Wanneer kommie langsquote:Op maandag 7 mei 2012 22:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
Okay, aangezien ik Rucky toch eindelijk eens wil meeten wil ik best even naar Rotterdam kachelenik moet ook nog een paar schoenen afleveren in Poortugaal dus dat scheelt me weer de verzendkosten enzeu.
Optioneel om op te halen is dus het volgende (het wordt wel keuzes maken want ik vermoed dat een bank, bed, tv meubel, dressoir, eettafel stoelen niet gaat passen)
Omgeving Rotterdam/Den Haag
- Staande lamp , Fotolijst, klok , Dekbed + overtrek 2 persoons – Danic (spijkenisse)
- Tv meubel – Dancing phoebe (Rotterdam)
- Dvd speler , diverse coca cola glazen, ovenschalen, glazen serveerbakjes , kaarsen - Loezzie (regio Haaglanden)
- Bed incl bodem – Jaleesajoia
- Dressoir en eettafel stoelen– TF (vlak bij den Haag)
- 2 persoonsbank met kleed -Muck Rotterdam
Op de route A28
- Pot witte latex , braadpan– Isabeau (Hoogeveen)
- Koekenpan , Steelpan , 2x 1 persoonsdekbedovertrek voor Kim- Ireth (utrecht)
Op de route afsluitdijk/polder
- Zwarte zitzak – Vlindur (Friesland)
Locatie onbekend
- Tupperware bakjes – droomvrouwtje
- Lamp – sir stirling mosley
- Berging kast – Bluemage
- Foodprocessor- Evenstar
- Wasrek, tosti-ijzer, glazen, Princess wok 4-in-1 ding,- Wolken
Al reeds bij mij aanwezig:
- 2x 1p dekbedovertrek voor Tyler, 2 opbergdozen
- 140x200 dekbedovertrekken stuk of 2.
Ook 1x hoeslaken. rvs pedaalemmer, soeppan Van prospera,
- Badmat/wcmat/bezem
Oja, zijn de spullen van Ireth niet al opgehaald door Frederik?
Hihi, tof!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid, de moeder van AllOfTheSameBlood kwam gordijnen brengen en ze zijn superleuk!
Ik zei al tegen Ross dat ik ze ging ophangen in mijn roze slaapkamerMaar dat mocht niet
We rijden op de terugweg wel langs.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wanneer kommie langs
(nee, Toen Frederik hier was was het voor mij te kort dag om het te (kunnen) regelen)
ik zie het probleem niet, ik heb nog wat mini's die niet door de brievenbus passenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wanneer kommie langs
(nee, Toen Frederik hier was was het voor mij te kort dag om het te (kunnen) regelen)
Oeh begrijp ik nu dat je met mij mee rijdt als verhuishulp?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef Rucky het volgende:
@ Yska de dvd speler is al geregeld. En ik heb ook nog een boekenkastje om mee te nemen.
[..]
We rijden op de terugweg wel langs.
Een paar extra handen bij het laden van bedden, kasten, banken kan soms handig zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 22:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oeh begrijp ik nu dat je met mij mee rijdt als verhuishulp?
Dan moet je wel ruimte overhouden voor een slaapzak.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet, ik heb nog wat mini's die niet door de brievenbus passen
[..]
Oeh begrijp ik nu dat je met mij mee rijdt als verhuishulp?
Je pakt dan zelf de trekhaak?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet je wel ruimte overhouden voor een slaapzak.
Een slaapzak past altijdquote:Op maandag 7 mei 2012 22:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet je wel ruimte overhouden voor een slaapzak.
Alleen als jij mijn pijnlijke plekken daarna gaat masseren.quote:
Wees maar niet bang, ik heb geen trekhaakquote:Op maandag 7 mei 2012 23:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Alleen als jij mijn pijnlijke plekken daarna gaat masseren.
Ik vind het iig tof dat je een busje hebt kunnen regelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik heb geen trekhaakal zou dat wel makkelijk zijn natuurlijk gezien de hoeveelheid spullen..
Tis mijn eigen autoquote:Op maandag 7 mei 2012 23:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind het iig tof dat je een busje hebt kunnen regelen.
Ik ga ook naar Poortugaal dus dan kan ik ook toeristisch langs spijkenisse. Of de dag (die ik nog niet weet) moet je nief schikken natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2012 23:25 schreef danic het volgende:
Oh Yska, het zou heel fijn zijn als je deze kant op wilt komen. Ik kan ook in Rotterdam met je afspreken hoor, dat scheelt je een stukje.
Laat even weten wanneer je deze kant op komt, dan kunnen we wat afspreken.
Als het door de week moet dan zit ik wel met mijn werk. Maar dat is wel op te lossen als ik het bijtijds weet.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Poortugaal dus dan kan ik ook toeristisch langs spijkenisse. Of de dag (die ik nog niet weet) moet je nief schikken natuurlijkjouw spullen kunnen sowieso mee want dat past altijd wel ergens tussen, boven, in
wel kan ik alvast aangeven dat mijn voorkeur gaat naar doordeweeks maar niet op de donderdag
Ik woon in Rotterdam zelf.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:09 schreef danic het volgende:
Ik ben op woensdag en donderdag altijd vrij, duswoensdag zou prima zijn.
Mocht dat niet uitkomen, dan jan uk het misschien van tevoren wel bij rucky afgeven? Tenminst, als ik goed begrijp dat je daarom naar poortugaal moet.
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:42 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik woon in Assen, heb rijbewijs, maar ik rij in een koekblik
Die oppas waar Sim het over had... kan geregeld worden hoor!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |