Excentriek is die zekerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
Excentriek persoon tussen de 20 en 30 met een slank postuur en moet roken he?
Beschrijving van mylifeisgrey.
Nee dat is geen goed plan... ik denk dat ik kan zingen als Britney, maar dat is alleeen in me droomquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet op de eerste date karaoke gaan doen als ik jou was
ik date geen FOK!kersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
Excentriek persoon tussen de 20 en 30 met een slank postuur en moet roken he?
Beschrijving van mylifeisgrey.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doe genoeg goed ja, in dit topic posten staat niet gelijk aan falen in de liefde.
Ik kan tenminste een relatie krijgen en onderhouden, alleen al daarin loop ik lichtjaren op je voor.
Je weerwoord geld ook voor jou, jij kan niet in mijn hoofd kijken. Toch gedraag jij je alsof je dat wel kan, dus ik kaats die bal terug. Alleen schiet je dan wel meteen in de verdediging. Wel sneu dat je het niet ziet verder.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:00 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
verzin ik dat nu pas? je kan nog steeds niet in mijn hoofd kijken..
dat merkte ik al aan de manier waarop je reageerde toen ik het erover had
Verder ben je wel leuker dan britney.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is geen goed plan... ik denk dat ik kan zingen als Britney, maar dat is alleeen in me droom
Wrijf het er maar weer in he.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat het leuk is. De helft hier ofzo heeft al een relatie.
Gewoon, ik ken hem redelijk goed en hij past wel in je plaatje.quote:
En we hebben allemaal 25+cm hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sommige Fokkers zijn echt
Maar goed jij je zin, je weet niet wat je mist
Britney isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verder ben je wel leuker dan britney.
Die is een beetje de weg kwijt
Ik heb al heel wat mensen ontmoet in mijn leven maar zoals MLIG ben ik er nog niet tegengekomenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon, ik ken hem redelijk goed en hij past wel in je plaatje.
En excentriekere personen zijn er vast maar moet ik nog tegenkomen.
Ik was als jong Roycotje ook fan van britneyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Britney is
Nu heb ik zin om de Spice Girls aan te zetten, en te gaan dansen
Ok dat heeft helemaal niks met Britney te maken
mijn identiteit als vrouw word niet bepaald door het hebben van een manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je weerwoord geld ook voor jou, jij kan niet in mijn hoofd kijken. Toch gedraag jij je alsof je dat wel kan, dus ik kaats die bal terug. Alleen schiet je dan wel meteen in de verdediging. Wel sneu dat je het niet ziet verder.
Nou chapeau meiske, nu nog een kerel krijgen. Ohnee wacht, dat lukt niet.
Ach welnee joh.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is te groot voor mij
Ik ben nog steeds fan van britneyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was als jong Roycotje ook fan van britney![]()
Zelfs nog naar een concert geweest toen.
quote:
De mijne ook niet, hij is een aanvulling en een verrijking (lekker cliché jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:05 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
mijn identiteit als vrouw word niet bepaald door het hebben van een man
wat is er zo excentriek aan hem?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat mensen ontmoet in mijn leven maar zoals MLIG ben ik er nog niet tegengekomen
Volgende meet moeten we maar iedereen opmeten. Voor eens en altijd besluiten wie een echte FOK!ker is en wie niet.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds fan van britney
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok op niemandquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende meet moeten we maar iedereen opmeten. Voor eens en altijd besluiten wie een echte FOK!ker is en wie niet.
doet alsof? Ik regel mijn eigen dingen altijd gedaanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De mijne ook niet, hij is een aanvulling en een verrijking (lekker cliché ja) maar zonder hem vermaak ik me prima.
Zou je ook eens moeten proberen, iets leuks doen.
Tevens ben je wel erg wanhopig op zoek voor iemand die doet alsof ze geen man nodig heeft.
Verwachte reactie, maar neequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is er jochie, heb je aandacht van me nodig ofzo?
Hij maakt er bijvoorbeeld een wereldprobleem van als hij gewoon een pakketje moet afgeven aan zijn buren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:06 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wat is er zo excentriek aan hem?
Vanwaar dat wanhopige gedoe van je dan? Dat is dan ook nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:07 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
doet alsof? Ik regel mijn eigen dingen altijd gedaan
Dat jij het weer zo nodig over mij moet hebben terwijl ik het niet over jou had was pas voorspelbaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:08 schreef kree het volgende:
[..]
Verwachte reactie, maar nee
Heb de hoop daarop allang opgegeven.
Maar ik lees even mee, gezellig.
fijn dat je me daarmee vergelijkt.Ik heb regelmatig luchtige conversaties met mijn burenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij maakt er bijvoorbeeld een wereldprobleem van als hij gewoon een pakketje moet afgeven aan zijn buren.
Verdenkt ie ze al van orgaanhandel
Het valt me op.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat jij het weer zo nodig over mij moet hebben terwijl ik het niet over jou had was pas voorspelbaar.
eigenlijk niet neequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vanwaar dat wanhopige gedoe van je dan? Dat is dan ook nergens voor nodig.
Gaat het je nu opeens om happen ja? Prima, negeer ik je toch weer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
Het valt me op.
En ik zal wel niet de enige zijn.
En wie hapt er nu weer als eerste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |