Snap ik eigenlijk niet. Het gaat ook om het welzijn van zijn kinderen.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Djeez gaat niet veel helpen, snap ik wel.
Ik krijg van een vriendin dus voorlopig een tafelmodel koelkast, heb ik iig iets. Ooit als ik kan sparen, begin in met sparen voor een koelkast met 2 of 3 lades vriesvak. Een vriezer ga ik wel missen, zal wennen zijn!
-goed bedoeld, maar FHF is niet de plek voor deze discussie. Volgende posts die gaan over de rol van Djeez, Ingrid en andere betrokkenen en niet gaan over hoe Ingrid qua inboedel een nieuwe start kan krijgen worden verwijderd. Voor de gedachte hierachter, lees deze post. -quote:Op zondag 6 mei 2012 13:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Djeez gaat niet veel helpen, snap ik wel.
Ik krijg van een vriendin dus voorlopig een tafelmodel koelkast, heb ik iig iets. Ooit als ik kan sparen, begin in met sparen voor een koelkast met 2 of 3 lades vriesvak. Een vriezer ga ik wel missen, zal wennen zijn!
Djeez wil niet veel helpen iig.Verder heb ik geen rijbewijs, dus moet alles op de fiets doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:25 schreef Inlognaam het volgende:
Ze reageerde op een vraag van mij. Is namelijk allemaal leuk en aardig, maar bepaalde dingen moeten wel opgehaald worden. En als Djeez daarbij kan helpen en dat evt kan doen maakt het dat wel makkelijker. Dat was dus de vraag: of Djeez evt wel wilt helpen. Dat moet gewoon kunnen die vraag.
Maar als ze dus echt overal voor afhankelijk is van anderen.. ja, dan worden bepaalde dingen lastig.
Ook voor bijv. een koelkast die nog geen km verderop kan staan, die ze gratis kan krijgen wellicht, maar waar niemand helpt met ophalen. Voorbeeld trouwens, maar je snapt wat ik bedoel.
Deze toelichting is geen probleem hoor, dan is het duidelijk voor iedereen hoe jij zit qua vervoer en moeten we kijken of we hiervoor iets kunnen verzinnen.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Djeez wil niet veel helpen iig.Verder heb ik geen rijbewijs, dus moet alles op de fiets doen.
Als het niet goed is, verwijder deze reactie dan maar
Waar woont Ingrid?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:52 schreef yvonne het volgende:
Is er iemand van FHF die bij Ingrid in de buurt woont? Met een auto dus hè
wij wel, maar deze week (en volgende) ook grotendeels zonder vent of oppas en met 2 kleintjes. als je enkel een chauffeur zoekt en een oppas hebt (met kinders in de auto past het niet meer) ken hetquote:Op maandag 7 mei 2012 20:52 schreef yvonne het volgende:
Assen.quote:
Kolere, nee, daar woon ik niet eens een beetje bij in de buurt.quote:
Ik denk dat het beste is, als ze eerst het huisje heeft, opknappen, spullen daarheen en als laatste koelkasten oid ophalen, want dan zijn we er allemaal met auto.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:02 schreef simmu het volgende:
[..]
wij wel, maar deze week (en volgende) ook grotendeels zonder vent of oppas en met 2 kleintjes. als je enkel een chauffeur zoekt en een oppas hebt (met kinders in de auto past het niet meer) ken het
Ik woon in Groningen, rij een Opel Combo (busje) op diesel. Vlak gaan er dingen in tot 170 cm. Diagonaal wel meer. Heb er matrassen mee vervoerd die niet dubbel hoefden oid.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:52 schreef yvonne het volgende:
Klussen op een plek waar geen koelkast is?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat het beste is, als ze eerst het huisje heeft, opknappen, spullen daarheen en als laatste koelkasten oid ophalen, want dan zijn we er allemaal met auto.
Dat budget vul ik dan wel aan.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen, rij een Opel Combo (busje) op diesel. Vlak gaan er dingen in tot 170 cm. Diagonaal wel meer. Heb er matrassen mee vervoerd die niet dubbel hoefden oid.
Maar ik kom inprincipe niet zo ver met de auto. Sporadisch kom ik in Hoogezand, Borger, Leeuwarden en Harlingen. Ik zou best wel wat spullen willen ophalen in hoeverre mijn budget dat toe laat zeg maar..
We zoeken verder toch? We vinden heus wel iemand in de buurt, fingers crossedquote:Op maandag 7 mei 2012 21:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen, rij een Opel Combo (busje) op diesel. Vlak gaan er dingen in tot 170 cm. Diagonaal wel meer. Heb er matrassen mee vervoerd die niet dubbel hoefden oid.
Maar ik kom inprincipe niet zo ver met de auto. Sporadisch kom ik in Hoogezand, Borger, Leeuwarden en Harlingen. Ik zou best wel wat spullen willen ophalen in hoeverre mijn budget dat toe laat zeg maar..
Je kan je fingers uncrossen.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
We zoeken verder toch? We vinden heus wel iemand in de buurt, fingers crossed
Ik zie net pas dat ik in de gauwigheid een negatieve smiley heb gepost. Dat was dus niet de bedoelingquote:Op maandag 7 mei 2012 21:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
We zoeken verder toch? We vinden heus wel iemand in de buurt, fingers crossed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |