quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ook jij geeft dus toe dat het je rest van het jaar geen zak interesseert en dat je je eigen gemoedsrust daarom afkoopt door 2 minuten stil te zijn op een moment waarvan de overheid vindt dat het moet.
nee, erg domme aanname van jequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ook jij geeft dus toe dat het je rest van het jaar geen zak interesseert en dat je je eigen gemoedsrust daarom afkoopt door 2 minuten stil te zijn op een moment waarvan de overheid vindt dat het moet.
ik troll niet jullie willen niet geloven dat het eigenlijk wel een beetje onzin isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee het is niet gewoon zo beperkte mossel, het is namelijk extra stilstaan bij
[..]
ga ergens anders trollen man
zoa\ls ik al eerder zei, jij bent zelf onzin en zou afgeschaft moeten wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
ik troll niet jullie willen niet geloven dat het eigenlijk wel een beetje onzin is
nee een domme aanname is juist niet de waarheidquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef HSG het volgende:
[..]
Hij kan wel dom zijn maar het is wel de waarheid.
Inderdaad, niemand lijkt te willen respecteren dat er ook mensen zijn die op een andere manier de gevallenen in oorlogen willen herdenken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Wat een respectloeze, egoïstische idioten in dit topic.
Dus jij gaat netjes elke zondag naar de kerk, om respect te tonen voor de miljoenen andere gelovigen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Wat een respectloeze, egoïstische idioten in dit topic. Gelukkig heb ik wel van mijn ouders meegekregen om respect te tonen en je medemens lief te hebben. Ook al hoeft het voor jou geen betekenis te hebben, voor duizenden anderen wel.
jonge gooi je leven weg en ga uit dit topic als je mijn mening ook niet respecteerd en dan zeggen dat ik geen respect hebquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoa\ls ik al eerder zei, jij bent zelf onzin en zou afgeschaft moeten worden
Dat staat er los van. Iets wat dom is hoeft nog niet waar te zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee een domme aanname is juist niet de waarheid
Ook al heeft het voor jou wel een betekenis, voor duizenden anderen niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Wat een respectloeze, egoïstische idioten in dit topic. Gelukkig heb ik wel van mijn ouders meegekregen om respect te tonen en je medemens lief te hebben. Ook al hoeft het voor jou geen betekenis te hebben, voor duizenden anderen wel.
Het zijn dezelfde mensen die bij alles net het tegenovergestelde van wat normaal gezien wordt moeten doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:30 schreef tralalala het volgende:
PeZu houdt het nog best lang vol met al die trolletjes hier.
Tenminste, ik hoop dat het trolletjes zijn.![]()
Hoe bedoel je kortzichtig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
het begint nu gewoon een ja nee topic te wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook al heeft het voor jou wel een betekenis, voor duizenden anderen niet.
Ik vind dat gewoon een slappe redenering.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:31 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
het begint nu gewoon een ja nee topic te worden
Het lijkt wel een religie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:31 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
het begint nu gewoon een ja nee topic te worden
ja dat zeg ik zijn domme aanname is niet waarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat staat er los van. Iets wat dom is hoeft nog niet waar te zijn.
Voor jou heeft het ook een betekenis. Ook al weet je dat zelf wellicht niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook al heeft het voor jou wel een betekenis, voor duizenden anderen niet.
Wat is dit voor onzin argument, ik heb het over mensen die gedood zijn in een nutteloze oorlog en jij hebt het over mensjes die in "god" gelovenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:30 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Dus jij gaat netjes elke zondag naar de kerk, om respect te tonen voor de miljoenen andere gelovigen?
Dat iemand 2 minuten stil wil zijn, prima...maar het daarbij ook nog eisen van anderen is om zum kotzen.
Diep dit, maar zo ontzettend waarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Voor jou heeft het ook een betekenis. Ook al weet je dat zelf wellicht niet.
Had even verder gelezen dan, sukkel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Voor jou heeft het ook een betekenis. Ook al weet je dat zelf wellicht niet.
Uiteraard is het een onzin argument, het is namelijk vergelijkbaar met jouw argumentquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:32 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin argument, ik heb het over mensen die gedood zijn in een nutteloze oorlog en jij hebt het over mensjes die in "god" geloven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |