Oh in dat huis. Dan nogquote:
Vette kinderseriequote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zit een kinderserie te kijken.
Dubbele date:
'wacht, ik kan niet verder gaan met je. Ik heb een vriend'
'Dat maakt mij niet uit.'
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zit een kinderserie te kijken.
Dubbele date:
'wacht, ik kan niet verder gaan met je. Ik heb een vriend'
'Dat maakt mij niet uit.'
Nee, dat zou vanaf iets meer dan een maand kunnen en zover zijn we nog niet.quote:
hier is dat feestjequote:
Hij tikt gelijk onder de neus.. adt ruik je toch dan? die ketchup?quote:
Soms kijk ik Zack en Cody als er geen flikker op tv is, vermakelijk slecht geacteerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zack en Cody, of the suite life on deck, zoiets.
Party hardy, hoor.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn zusje was op vakantie gegaan maandag, gewoon, een midweek, met haar vriend en dochtertje en vriend is dinsdag vertrokken, want hij vond er niks aan en deed chagrijnig tegen hen.![]()
Toen is een vriendin van haar de rest van de tijd gekomen.
Meh, ze moet die man echt loesen. Word echt niks zoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn zusje was op vakantie gegaan maandag, gewoon, een midweek, met haar vriend en dochtertje en vriend is dinsdag vertrokken, want hij vond er niks aan en deed chagrijnig tegen hen.![]()
Ja, dat heb ik ook met "Kinderen geen bezwaar" of "Iedereen is gek op Jack."quote:
wtf, dumpen die shitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zack en Codyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zack en Cody, of the suite life on deck, zoiets.
Ik ben er iets te oud voor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zack en CodyNagesynchroniseerde series
Ahja, al die shit zoals Hannah Montana, True Jackson en die series zijn gewoonquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben er iets te oud voor.
Kinderen vinden het wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |