Hier een paar die ik snel vond
Post hier nog wat foto's a.u.b.
[Dit bericht is gewijzigd door Xeron op 30-07-2002 14:55]
quote:Als je mij dat plaatje kan emailen wil ik hem wel voor je hosten. Geocitys laat linken niet toe.
Op dinsdag 30 juli 2002 14:47 schreef Xeron het volgende:
[afbeelding]
gemaakt door een vriend van me op het kerkhof
[Dit bericht is gewijzigd door mboogie2 op 30-07-2002 14:50]
quote:dan komt ie bij jou uit je TempInternetfiles cache ...
Op dinsdag 30 juli 2002 14:49 schreef Xeron het volgende:
als je kruisje ziet moet je er even rechts op klikken en dan Afbeelding Weergeven
dan komt de foto wel bij mij te voorschijn
quote:Omdat hij bij jouw nog in de cache staat wel,, maar wij hebben hem nog nooit gezien.
Op dinsdag 30 juli 2002 14:49 schreef Xeron het volgende:
als je kruisje ziet moet je er even rechts op klikken en dan Afbeelding Weergeven
dan komt de foto wel bij mij te voorschijn
quote:nee....best spookie eigenlijk..
Op dinsdag 30 juli 2002 14:52 schreef mboogie2 het volgende:[..]
Omdat hij bij jouw nog in de cache staat wel,, maar wij hebben hem nog nooit gezien.
quote:Ik twijvel hier altijd aan, wie zegt jou dat dat gezicht niet tijdens het ontwikkelen daar is gekomen omdat de heer of dame van het ontwikkelen zijn werk niet goed heeft gedaan en een andere foto/ rolletje ervoor heeft gehouden?
Op dinsdag 30 juli 2002 14:42 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Hebben jullie misschien foto's gezien op het WWW waarop een geest staat gefotografeerd. Dit gebeurd 9 van de 10x per ongeluk en na het onwikkelen zien mensen pas iets raars op de foto. Het kan ook een ontwikkelingsfout zijn ofzoiets, maar soms is het heel vreemd en spooky.Hier een paar die ik snel vond
Post hier nog wat foto's a.u.b.
1. mist
2. magnetisme (niet goed voor electronica en films)
3. hitte (zie 2)
4. secundaire lichtbronnen
5. mensen die niet met een fotocamera kunnen omgaan
6. fotoshop (need I say more)
ps, ik geloof echt wel dat er meer is, wat dan ook
maar dit soort foto's zijn imo total bullshit, sensatiezoekerij, stuur ze naar de telegraaf
Maar het is altijd fake geweest. Deze pics worden op andere site ook uitgelegd.
quote:duidelijke geest
Op dinsdag 30 juli 2002 15:00 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Het is allemaal heel vaag ja. Het is ook nooit met zekerheid te zeggen of er wel 'iets' is. Ik heb eens een foto gezien van een duidelijke 'geest'. Dat was een vrouw in een regenjas die geen benen had. Errug freaky allemaal. Iemand nog foto's gevonden??
quote:inderdaad, altijd wel grappig om te zien, ookal weet je dat ze fake zijn.
Op dinsdag 30 juli 2002 15:04 schreef lily het volgende:
Er zijn een heleboel "logische" verklaringen voor te vinden maar ik vind ze wel altijd leuk
webmaster(es) van deze site, neemt alles dus serieus.
http://www.crystalinks.com
ps. no spam intended
quote:mooi man, vooral dat je aan de bovenkant nog een klein stukje ziet van de originele foto die er onder ligt, feeeeek
Op dinsdag 30 juli 2002 14:54 schreef Xeron het volgende:
oww okeee
ik heb hem ff op me chello gedouwt en stukkie verkleind
[afbeelding]
quote:
Dat was een vrouw in een regenjas die geen benen had. Errug freaky allemaal. Iemand nog foto's gevonden??
quote:dit ziet er wel ERG nep uit.........
Op dinsdag 30 juli 2002 15:11 schreef lily het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Phat Lip op 30-07-2002 15:16]
quote:als jij een foutje van de Hema fotomedewerksters freaky noemt, dan ga ik met je mee
...Dat was een vrouw in een regenjas die geen benen had. Errug freaky allemaal...
quote:Dat is volgens de hoes van een film of boek geweest.
Op dinsdag 30 juli 2002 15:13 schreef lily het volgende:
deze is ook leuk
Sure
[Dit bericht is gewijzigd door drugsgebruiker op 30-07-2002 15:21]
quote:dat was omdat hij meerdere fotos tegelijk scande?
Op dinsdag 30 juli 2002 15:11 schreef hopakee het volgende:[..]
mooi man, vooral dat je aan de bovenkant nog een klein stukje ziet van de originele foto die er onder ligt, feeeeek
Kan je alles namaken.
quote:net echt........
Op dinsdag 30 juli 2002 15:46 schreef DeWaasheid het volgende:
[afbeelding]Dit is echt n enge, in mijn kamer genomen ook nog.
quote:Eenvoudig amateuristisch photoshopwerk... meer dan het kloonstempeltje heb je er niet voor nodig. Diegene die met de foto heeft lopen klooien is zelfs nog een stukje vergeten
Op dinsdag 30 juli 2002 15:11 schreef lily het volgende:[..]
ok, ik zie dus nu (even verderop) dat het ook zo is..
quote:JEEESSSS wie is die vent zeg .. net een ORC!
Op dinsdag 30 juli 2002 15:46 schreef DeWaasheid het volgende:
[afbeelding]Dit is echt n enge, in mijn kamer genomen ook nog.
geloof de meeste van die geesten-foto's niet maar vind het winchester house in san jose wel heel cool.. gewoon een freaky house..
De film erover van Stephen King is ook heel cool! Hij heet Rose Red.. duurt wel heel erg lang maar is zeker de moeite waard!
quote:Ik vind dat meisje linksonderin anders wel erg eng. Is dat geen spookje?
Op dinsdag 30 juli 2002 15:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
[afbeelding]
Nu heeft ze opeens WEL benen
quote:Ik zou het bijna gaan geloven
Op dinsdag 30 juli 2002 15:13 schreef lily het volgende:
deze is ook leuk
quote:dit is idd wel de bekendste spookfoto, genomen in een Engels kasteel rond de jaren 30 als ik het me goed herinner
Op dinsdag 30 juli 2002 15:04 schreef lily het volgende:
Er zijn een heleboel "logische" verklaringen voor te vinden maar ik vind ze wel altijd leuk
de 'Bruine Dame' die van de trap komt zeilen, werd eerst gezien (beweerde de fotograaf) en is daarna pas een foto van gemaakt, dus dit was geen verassing achteraf
maar toch wel raar
quote:Maar wie maakt een foto van een huisnummer zonder voorbedachte rade??
Op zaterdag 17 augustus 2002 16:38 schreef Zuivelaar het volgende:
[afbeelding]heheheh deze kan messchien wel echt zijn .
quote:ja.......das waar ja vind het ook een beetje raar zoals je het nu zegt
Op zaterdag 17 augustus 2002 16:45 schreef Lexie het volgende:[..]
Maar wie maakt een foto van een huisnummer zonder voorbedachte rade??
vage shit trouwens
of is dat een gekke logica?
(als ze al bestaan natuurlijk)
quote:Dit is duidelijk een foto over een foto heen. Zeg maar 'vergeten het rolletje door te draaien' bij het nemen van een 2e foto. Met een beetje moeite heb je dan zo zo'n foto inmekaar geprakt
Op dinsdag 30 juli 2002 14:42 schreef The_Comeback-kid het volgende:Post hier nog wat foto's a.u.b.
quote:Heej. Is dat de Mont St. Michel?
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:42 schreef ivetje het volgende:
deze is wel heel fake
Ze zeggen dat het geesten zijn...sure, gewoon weerspiegeling van de mensen die staan te kijken naar dat bouwwerkje
[afbeelding]
Ontopic: deze komt op mij ook erg fake over. Hoe leuk ik het ook vind dit soort verhalen te geloven
http://www.ghoststudy.com/june_tomb_ecto.html
(....en nee het was geen rook )
quote:Ik ken die foto wel en het is maar een klein gedeelte van de foto die je nu ziet. Dus niet specifiek een foto van een huisnummer, eerder van de voorgevel.
Op zaterdag 17 augustus 2002 16:45 schreef Lexie het volgende:[..]
Maar wie maakt een foto van een huisnummer zonder voorbedachte rade??
quote:Beetlejuice Beetlejuice Beetlejuice!
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:42 schreef ivetje het volgende:
deze is wel heel fake
Ze zeggen dat het geesten zijn...sure, gewoon weerspiegeling van de mensen die staan te kijken naar dat bouwwerkje
De president van Rusland gaat eens raften, en kijk die vliegende arm helemaal rechts op de foto
Dit is de bron
http://english.pravda.ru/main/18/87/345/10776_putin.html
quote:Bedoel je nou gewoon die hand op de schouder van de persoon helemaal rechts? Die hand is toch gewoon van die vent ernaast?
Op woensdag 27 augustus 2003 19:45 schreef BAZZA het volgende:
[afbeelding]De president van Rusland gaat eens raften, en kijk die vliegende arm helemaal rechts op de foto
![]()
Dit is de bron
http://english.pravda.ru/main/18/87/345/10776_putin.html
Of zit ik nou verkeerd te kijken?
quote:Lijkt idd een duitse soldaat, die helm zo. Vage dingen...
Op donderdag 3 oktober 2002 18:11 schreef l_Charlize_l het volgende:
Een paar jaar terug was een vriendin van mij met een schooltrip naar Theresienstadt geweest. Toen had een klasgenoot van haar een foto gemaakt, met wel een heel bizar resultaat. Deze foto heb ik toen voor haar opgestuurd naar www.ghoststudy.com en deze foto is in hun gallery toegevoegd.Check de volgende link met extra infohttp://www.ghoststudy.com/june_tomb_ecto.html
(....en nee het was geen rook)
quote:kut hey daar ben ik maandje terug geweest.
Op donderdag 28 augustus 2003 00:41 schreef Shogo het volgende:[..]
Lijkt idd een duitse soldaat, die helm zo. Vage dingen...
quote:Nee die is niet van die man/jongen naast hem, dat is juist het gekke
Op woensdag 27 augustus 2003 20:48 schreef MUUS het volgende:
Bedoel je nou gewoon die hand op de schouder van de persoon helemaal rechts? Die hand is toch gewoon van die vent ernaast?Of zit ik nou verkeerd te kijken?
Iets duidelijker misschien :
Dit is een foto genomen in 1966 in The Queen's House. De trap die je ziet is the Tulip Staircase en deze was afgesloten op het moment dat er foto's werden genomen. Er konden dus geen mensen op die trap lopen en het lijkt me ook stug dat iemand er zo bij gaat lopen. . Als je goed kijkt, zie je dat er meerdere figuren achter elkaar lopen.
In The Queen's House spookte het al langer en er waren om die reden al twee kamers afgesloten.
First Floor :
Ground Floor :
Er zijn ook al meerdere malen mensen 's nachts op onderzoek uit gegaan en er zijn seances gehouden.
Mooie foto hè? .
Een andere plek waar het flink spookt: Chingle Hall is het meest 'haunted' huis in Engeland. je kan er voor een behoorlijk hoog bedrag overnachten. Ooit zou ik daar eens heen willen, maar ben er eigenlijk ook wel weer te schijterig voor...
http://www.chinglehall.com/
Ik kan alleen zo snel de foto's niet meer vinden...
(je krijgt wel minstens 7 pop ups )
[Dit bericht is gewijzigd door CherryLips op 30-08-2003 13:09]
quote:Dies echt duidelijk erop gesoept
Op woensdag 27 augustus 2003 20:48 schreef MUUS het volgende:[..]
Bedoel je nou gewoon die hand op de schouder van de persoon helemaal rechts? Die hand is toch gewoon van die vent ernaast?
Of zit ik nou verkeerd te kijken?
quote:Ja maarja... waarom zou een krant dat doen
Op zondag 31 augustus 2003 21:05 schreef Stormblast het volgende:
Dies echt duidelijk erop gesoept
Die met die trap is imho wel creepy en dat lijkt me niet gesoept
quote:rond elke 5e van de maand komt er een nieuwe lading spookfoto's op www.ghoststudy.com
Op zondag 31 augustus 2003 22:20 schreef GTI_Ltd het volgende:
Spooky.. maar trekt wel me aandacht...
meer van dit...
quote:Ik dacht eerst aan de Efteling ,maar dat is het geloof ik niet. (diorama )Maar dat is duidelijk de mensen die door t glas kijken. Verder geloof ik er ergens wel in geesten,. maar sommige foto's zijn we heel duidelijk, dus nep (bv van die wc's met die geest met dat hoofd in d'r hand)
Op donderdag 3 oktober 2002 18:23 schreef SKa_BoSS het volgende:[..]
Beetlejuice Beetlejuice Beetlejuice!
![]()
----
quote:die pastel kleur die je ziet is van de steen die in de rivier ligt,
Op donderdag 28 augustus 2003 11:56 schreef BAZZA het volgende:[..]
Nee die is niet van die man/jongen naast hem, dat is juist het gekke
Kijk maar, zulke lange armen heeft die jongen niet, en die jongen heeft iets zwarts aan en niet iets van deze (pastel?)kleur, dat zie je aan zijn linkerarm
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 08:35 schreef The Bitch het volgende:die pastel kleur die je ziet is van de steen die in de rivier ligt,
quote:10 van de 10 keer is het geen geest, maar een ontwikkelingsfout
Op dinsdag 30 juli 2002 14:42 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Hebben jullie misschien foto's gezien op het WWW waarop een geest staat gefotografeerd. Dit gebeurd 9 van de 10x per ongeluk en na het onwikkelen zien mensen pas iets raars op de foto. Het kan ook een ontwikkelingsfout zijn ofzoiets, maar soms is het heel vreemd en spooky.
quote:nee
Op dinsdag 2 september 2003 07:32 schreef Keromane69 het volgende:
FYI:
----
# 3 Men and a Baby (1987) - When Jack's mother comes to visit Mary, you can see in the background what appears to be a little boy standing in a doorway. There is a rumor that this is the ghost of a little boy who died in the apartment in which the film was shot. This rumor is false, as the interiors were all shot on a sound stage in a movie studio. The ``ghost'' is actually a cardboard cut-out of Jack wearing a tuxedo. This prop appears later in the film, when Mary's mother comes to collect her.----
of het wordt in de doofpot gestopt natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |