Er moeten wel zoveel mogelijk mensen komen want dan ben je tof.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
400 man uitnodigen voor een verjaardag![]()
, had hij zijn hele face book lijst uitgenodigd
![]()
? Dat zijn echter meestal geen vrienden, dus is het oook niet vreemd dat ze niet komen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:54 schreef Henno het volgende:
Doet me denken aan dat ene topic dat de vader van de jarige het bier stond te verkopen aan z'n vrienden
hebbes: Feestje van een vriend![]()
haha jaaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:02 schreef LookAtMe het volgende:
En die gast natuurlijk helemaal boos op iedereen omdat niemand op zijn verjaardag kwam
De volgende dag ziet hij op FB foto's van mensen die helemaal losgingen op andere feestjes.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:04 schreef renoizedj het volgende:
[..]
haha jaa![]()
zat de hele avond achter de kassa mensen te tweeten of ze nog kwamen
Hehe, lekker voor hem.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
De volgende dag ziet hij op FB foto's van mensen die helemaal losgingen op andere feestjes.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef Maikuuul het volgende:
Gelukkig ken ik zeer weinig mensen die gierig zijn. Vreselijk volk, vooral in restaurants is het gewoon beschamend.
Ober: samen betalen?
Tiny: nee apart
En dan keihard door de tent: ANNA JIJ MOET 21.40 betalen en JAN JIJ MOET 22.80 BETALEN. IK MAAR 21 haha! Ben ik lekker goedkoop.
En dat zijn dan volwasse mensente fucking sad, het liefste sla ik ze gans in elkaar. Maarja ik ben nou eenmaal een fokker en kijk snel op mijn telefoon om te kijken of er een nieuw klb topic is :$ :$
. Maarja ik ben nou eenmaal een fokker en kijk snel op mijn telefoon om te kijken of er een nieuw klb topic is :$ :$
Gelukkig ken ik zeer weinig mensen die gierig zijn. Vreselijk volk, vooral in restaurants is het gewoon beschamend.
Ober: samen betalen?
Tiny: nee apart
En dan keihard door de tent: ANNA JIJ MOET 21.40 betalen en JAN JIJ MOET 22.80 BETALEN. IK MAAR 21 haha! Ben ik lekker goedkoop.
En dat zijn dan volwasse mensente fucking sad, het liefste sla ik ze gans in elkaar. Maarja ik ben nou eenmaal een fokker en kijk snel op mijn telefoon om te kijken of er een nieuw klb topic is :$ :$
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |