Das dus Moby Dick, die gele is Vera en die grote wit-oranje is Robin.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, die übergrote die vanuit de schaduwen lurkt, daar links.
Een passende naam in ieder geval.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das dus Moby Dick, die gele is Vera en die grote wit-oranje is Robin.
Jawel hoor, alleen kan het zijn dat ze ze opeten.quote:
Oh oke, dacht dat eens te hebben gehoord. Vera is mooiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen kan het zijn dat ze ze opeten.![]()
Je kan ze ook leren sla te eten ofzo
Karpers zijn sowieso toffe beestenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze eten ook uit je hand en die gele kun je zowat uit het water tillen voordat ze begint te spartelen.
Ze zijn echt leuk.
Of door Moby Dick?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
We hadden trouwens een tijdje terug een steur erin en die is verdwenen, was ook een kleintje btw, denk dat die wel gepakt is door een reiger.
Karpers eten geen andere vissen voor zover ik weet.quote:
Dat is toch niet echt manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:20 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zit nog steeds te lezen op dat Jezusforum, die mensen.__
echt he, daar wil je toch ff tegen zeggen dat ze niet sporenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:20 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zit nog steeds te lezen op dat Jezusforum, die mensen.__
quote:
Zeg me dat dit gewoon niet waar is alsjeblieft?quote:My neighbor's daughter had her first at 12. They couldn't wait to get the little minx out of the house but had to wait until she hit 13 so they could drive her to NH. The father is 29 so his age was not a factor. It was a nice wedding and Chuck E Cheese did a first rate job with the catering.
Jezus te paard zeg, inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:22 schreef wise het volgende:
[..]
echt he, daar wil je toch ff tegen zeggen dat ze niet sporen
Ik denk dat ze kleine visjes wel zouden eten, ze zijn echt gek op kikkervisjes en minikikkertjes, denk niet dat ze het verschil zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Karpers eten geen andere vissen voor zover ik weet.
Steurenprachtig, nog steeds zelfde als dinotijd.
Dikke trollquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Zeg me dat dit gewoon niet waar is alsjeblieft?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
gaat het nog steeds over vissenIk kom wel terug over een half uur
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:25 schreef Allure_ het volgende:
Wowowow bijna weekendouders bijna op vakantie
die-hard party in dat huis
Weer. Onze vissen kun je aaien enzoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Kom met wat anders?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
wat? je bent 26 ofso en je woont bij je ouders?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:25 schreef Allure_ het volgende:
Dierenarts een optie?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weer. Onze vissen kun je aaien enzo![]()
Onze katten ook. Ben er trouwens nog steeds niet achter of ze nou zwanger is of niet.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom met wat anders?
[..]
wat? je bent 26 ofso en je woont bij je ouders?
Oh in dat huis. Dan nogquote:
Vette kinderseriequote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zit een kinderserie te kijken.
Dubbele date:
'wacht, ik kan niet verder gaan met je. Ik heb een vriend'
'Dat maakt mij niet uit.'
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zit een kinderserie te kijken.
Dubbele date:
'wacht, ik kan niet verder gaan met je. Ik heb een vriend'
'Dat maakt mij niet uit.'
Nee, dat zou vanaf iets meer dan een maand kunnen en zover zijn we nog niet.quote:
hier is dat feestjequote:
Hij tikt gelijk onder de neus.. adt ruik je toch dan? die ketchup?quote:
Soms kijk ik Zack en Cody als er geen flikker op tv is, vermakelijk slecht geacteerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zack en Cody, of the suite life on deck, zoiets.
Party hardy, hoor.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn zusje was op vakantie gegaan maandag, gewoon, een midweek, met haar vriend en dochtertje en vriend is dinsdag vertrokken, want hij vond er niks aan en deed chagrijnig tegen hen.![]()
Toen is een vriendin van haar de rest van de tijd gekomen.
Meh, ze moet die man echt loesen. Word echt niks zoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn zusje was op vakantie gegaan maandag, gewoon, een midweek, met haar vriend en dochtertje en vriend is dinsdag vertrokken, want hij vond er niks aan en deed chagrijnig tegen hen.![]()
Ja, dat heb ik ook met "Kinderen geen bezwaar" of "Iedereen is gek op Jack."quote:
wtf, dumpen die shitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zack en Codyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zack en Cody, of the suite life on deck, zoiets.
Ik ben er iets te oud voor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zack en CodyNagesynchroniseerde series
Ahja, al die shit zoals Hannah Montana, True Jackson en die series zijn gewoonquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben er iets te oud voor.
Kinderen vinden het wel leuk.
Miley Cirus is cutequote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ahja, al die shit zoals Hannah Montana, True Jackson en die series zijn gewoon![]()
ik woon iets noorderlijker .. ietsje maar .. in Drenthequote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jij kwam toch uit ehv? maar die yellow claw shit komt daar
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Miley Cirus ken ik niet, Miley Cyrus wel. En dat is een slet
aitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik woon iets noorderlijker .. ietsje maar .. in Drenthe
Pubertjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:25 schreef Allure_ het volgende:
Jaloerse vrouwenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel heerlijk dat je zo verzuurd bent, ook al heb je wel gelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
IK heb nog geen facebook invite gehad andersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat mij genieten van het feit dat ik gewoon veel ruimte heb om een feestje te geven + tuin.
Goed argument.quote:
19 ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Joh, hoe oud is die meid? En waarom is ze in hemelsnaam een slet? Dan ben/ was ik t ook.
Is toch zo? Zij heeft een killer body en dan haar meteen een slet noemen omdat ze gewoon van haar leven genietquote:
Ja, dat was ik sowieso.quote:
Als niet alles in de soep was gelopen waren Dqod en ik morgen wel ff langs gekomen om die taart die proeven.quote:
Maar toen was je al een slet als je met veel jongetjes ging zoenen =$quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat was ik sowieso.
En toen was ik ook een slet.tenminste, dat vonden mensen van mij.
quote:CENSUUR: De overheid wil overdag geen 16+ content meer online hebben staan. Daarom is BNN genoodzaakt om veel van ons prachtige beeldmateriaal achter een tijdslot te plaatsen. Dit houdt in dat je alle video content alleen tussen 22:00 uur en 06:00 uur kunt bekijken. Langzamerhand zal steeds meer materiaal wat we niet als 16+ classificeren weer online komen. Dit kan je dan wél de gehele dag bekijken. Maar kom hier vooral na 22:00 uur even een kijkje nemen. Gezelligheid!
srry alleen mensen met meer dan 400 fb vrienden nodig ik uit ;pquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IK heb nog geen facebook invite gehad anders
In de soep gelopen? Wattan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als niet alles in de soep was gelopen waren Dqod en ik morgen wel ff langs gekomen om die taart die proeven.
Ik was een slet omdat mensen dat dachten van me.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar toen was je al een slet als je met veel jongetjes ging zoenen =$
Maar je kan wel de hele dag geweldadige tekenfilms kijkenquote:
ik ga een capuchino bananen kokos cake makenquote:
Ja, hier moet je echt jaloers op zijn:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Is toch zo? Zij heeft een killer body en dan haar meteen een slet noemen omdat ze gewoon van haar leven geniet
Dat klinkt lekkerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:49 schreef wise het volgende:
[..]
ik ga een capuchino bananen kokos cake maken
oh nouw is jammer want hb nie zoveel xD misgien volgend jaar bter whahah ;pquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
srry alleen mensen met meer dan 400 fb vrienden nodig ik uit ;p
Natuurlijk laat ik je.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat mij genieten van het feit dat ik gewoon veel ruimte heb om een feestje te geven + tuin.
Ik vind Miley Cyrus niet zoveel aan, maar dat heb ik wel vaker met die 16 jarige meisjes, ik weet het, dat is jaloezie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hier moet je echt jaloers op zijn:
[ afbeelding ]
Ben je stiekem ook een beetje jaloers op Manuel Broekman, want daar had je ook zoveel commentaar op, terwijl hij gewoon van z'n leven geniet.
Niks bijzonders maar miss dat we naar Den Haag gingen naar een optreden. Maar gaat niet door.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In de soep gelopen? Wattan? [ afbeelding ]
Jij hebt echt een olifantengeheugenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hier moet je echt jaloers op zijn:
[ afbeelding ]
Ben je stiekem ook een beetje jaloers op Manuel Broekman, want daar had je ook zoveel commentaar op, terwijl hij gewoon van z'n leven geniet.
Ik heb eigenlijk nooit wat tegen die tieners. Selena Gomez en Victoria Justice enzo vind ik best wel geinig, maar Miley vind ik gewoon kotsirritant.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Miley Cyrus niet zoveel aan, maar dat heb ik wel vaker met die 16 jarige meisjes, ik weet het, dat is jaloezie.![]()
Ik heb alleen geen idee wie Manuel Broekman is.
Jammer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks bijzonders maar miss dat we naar Den Haag gingen naar een optreden. Maar gaat niet door.
Vrouwen van in de dertig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Miley Cyrus niet zoveel aan, maar dat heb ik wel vaker met die 16 jarige meisjes, ik weet het, dat is jaloezie.![]()
klinkt goedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker
Ik maakte ooit eens bananenbrood.
Dat was ideaal om wat oudere bananen op te maken
Ik vind ze niet aantrekkelijk, tieners, ik houd meer van wat volwassener vrouwen. En mannen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit wat tegen die tieners. Selena Gomez en Victoria Justice enzo vind ik best wel geinig, maar Miley vind ik gewoon kotsirritant.
Dat dus. Censuur op BNN programma'squote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar je kan wel de hele dag geweldadige tekenfilms kijken
Gebruik je wel roomboter in je cake of gebruik je .. margarine?quote:
Eens. Met name die eind deze maand 32 worden.quote:
roomboter, maar soms gewoon kant en klare shit dat je er water bij moet doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebruik je wel roomboter in je cake of gebruik je .. margarine?
Ja, ik heb ze ook liever wat volwassener ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind ze niet aantrekkelijk, tieners, ik houd meer van wat volwassener vrouwen. En mannen.
echt he,quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens. Met name die eind deze maand 32 worden.
Dat is een van de presentatoren van spuiten en slikkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |