Mee eens!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren afgekeken:
Game Of Thrones - Season 1
Wat een geniale serie is dit, HBO op z`n best!! Grootse sets, een prachtige aankleding en een geweldige cast,alles klopt eraan.
Wel duurt het een paar afleveringen voordat je, door de veelvoud aan personages, door hebt wie wie is en hoe alles in elkaar zit. Maar laat je meeslepen in deze geweldige en (vooral ook)geweldadige serie, die trouwens niet voor mensen met een zwakke maag is aan te raden, en je bent getuige van 10 uur lang top televisie.
Kom maar door met seizoen 2!
9,5/10
Leuken film inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren afgekeken:
Game Of Thrones - Season 1
Wat een geniale serie is dit, HBO op z`n best!! Grootse sets, een prachtige aankleding en een geweldige cast,alles klopt eraan.
Wel duurt het een paar afleveringen voordat je, door de veelvoud aan personages, door hebt wie wie is en hoe alles in elkaar zit. Maar laat je meeslepen in deze geweldige en (vooral ook)geweldadige serie, die trouwens niet voor mensen met een zwakke maag is aan te raden, en je bent getuige van 10 uur lang top televisie.
Kom maar door met seizoen 2!
9,5/10
Ik denk dat Akira je dan wel zal bevallen.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind Manga als Naruto e.d. iets te ver gaan maar Avatar en DB e.d. vind ik wel leuk. En vrijwel alle Ghibli films zijn ook awesome.
Dacht dat ik de enige was!quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:25 schreef Cheiron het volgende:
Alleen wel moeten wennen aan hoeveel François Cluzet op Dustin Hoffman lijkt. Wow!
En de verkrachting-scene wat korter....quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:03 schreef summer2bird het volgende:
I spit on your grave
http://www.imdb.com/title/tt1242432/
[ afbeelding ]
Ik was opzoek naar een vermakelijke film, die heb ik gevonden.
Hij is makkelijk weg te kijken. Ik had wel het idee dat er hier en daar wat beter ingeleefd zou kunnen worden, maar het blijft een vermakelijke film.
De trailer verraad echter alles. Dat is nogal jammer want ik zat tegen het einde aan nog te wachten op de draai in de film.
Maar ja. Het wraakactie stuk had wat uitgebreider gekund.
6.2 op IMDB,
6.8 van mij
Op vrijdag 18 mei 2012 13:30 schreef ZodiaX het volgende:
Hmm weet niet of dat echt een spoiler was maar heb het maar even weggehaald.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:51 schreef Tim86 het volgende:
]Laatste stuk van je verhaal is wel een spoiler..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |