SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Ik was net een inb4 aan het typen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:15 schreef bijdehand het volgende:
JAAAA WE HEBBEN JE GEMIST met elke kogel tot nu toe.
Ideaalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:15 schreef bijdehand het volgende:
Maar zaterdag is dus goed om dat zo te doen?
Top. Kan ik met een gerust hart gaan lunchenquote:
Nah, sommige grappen moet je precies hetzelfde blijven vertellen zodat mensen die inkoppertjes niet meer aangeven zeg maar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik was net een inb4 aan het typen.
Je wordt voorspelbaar
Ach ben gewend dat dat een paar dagen duurt. Stomme vrouwen altijdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef MohMi het volgende:
BDH!! Ik moet je nog gerug spammen op FBdoe ik vanavond!
Ga ik zeker doen. Moet wel zeggen dat ik het wel aan zag komen, ik was een van de weinige logische keuzes.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 06:38 schreef BarrieButsers het volgende:
DJ ja
En tof KK. Ga je zeker wel doen?
Moggel trouwens! Was vergeten mijn wekker te zetten. Maar ben toch nét op tijd wakker
Wou net zeggen. There is only óne man for the jobquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen. Moet wel zeggen dat ik het wel aan zag komen, ik was een van de weinige logische keuzes.
Je opmerking riekt naar sarcasme.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wou net zeggen. There is only óne man for the job
Nee, dat wil je gewoonquote:
De rest stelt uiteraard niks voor vergeleken met jou maar waarom? Wilde niemand anders?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen. Moet wel zeggen dat ik het wel aan zag komen, ik was een van de weinige logische keuzes.
Je moet gewoon een combinatie van eigenschappen hebben en ik weet dat ik die heb.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De rest stelt uiteraard niks voor vergeleken met jou maar waarom? Wilde niemand anders?
Oke nice danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je moet gewoon een combinatie van eigenschappen hebben en ik weet dat ik die heb.
Omdat jij er niet was, schatteboutquote:
Jij bent echt te klef, zelfs als grapje.quote:
NIETquote:Op zaterdag 5 mei 2012 08:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij bent echt te klef, zelfs als grapje.
Dronken mensen zijn eerlijk zeggen ze wel eens...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NIETDat was Hertog Jan die dat typte
Nah. Eerder gewoon emotionele wrakken. 's-ochtends heb je er weer spijt van.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn eerlijk zeggen ze wel eens...(ja je was niet dronken I know)
Ga je nog naar die muziek bij de pettelaarse schans?quote:
Oké, dan was ik wel eerlijk. Schatteboutquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn eerlijk zeggen ze wel eens...(ja je was niet dronken I know)
ben je er al geweest?quote:
Nee dat niet maar als ik zie wat voor artiesten er komen weet ik al genoegquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:03 schreef shifto het volgende:
[..]
ben je er al geweest?
Tis hier om de hoek, wilde er zelfs mss wel even heenfietsen
Kwam er net langs gereden, terrein staat vol met tentenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:03 schreef shifto het volgende:
[..]
ben je er al geweest?
Tis hier om de hoek, wilde er zelfs mss wel even heenfietsen
Ik download het programma nu ff, eens kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kwam er net langs gereden, terrein staat vol met tentenTevens blijft vanavond volgens mij droog
Om half 9 iig ff bij Go Back to the Zoo kijken.
Ik wilde het net zeggenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:48 schreef Muisraket het volgende:
Voor de mensen die qua muziek wel wat kunnen hebben, zou ik Katzenjammer aanbevelen. De ene vindt het... nouja, kattengejank, de ander vindt het erg tof.
Alleen KJ eigenlijk, GBTTZ heeft echt 2 aardige nummers of zo. En een geniale bandnaam.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggenMaar het is wel echt alleen Katzenjammer en GBTTZ
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Alleen KJ eigenlijk, GBTTZ heeft echt 2 aardige nummers of zo. En een geniale bandnaam.(Wil het nog steeds in een ruzie een keer zeggen
)
True, true.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar ze zijn er maar 30min dus grote kans dat ze net alleen die 2 nummers spelen!
Heb je al die films überhaupt weleens gezien?quote:
Tuurlijk. Wel al veel te lang geleden. Denk dat ik ze straks ff in de download zet voor ik wegga.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je al die films überhaupt weleens gezien?
Zou ik idd wel van uitgaanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar ze zijn er maar 30min dus grote kans dat ze net alleen die 2 nummers spelen!
Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar je hebt een toffe pa.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wel al veel te lang geleden. Denk dat ik ze straks ff in de download zet voor ik wegga.
Mijn pa heeft me die films voor het eerst laten zien toen ik een jaar of 8 was.
Mijn pa is westernfanaat man. Een van de weinige dingen waarbij ik hem echt zichtbaar zie genieten, is als er een western aanstaat. En dan niet eens alleen de spaghetti westerns.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar je hebt een toffe pa.
Nicequote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn pa is westernfanaat man. Een van de weinige dingen waarbij ik hem echt zichtbaar zie genieten, is als er een western aanstaat. En dan niet eens alleen de spaghetti westerns.
Dat is ook goedquote:
Kunnen we alleen niet zuipenquote:
Ik drink niet als ik rijdquote:
Het weer is een keer veranderd. Nu moet jij werken en het is een keer geen goed weer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:19 schreef DeJori het volgende:
Het is trouwens heerlijk weer voor bevrijdingsdag
Zolang het niet regent vind ik het prima.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:19 schreef DeJori het volgende:
Het is trouwens heerlijk weer voor bevrijdingsdag
Ik vond het altijd lekker als jouw haartjes tegen mijn neus aankriebeldenquote:
Het was ook niet mijn bedoelingquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vond het altijd lekker als jouw haartjes tegen mijn neus aankriebelden
Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn bedoelingDe kapper vroeg: "Mag het weer kort?" en voor ik in de gaten had waar hij mee bezig was, was het er al vanaf
Ha schimmelsletquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben blij dat jullie me hebben gemist.
edit: kut verkeerde account, moest DeJori zijn.
Voor mijn hoofd moet ik nog, ik hoop niet dat hij het daar net zo kort knipt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
En hoe is de situatie op je hoofd eigenlijk?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Voor mijn hoofd moet ik nog, ik hoop niet dat hij het daar net zo kort knipt.
Hoop ik ook niet hoor. Dat zou ik niet leuk vindenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Voor mijn hoofd moet ik nog, ik hoop niet dat hij het daar net zo kort knipt.
Is dat KK nou?!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:33 schreef bijdehand het volgende:
Oh trouwens, mr, wist je nog dat we ooit de lelijkste trouwfoto's ooit zochten? Van dat redneck-echtpaar? Ik heb er eentje van gevonden![]()
[ afbeelding ]
Matig, maar noodzakelijk.quote:
Eens.quote:
Nee. Zijn ze zo erg dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:39 schreef bijdehand het volgende:
Hebben jullie serieus nooit die fotoreeks van hun gezien?
Ik heb serieus bij elke foto hardop zitten lachen. Alleen dat album van ze is verwijderdquote:
Stomquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb serieus bij elke foto hardop zitten lachen. Alleen dat album van ze is verwijderd
Andere keer jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:24 schreef DeJori het volgende:
Ga een appeltaart bakken, dan komen BDH en ik die vanavond ophalen.
Ben vanavond toch niet thuis.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:27 schreef bijdehand het volgende:
Andere taart is ook goed. Ander voedsel ook. Tot vanavond.
Dadelijk.quote:
Kijkt jouw pa raar op als we voor de deur staan om een appeltaart te halen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben vanavond toch niet thuis.
[..]
Dadelijk.
Nee ik denk eerder grappig.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kijkt jouw pa raar op als we voor de deur staan om een appeltaart te halen?
Wil je gaan touren ofzo?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kijkt jouw pa raar op als we voor de deur staan om een appeltaart te halen?
Nee, ik heb zin in appeltaart.quote:
American piequote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Om te eten of andere dingen mee te doen?
Denken dat ik daarop haatquote:
Denken dat ik denk dat jij daarop haat.quote:
Denken dat ik denk dat jij denkt dat ik daarop haatquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denken dat ik denk dat jij daarop haat.
Denken dat KK denkt dat jij denkt dat hij denkt dat jij daarop haatquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Denken dat ik denk dat jij denkt dat ik daarop haat
Kattenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:59 schreef Kutstudent het volgende:
Katten als voetenwarmhouders gebruiken.
Je moet doen alsof je je duim eraf haalt. Werkt altijdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Het komend half uur ben ik alleen thuis met twee peuters. Ik ben echt in staat om ze scheldwoorden aan te leren of verstoppertje te spelen en dan mezelf op te sluiten ergens. Kutjong
Weet niet hoe dat moet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je moet doen alsof je je duim eraf haalt. Werkt altijd
Ziekquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:16 schreef bijdehand het volgende:
Je moet een of twee vingers in hun holletje douwen. Deden ze bij ons in de pastorie ook altijd
Ziek LEKKER jaquote:
Noem je me dik?quote:
Dat zijn wij allebei. One lovequote:
Barrie is niet voluptueus. Ze heeft gewoon grote jetsers.quote:
Mijn vet zit niet alleen daar anders.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Barrie is niet voluptueus. Ze heeft gewoon grote jetsers.
Noem je jezelf dik?quote:
Hoelaat ben je bij je handje?quote:
Ik ben om negen uur klaar. Dus 5 à 10 minuten later.quote:
Nice. Nice. Nice.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben om negen uur klaar. Dus 5 à 10 minuten later.
Hand! Stonk het nog op je kamer?quote:
Nee, natuurlijk nietquote:
Leuk welkomquote:Op zondag 6 mei 2012 11:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Muhahaha!Wat gezellig, jij eindelijk in DB topic!
Leek het nou maar zo of was je gister ook enigszins niet nuchter meer?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:57 schreef muhahaha het volgende:
Van afstand, in het topic bedoel je toen ik me kneiter had gezopen
TM, wat doe je, je lijkt wel een hipsterquote:Op zondag 6 mei 2012 12:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
gister hunger games gezien, vond boek beter![]()
maar wel erg leuke film
Amateurquote:Op zondag 6 mei 2012 12:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik voel me nog half onder invloed. Dit heb ik nog nooit gehad
POVquote:
Dat komt dus nog als je nu nog half vdk bentquote:
De muren komen dan ineens heel dichtbij ofnietquote:Op zondag 6 mei 2012 12:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat komt dus nog als je nu nog half vdk bentTijd terug had ik ook een dodelijke avond gehad, werd wakker, kei vrolijk en niks aan de hand. Toen ik naar de wc wilde lopen liep ik tegen de deur omhoog en merkte ik dat ik nog niet bepaald nuchter was. Uurtje of drie later werd ik langzaam nuchter, was niet echt prettig
Tip; probeer iig wat te eten en pak op tijd paracetamol.
Vannacht heb ik in zo'n topic gepost en ik kan me dat niet eens herinnerenquote:
Ik heb dat ook wel eens, dan kijk ik in myat en denk ik wtf?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vannacht heb ik in zo'n topic gepost en ik kan me dat niet eens herinneren![]()
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar jij bent Marokkaan dus bij jou stinkt alles.
Jaquote:
Ja poepeschetekakkestrontje van me?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Lieve MohMi, hey, lieverd, schattebout, poekiewoekie
Ik kom wel helpen.quote:
Neequote:Op zondag 6 mei 2012 13:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat doet mijn kontje idd allemaal
[..]
Rly?
Bij mij zat er een stukje afgebroken tand vlakbij m'n anusquote:Op zondag 6 mei 2012 14:39 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben een stuk van mijn tand verloren vannacht merk ik net. [ afbeelding ]
What the fuck![]()
![]()
Hoequote:Op zondag 6 mei 2012 14:39 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben een stuk van mijn tand verloren vannacht merk ik net. [ afbeelding ]
What the fuck![]()
![]()
watquote:Op zondag 6 mei 2012 14:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij mij zat er een stukje afgebroken tand vlakbij m'n anus![]()
Grapjen.quote:
Dat kan jij sowieso wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:55 schreef shifto het volgende:
Alles schoonKan hier nu van de vloer, de plee en eigenlijk wel overal eten
weetikveel. Is wel kkscherp, heb m'n tong eraan opengehaald.quote:
Lol. Zit er binnen 4 minuten weer aan als je naar de tandsarts gaat.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
weetikveel. Is wel kkscherp, heb m'n tong eraan opengehaald.
Jij ook, iedereen eigenlijk, maar nu zonder risico's om ziek te wordenquote:
Dit idd. Half jaar geleden miste ik ook een klein stukje van een tand, niet dat je het zag maar het was fucking scherp. Toen heeft mijn TA even lopen knutselen en binnen 5min was ik idd klaar en zat het weer moustache.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lol. Zit er binnen 4 minuten weer aan als je naar de tandsarts gaat.
Gekke shit maak je mee manquote:Op zondag 6 mei 2012 14:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
weetikveel. Is wel kkscherp, heb m'n tong eraan opengehaald.
Ga ik morgen ook doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lol. Zit er binnen 4 minuten weer aan als je naar de tandsarts gaat.
Och.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och.
70 E lichter, brommer kapot, tand kapot, maar ik had wel een topavond.
Whahaha wtfquote:Op zondag 6 mei 2012 15:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och.
70 E lichter, brommer kapot, tand kapot, maar ik had wel een topavond.
En dan de helft wegflikkeren.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:10 schreef BarrieButsers het volgende:
70 euro inclusief een frietje met goddelijke sate saus
Geld zat tochquote:Op zondag 6 mei 2012 15:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dan de helft wegflikkeren.Decadentie viert hoogtij.
Maar tenminste geen boete voor wildplassen toch.quote:
Nee klopt.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar tenminste geen boete voor wildplassen toch.
Ik schijn wel wat genuttigt te hebben jaquote:Op zondag 6 mei 2012 11:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Leek het nou maar zo of was je gister ook enigszins niet nuchter meer?
Het was te zien jaquote:Op zondag 6 mei 2012 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik schijn wel wat genuttigt te hebben ja
Die mogen nog geen tieten posten.quote:
Er was bijna niemand onlinequote:Op zondag 6 mei 2012 16:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het was te zien jaWel iets anders dan Malibu gok ik, aangezien je niet zo scherp was als de vorige keer en je wat minder makkelijk kon typen
Zei ik soms dat ik zou willen dat Godzilla binnen kwam vallen?quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zei ik soms dat ik zou willen dat Godzilla binnen kwam vallen?
Dat is juist cool.quote:
Hoezo?quote:
Ik vind het juist top op het moment. Just like old times.quote:
3/4 van de grappen *vind ik* niet grappig.quote:
Mea culpa?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
3/4 van de grappen *vind ik* niet grappig.
Iedereen. Btw handje, jouw kuttopics over DJ en Oeffelt.quote:
Ja hij was serieus de hele tijd aan het ruftenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Iedereen. Btw handje, jouw kuttopics over DJ en Oeffelt.
Je vond het lekker, geef maar toe. Waarom zit het Oeffelt topic dicht?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja hij was serieus de hele tijd aan het ruften
Stiekem wel jaquote:Op zondag 6 mei 2012 17:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je vond het lekker, geef maar toe. Waarom zit het Oeffelt topic dicht?
Open gewoon nieuwe topics. Over dat je mijn lucht mistquote:Op zondag 6 mei 2012 17:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stiekem wel jaWeet ik niet. Al mijn topics, mijn kindjes, DICHT
Nee, de volgende topics moet jij openenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Open gewoon nieuwe topics. Over dat je mijn lucht mist
Doe je mee? Zal KK leuk vinden.quote:
Kutstudentquote:
Ik weet één ding en dat is dat ik niets weet.quote:
Het kan wel met een kleine twist.quote:
Zijn er tegenwoordig nog mensen die heel veel weten? Met alle kennis die nu beschikbaar is...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het kan wel met een kleine twist.
Ik weet genoeg om te weten dat ik heel weinig weet.
Denk het niet. In principe is je hersencapaciteit "oneindig" als je rekening houdt met de maximale leeftijd van een mens, maar je hebt dus gewoon te weinig tijd om het helemaal op te vullen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zijn er tegenwoordig nog mensen die heel veel weten? Met alle kennis die nu beschikbaar is...
Weljaquote:Op maandag 7 mei 2012 14:17 schreef Kutstudent het volgende:
Barrie, als we het toch over pillen hebben, keertje doen en dan deze muziek opzetten.
Welke heb je nog meer dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toon wat respect voor de man met de achievements
Jeetje dat is nogal een lijstquote:Op maandag 7 mei 2012 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
forever alone
shifto's anus expeditie
fipo-lapo combo
331e post zonder modschap
Die 1e zal je voor moeten vechten in deze SCquote:Op maandag 7 mei 2012 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
forever alone
shifto's anus expeditie
fipo-lapo combo
331e post zonder modschap
Zeiken om uniekheid van achievementsquote:Op maandag 7 mei 2012 20:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Die 1e zal je voor moeten vechten in deze SCBDH is altijd nog de FA (zie OP).
En die 2e is hier niet geheel uniek
Mocht het totaal niet klikken heb je altijd iets om op terug te vallen.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd.. Nu nog de FOK! date achievements
Ooow het klikt vast welquote:Op maandag 7 mei 2012 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mocht het totaal niet klikken heb je altijd iets om op terug te vallen.
Stop met meisjes lastig vallen die 10+ jaar jonger zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |