je beweert dat het onzin is dat is totaal respectloos en dan kan je verwachten dat mensen jou ook niet zo respectvol behandelenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:31 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
jonge gooi je leven weg en ga uit dit topic als je mijn mening ook niet respecteerd en dan zeggen dat ik geen respect heb![]()
wat voor idioot en jij dan
Het werkt 2 kanten uit.quote:
troll even een eind op.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:33 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Uiteraard is het een onzin argument, het is namelijk vergelijkbaar met jouw argument
ik kan respect geven en vinden dat ik het onzin vindquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
je beweert dat het onzin is dat is totaal respectloos en dan kan je verwachten dat mensen jou ook niet zo respectvol behandelen
Waarom? Werkt het anders niet ofzo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:33 schreef Id_do_her het volgende:
Iedereen moet dat maar gewoon voor zichzelf weten, maar even rekening houden met de mensen die eraan meedoen en dan is iedereen blij.
Maar ik zeg ook niet dat andere mensen dit niet mogen doen he.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:08 schreef Wootism het volgende:
[..]
Andere mensen hechten er wel weer waarde aan.
Ik kan boos worden om mensen die dit niet kunnen/willen respecteren.
zeg dat tegen pezuquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:34 schreef Golden_Pauper het volgende:
wat een kut topic, kunnnen jullie niet allemaal effe 2 minuten je bek houden.
waaromquote:
Als er geen stilte is, is het ook geen twee minuten stilte nee.quote:
en als ze op tv stil zijn en ik thuis gewoon zachtjes praat?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als er geen stilte is, is het ook geen twee minuten stilte nee.
ja ik respecteer jou ook maar ik vind je wel onzinquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:34 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
ik kan respect geven en vinden dat ik het onzin vind
okquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik respecteer jou ook maar ik vind je wel onzin
ga dan lekker wegquote:
Dan werkt het dus per definitie niet buiten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat moet jij weten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:35 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
en als ze op tv stil zijn en ik thuis gewoon zachtjes praat?
Nou er was wel even een combobreaker, maar doorgaans werkt het wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Dan werkt het dus per definitie niet buiten?
maar dan werkte het toch nietquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Ik bedoel ermee dat gewoon waar is, ondanks dat het een domme aanname is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zeg ik zijn domme aanname is niet waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |