jij weet niet wat ik denkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat dacht je niet, gezien de toon van je vraag destijds.
Maar dat geeft niet hoor, je pogingen je eruit te wurmen zijn op zich wel aandoenlijk.
Ja maar WT is dan ook een schatjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat had WT weer goed voor elkaar, op de Myra meet ook al.
de toon? knap via internetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat dacht je niet, gezien de toon van je vraag destijds.
Maar dat geeft niet hoor, je pogingen je eruit te wurmen zijn op zich wel aandoenlijk.
En ik niet dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar WT is dan ook een schatje
En waarom denk jij dan wel te denken hoe ik denk?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:54 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
jij weet niet wat ik denk
dat dacht ik al verwiijst idd naar die vraag die ik niet zou stellen als ik niet zo over jou dacht.....
waarom dan wel je zit in een SC voor mensen die niet kunnen versierenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet iedereen zit hier omdat ze iedereen afstoten schat.
Dat jij nou niet begrijpend kan lezen is mij niet aan te rekenen.quote:
Omdat het leuk is. De helft hier ofzo heeft al een relatie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:56 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
waarom dan wel je zit in een SC voor mensen die niet kunnen versieren
Ik zit hier eigenlijk gewoon omdat het wel gezellig is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:56 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
oh jaheb je nu een relatie dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doe genoeg goed ja, in dit topic posten staat niet gelijk aan falen in de liefde.
Ik kan tenminste een relatie krijgen en onderhouden, alleen al daarin loop ik lichtjaren op je voor.
Omdat het een slowchat is, je zegt het zelf al.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:56 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan het woordje SCquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:56 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Ja ik heb al een aantal jaar een relatie, en het is niet mijn eerste relatie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:58 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
oh jaheb je nu een relatie dan?
tja ik start geen relaties met de eerste beste
verzin ik dat nu pas? je kan nog steeds niet in mijn hoofd kijken..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En waarom denk jij dan wel te denken hoe ik denk?
Nonsens, dat verzin je nu pas.
Tevens vergroot je mijn antwoord uit, ik stelde duidelijk dat ik het niet uitsloot als optie mocht ik geen baan meer hebben en er verder geen een meer kunnen krijgen. Je moet op een gegeven moment wat om te overleven hè, en dan vind ik strippen nog niet eens zo erge oplossing nee.
Ik zou alleen niet op de eerste date karaoke gaan doen als ik jou wasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan het woordje SC
Ik kan heel goed versieren
Ik zie inderdaad een match.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
Excentriek persoon tussen de 20 en 30 met een slank postuur en moet roken he?
Beschrijving van mylifeisgrey.
Excentriek is die zekerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
Nee dat is geen goed plan... ik denk dat ik kan zingen als Britney, maar dat is alleeen in me droomquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet op de eerste date karaoke gaan doen als ik jou was
ik date geen FOK!kersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doe genoeg goed ja, in dit topic posten staat niet gelijk aan falen in de liefde.
Ik kan tenminste een relatie krijgen en onderhouden, alleen al daarin loop ik lichtjaren op je voor.
Je weerwoord geld ook voor jou, jij kan niet in mijn hoofd kijken. Toch gedraag jij je alsof je dat wel kan, dus ik kaats die bal terug. Alleen schiet je dan wel meteen in de verdediging. Wel sneu dat je het niet ziet verder.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:00 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
verzin ik dat nu pas? je kan nog steeds niet in mijn hoofd kijken..
dat merkte ik al aan de manier waarop je reageerde toen ik het erover had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |