quote:
Ja dan had je mij best kunnen vragenquote:
Uhuhquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee wel.
Waar is de meet dann?
[..]
Janmaat schiet er wel een in eigen goal.![]()
Goede spelers hebben jullie voor volgend jaar, chapeau.
Ik woon maar klein.quote:
Jammere buren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien als in de zomer mijn ouders weg zijn. Maar dan gaan de buren klikken.
En dan even kijken wat je wil hebben en dan tegen welke prijs ik het kan leveren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, zal de webshops eens checken. Tot dan.
Maar je hebt het ook op genoeg andere punten, en je jeugd lijkt niet op iedereens jeugd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar hij heeft gewoon een stuk jeugd gehad dat een beetje op de mijne lijkt, daar komt het denk ik door.
Volgende keer zal ik aan je denkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dan had je mij best kunnen vragen
Ik heb het vorige topic nog even teruggelezen en ben het met Bob eens, je stijl is erg aanvallend MFNquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat was vooral in reactie op haar gelijke stijl.
Jaloers ofzo? Of wat bedoel je met die spoiler.
Hoeveel vierkante meters?quote:
Zoals ik al zei, het is als reactie op een vergelijkbare stijl.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb het vorige topic nog even teruggelezen en ben het met Bob eens, je stijl is erg aanvallend MFN
vind ik ook alsof je er op uit bent om me onder uit te halenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb het vorige topic nog even teruggelezen en ben het met Bob eens, je stijl is erg aanvallend MFN
Eens.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben ik ook, bloed wil ik zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
vind ik ook alsof je er op uit bent om me onder uit te halen
Ongeveer 70.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hoeveel vierkante meters?
Ik wil cijfers
Tis niet dat ik er niet vrolijker van wordt (of het tegendeel) maar vond het wel opvallend.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is als reactie op een vergelijkbare stijl.
Zal in het vervolg lekker met smileys gaan strooien als je daar vrolijker van wordt.![]()
![]()
![]()
Maar het gaat om de stijl, om de inhoud heb ik het vaak niet eens te doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
vind ik ook alsof je er op uit bent om me onder uit te halen
Ik hoop dat ze dit seizoen wat meer wedstrijden op vrijdagavond hebben, is voor mij gemakkelijkerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi
Al ga ik misschien een seizoenskaart nemenMoet er nog even over nadenken welk vak
Geen reden om olie op het vuur te gooien kree, jij bent het altijd eens met iemand die het oneens is met MFNquote:
Dan woon je groter dan ik.quote:
Ik vind gewoon dat de wedstrijden op zondag gespeeld moeten wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit seizoen wat meer wedstrijden op vrijdagavond hebben, is voor mij gemakkelijker
ik vind de stijl denigrerend overkomen...pffquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar het gaat om de stijl, om de inhoud heb ik het vaak niet eens te doen.
Nou vond me ook gelijk al aangevallen net.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen reden om olie op het vuur te gooien kree, jij bent het altijd eens met iemand die het oneens is met MFN
Ja maar dan kan ik niet zo vaakquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat de wedstrijden op zondag gespeeld moeten worden
Eventueel op een zaterdagavond als uitzondering....
Ik ontken toch ook niet dat ik aanvallen reageerde op haar? Ik gaf er zelfs uitleg voor, wat wil je dan verder nog horen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis niet dat ik er niet vrolijker van wordt (of het tegendeel) maar vond het wel opvallend.
Tis niet voor niets dat jezelf steeds in dit soort kibbeltjes verzeild raakt de laatste tijd.
Of je jezelf daarmee helpt, weet ik niet. Kijk, uiteindelijk moet je het zelf weten.
Maar ik kan hier niet alle knappe dames uitnodigen om hun setjes te showen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dan woon je groter dan ik.
Ik zit hier op een schamele 60.
Gewoon op straat johquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik kan hier niet alle knappe dames uitnodigen om hun setjes te showen.
Ah, je bent meer van het relletjes opzoeken geworden!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ontken toch ook niet dat ik aanvallen reageerde op haar? Ik gaf er zelfs uitleg voor, wat wil je dan verder nog horen?
Kibbeltjes heb ik verder alleen met kree, en daarvan zie ik het probleem verder niet. Ik ga niet gemaakt aardig tegen hem lopen doen en negeer hem ook regelmatig verder.
Zie het als een stukje tijdverdrijf, ik heb even niets te doen en hang hier rond. Niet iets waarmee ik mezelf denk te helpen, maar dat hoeft dan ook niet.
Why not?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
organiseer een beachparty een bikini contest!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enige reden dat ik zo reageer op haar inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
Maar strawberry, je ziet niet dat je reacties af en toe zo agressief overkomen dat mensen zo op je gaan reageren? Het is niet moeilijk dat te veranderen zodat mensen je aardig vinden hoor. Probeer gewoon niet alles op jezelf te betrekken en anderen niet te veroordelen.
kreeeeeeeeeeeeeee starten met organiseren! Precies voor de Oude Kerk!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:28 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
organiseer een beachparty een bikini contest!
Ik heb een vriendin, maar ze zijn alsnog allemaal van harte welkom hier.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:28 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Why not?
Het is dat ik een vriendin heb.. anders waren ze nu allemaal uitgenodigd
Waarom nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:28 schreef twi het volgende:
[..]
kreeeeeeeeeeeeeee starten met organiseren! Precies voor de Oude Kerk!
Dat is misschien wel een idee. Maar dan kan ik minder goed er van genieten ben ik bang.quote:
Ik zal in de zomervakantie even kijken, dat is mijn eerstkomende vrije dag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:28 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Why not?
Het is dat ik een vriendin heb.. anders waren ze nu allemaal uitgenodigd
Bikini'squote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:28 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
organiseer een beachparty een bikini contest!
Oh, dan moeten we het een kilometer of 5 naar het zuiden verplaatsen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
De deal was wel dat alle mannen naakt gingen he.
Geef me nog een paar maandjes danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ja dan moet je ze allemaal delen....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een idee. Maar dan kan ik minder goed er van genieten ben ik bang.
[..]
Ik zal in de zomervakantie even kijken, dat is mijn eerstkomende vrije dag.
[..]
Bikini's![]()
Maar strand is te ver van mijn huis.
dealquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
Maar dan moeten de vrouwen eigenlijk ook nakend.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
waarom naakt? Als ze nog wat aanhebben is het veel spannender toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan moeten de vrouwen eigenlijk ook nakend.
Als dat geen orgie wordt...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan moeten de vrouwen eigenlijk ook nakend.
Noteer even hoe ik daar niet op hem reageerde.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen reden om olie op het vuur te gooien kree, jij bent het altijd eens met iemand die het oneens is met MFN
Moet je nog zo lang zitten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je krijgt tot augustus, dan ben ik weer een keer vrij.
Daar had je net zelf ook een handje van, zie je nu hoe vervelend dat kan zijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik vind de stijl denigrerend overkomen...pff
genoeg hierover..
ik ben klaar met dit onderwerp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |