 schreef Zaniri het volgende:
[..]
Wtfquote:Well, I'm about to burst with excitement! I just got back from being formally introduced to my future wife!
I say formally introduced because I do remember her from when the 8th grade class from Leviticus Middle School had their field trip/tour of Landover Field last November. Her soon-to-be childbearing hips caught my attention even then.
She is just a dream! She'll make a wonderful wife and mother to my future children.
I can't wait for our wedding (and wedding night )! I talked to the Professor and we will be using his home for a brief reception and the honeymoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |