Het paard met de bogenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:18 schreef marcodej het volgende:
Belg zakt er doorheen op laatste toestel. Zonde, was goed bezig.
Neequote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:37 schreef Marcoss het volgende:
Maakt het voor Zonderland eigenlijk nog iets uit of hij zich nu als 1ste of 8ste plaatst voor de finale? Nee toch?
hahaha dat dacht ik ook, net een wijf!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:55 schreef -Willempie- het volgende:
Als die Kato langer haar zou hebben was het gewoon een lekker wijf, aldus een huisgenoot.
Omdat we geen landenteams hebben die goed genoeg zijn?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:58 schreef Doublepain het volgende:
Waarom heeft Nederland maar 1 man en die andere landen complete teams?
Niet genoeg turners van niveau.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:58 schreef Doublepain het volgende:
Qua plaatsing wel. De nummer 1 in de kwalificaties treed in de finale aan als 7e, de nummer 2 als 1e en de nummer 3 als 2e. Vraag me niet waarom.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:37 schreef Marcoss het volgende:
Maakt het voor Zonderland eigenlijk nog iets uit of hij zich nu als 1ste of 8ste plaatst voor de finale? Nee toch?
Team heeft zich niet gekwalificeerd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:58 schreef Doublepain het volgende:
Niet genoeg meerkampers van niveau, zo kan je het beter zeggen. Meerkamp en team zijn heilig bij de FIG en op basis daarvan worden ook de plaatsen verdeeld.quote:
Ah, thanks. Wel een zeer logische verdelingquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Qua plaatsing wel. De nummer 1 in de kwalificaties treed in de finale aan als 7e, de nummer 2 als 1e en de nummer 3 als 2e. Vraag me niet waarom.
Zeer oneerlijk voor de kleinere turnlanden. Ik erger me daar kapot aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet genoeg meerkampers van niveau, zo kan je het beter zeggen. Meerkamp en team zijn heilig bij de FIG en op basis daarvan worden ook de plaatsen verdeeld.
Daar wordt tegenwoordig toch voor geloot?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Qua plaatsing wel. De nummer 1 in de kwalificaties treed in de finale aan als 7e, de nummer 2 als 1e en de nummer 3 als 2e. Vraag me niet waarom.
Dan zijn juryleden het soepelstquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ah, thanks. Wel een zeer logische verdeling
Inderdaad de logica van lik me vessie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ah, thanks. Wel een zeer logische verdeling
Normaal wel, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat voor de OS vastlag. Ik zal eens zoeken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:03 schreef Mry het volgende:
[..]
Daar wordt tegenwoordig toch voor geloot?
Nee daar wordt geen rekening mee gehouden. En dat zou ook een beetje raar zijn want een nieuwe combinatie leer je niet even in een weekje.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:52 schreef I0_0I het volgende:
Noobvraag:
Wordt er bij de moeilijkheidsgraad rekening mee gehouden of je deze combinatie al eerder hebt gedaan?
Anders kun je toch gewoon je hele carrière hetzelfde doen?
Dus als ik het goed begrijp is de startvolgorde vooraf met een loting bepaald?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:13 schreef TheArt het volgende:
Check: http://www.fig-gymnastics(...)-news-item%2c00.html}
Dan onderaan 'click here' en dan het MAG Com III bestand. Zie rechts.
De nummer 1 dus als 6e en niet als 7e zoals ik dacht onthouden te hebben.
Klopt ja. Loting vooraf, niet na de kwalificaties.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:18 schreef Mry het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is de startvolgorde vooraf met een loting bepaald?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt ja. Loting vooraf, niet na de kwalificaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |