Oh nee dat is vanuit Eindhoven niet te doenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Assen, maar dat stond zelfs op de vorige pagina volgens mij
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb de gekochte voorraadbakjes bij Ingrid afgeleverd als dat al niet op de lijst stond..
Hoe lang kennen wij elkaar nu al Ingrid?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een 2 persoons sowieso, ik krijg een stoel van Nicky, heb alst nodig is een rieten stoel en krijg van muck een bank als vervoer lukt.
Tuurlijk lieverd!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:35 schreef Luchtbel het volgende:
Ingrid, wil jij helpen er zorg voor te dragen dat de spullen die in Almere voor je klaar staan opgehaald worden door iemand. Ik kan daar zelf niet achteraan en ik denk dat je er echt wel wat aan hebt. Zeker de kleding voor Kim (t/m maat 134/140), het knutselspul, keukenspulen allerhande Zwitsel artikelen. Ik heb zelf niet de energie om er achteraan te gaan.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Hoe lang kennen wij elkaar nu al Ingrid?
Nicky?
Voor de mensen die zelf niet kunnen rijden oid. Ik kom via de A7 bij Bad Nieuweschans NL binnen en rij via Oude Pekela - Gieten - Stadskanaal naar Assen.
Dus als ik spullen mee moet nemen... let me know
Klussen: 9 juni kan ik niet!. Maar ga er eigenlijk vanuit dat we het wet weekend van 2 juni losgaan.
Wat een te gek nieuws!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dag liefjes!
Per 1 juni kan ik erin. En gaat de huur eraf, dus hopelijk gaat het op tijd lukken met de bijstand! Het hele huis moet asbest vrij gemaakt worden, niet alleen de overloop.
Dus al het laminaat wat er nog lag gaat eruit, maar wordt gelukkig ook vergoed!
En de woningbouw gaat ervoor zorgen dat er een deur of afgeschermd gedeelte komt voor een klein prijsje.
Ik twijfel nog! Als de bank niet gaat lukken qua vervoer, dan graag de stoeltjes. Anders wordt het te druk denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wil je die twee rieten stoeltjes nog hebben?
Dat snap ik, maar er kan al wel geschilderd worden, gordijnen ophangen, plankjes. etc de tweede/derde. Daarvoor is die vloer niet nodigquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Als ik de sleutel heb wil ik iig zo snel mogelijk de vloer erin!
Okee, ik hoor het welquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik twijfel nog! Als de bank niet gaat lukken qua vervoer, dan graag de stoeltjes. Anders wordt het te druk denk ik.
Als het nog niet geregeld is kan ik 't wel ophalen en er dan 1 pakket van maken met mijn spullen.quote:
Als ik het goed heb begrepen, neemt Yvonne het mee als ze hierheen komt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:39 schreef poemojn het volgende:
[..]
Als het nog niet geregeld is kan ik 't wel ophalen en er dan 1 pakket van maken met mijn spullen.
Oke, primaquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen, neemt Yvonne het mee als ze hierheen komt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:22 schreef LompeHork het volgende:
Heb je nog lampen nodig?
Ik heb hier een kleine plafonnière over, een rieten hanglamp (incluis twee lampen) en een sta-lamp (je weet wel, met zo'n leeslampje erbij).
En wij hebben nog een kapstok liggen hier, relatief modern ding
Zelf heb ik heb het ook niet breed, maar als ik je hier een plezier mee kan doen, doe ik dat graag. Brengen kan eventueel, maak ik er wel een "dagje uit" van ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |