Dan zou ik er ook gewoon mee ophouden als ik jou was, want met wanhopig doen krijg je niemand. En met wanhopig terwijl het niet eens de bedoeling is stoot je zelfs nog meer mensen af.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:10 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
eigenlijk niet nee
ik heb meer aan mezelf dan aan de gemiddelde man
Ben je niet wanhopig?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:10 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
eigenlijk niet nee
ik heb meer aan mezelf dan aan de gemiddelde man
Die toon ook gelijk van je "jochie".quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gaat het je nu opeens om happen ja? Prima, negeer ik je toch weer.
Ik vergelijk je niet met hem, ik was het er gewoon mee eens dat hij excentriek is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:09 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
fijn dat je me daarmee vergelijkt.Ik heb regelmatig luchtige conversaties met mijn buren
hoezo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, je maakt een beetje rare opmerkingen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
Excentriek persoon tussen de 20 en 30 met een slank postuur en moet roken he?
Beschrijving van mylifeisgrey.
Mlig? Ja hij is wel apart jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vergelijk je niet met hem, ik was het er gewoon mee eens dat hij excentriek is.
Excentriek en gestoord liggen ook wel erg dicht bij elkaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vergelijk je niet met hem, ik was het er gewoon mee eens dat hij excentriek is.
Ga buiten zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg het maar niet warm
Verwarming staat al op 21.... grrr
zo aanvallendquote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan jullie winnen van Heerenveen?
Extra sweater aantrekken?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg het maar niet warm
Verwarming staat al op 21.... grrr
Mag je wel een tabelletje meenemen, anders wel baas dat je uit je hoofd weet welke maten bij welke cupmaten horen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan vind ik ook dat alle cupmaten opgemeten moeten worden
Nee hoor, de mijne zijn ook verwaarloosbaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:10 schreef debeterebob het volgende:
Zal ik dan de eerste zijn die toegeeft niet helemaal tevreden te zijn met mijn eigen sociale vaardigheden
ja maar om de verkeerde redenen praktisch gezien regel ik alles zelfquote:
had je gratis kaarten dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht er woensdag in de Kuip pas aan dat ik jou wel mee had kunnen vragen
Ik kan het op zijn minst proberenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mag je wel een tabelletje meenemen, anders wel baas dat je uit je hoofd weet welke maten bij welke cupmaten horen.
Verwaarloosbaar ook weer niet. Maar ik ben er geen koning inquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, de mijne zijn ook verwaarloosbaar.
Goed zo, nu je dit inziet, ga je dan ook ophouden met wanhopig doen om niets?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:14 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja maar om de verkeerde redenen praktisch gezien regel ik alles zelf
emotioneel gezien heb ik er ook niet veel aan nu
Goed idee wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan vind ik ook dat alle cupmaten opgemeten moeten worden
Janmaat schiet er wel een in eigen goal.quote:
gestoord is niet mijn ding excentriek wel hij moet wel weten wat hij doetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Excentriek en gestoord liggen ook wel erg dicht bij elkaar
No offense, maar jij weet het allemaal ook wel erg goed voor anderen...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goed zo, nu je dit inziet, ga je dan ook ophouden met wanhopig doen om niets?
Hij vind wel dat hij weet wat hij doet, alleen vinden anderen dat hij dat niet weet. Ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
gestoord is niet mijn ding excentriek wel hij moet wel weten wat hij doet
Goed ideequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Voor het meten van de cupmaten van alle maten een spannend setje meenemen en kijken welke het beste past.
juist ja..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij vind wel dat hij weet wat hij doet, alleen vinden anderen dat hij dat niet weet. Ofzo.
Ik ben in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Voor het meten van de cupmaten van alle maten een spannend setje meenemen en kijken welke het beste past.
Het zijn tips, die gaf ik (+ wat anderen) haar een topic geleden al maar toen ging ze aangevallen doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
No offense, maar jij weet het allemaal ook wel erg goed voor anderen...
Mensen snappen hem niet, wat hij doet is voor hem logisch. Meestal kan ik het nog wel begrijpen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij vind wel dat hij weet wat hij doet, alleen vinden anderen dat hij dat niet weet. Ofzo.
Wat voor spannend setje heb jij?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
wat doet hij dan in hemelsnaam?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen snappen hem niet, wat hij doet is voor hem logisch. Meestal kan ik het nog wel begrijpen.
Sterk stuk inlevingsvermogen, maar ik vond toch al dat je dat had.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen snappen hem niet, wat hij doet is voor hem logisch. Meestal kan ik het nog wel begrijpen.
Dan maar een meet bij Kaneelquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien als in de zomer mijn ouders weg zijn. Maar dan gaan de buren klikken.
Ik heb niet zulke spannendequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat voor spannend setje heb jij?
Dan doe maar bij mij, wel zelf de spannende setjes meebrengen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien als in de zomer mijn ouders weg zijn. Maar dan gaan de buren klikken.
Oke. Dat vorige deel heb ik gemist. Maar ik vind je stijl erg aanvallend.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het zijn tips, die gaf ik (+ wat anderen) haar een topic geleden al maar toen ging ze aangevallen doen.
Dus dan krijg je een conversatie die nergens meer over gaat, en nu zijn we terug bij waar het begon. Ben benieuwd of ze er in de tussentijd anders naar kijkt en eens wat gaat doen of dat ze liever stil blijft staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohjaa das waar ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke spannende
Ik heb net een paar maanden voor het eerst bh's aan
Oke, zal de webshops eens checken. Tot dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan doe maar bij mij, wel zelf de spannende setjes meebrengen.
Mooi complimentje toch, Loka?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sterk stuk inlevingsvermogen, maar ik vond toch al dat je dat had.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oke. Dat vorige deel heb ik gemist. Maar ik vind je stijl erg aanvallend.Dat was vooral in reactie op haar gelijke stijl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaloers ofzo? Of wat bedoel je met die spoiler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |