nee dat nog net niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:48 schreef CaptainCookie het volgende:
En z'n moeder zat bij de wc geld te vangen?
hehehe dankje! kan ik weer even lachenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:54 schreef Henno het volgende:
Doet me denken aan dat ene topic dat de vader van de jarige het bier stond te verkopen aan z'n vrienden
hebbes: Feestje van een vriend![]()
bijna 400 verliesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:57 schreef Brentmeister het volgende:
Niet al te snugger dus, want als er maar een paar mensen waren heeft hij geen winst gedraaid lijkt me....
Nee dat nog net niet. Hij wou wel dat ik ging betalen voor drinkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:11 schreef GeorgeMichael het volgende:
En dan wilde hij ook nog rondjes krijgen ter ere van zijn verjaardag, ofniet?
Leuk op je verjaardag!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:52 schreef renoizedj het volgende:
[..]
nee dat nog net niet.
hij zat zelf wel de hele avond achter de kassa
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
Iemand die winst wil maken op een feest dat hij/zij geeft....
Haha ja die shit was epicquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:54 schreef Henno het volgende:
Doet me denken aan dat ene topic dat de vader van de jarige het bier stond te verkopen aan z'n vrienden
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:54 schreef Henno het volgende:
bij mij niet laat mama inkopen doen en vang zelf het geldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:46 schreef DuTank het volgende:
Een verjaardag geven, zorgt altijd voor verlies. Zo hoort dat gewoon
Jezus wat een deceptie zeg. Afgaand op de reacties in dit topic had ik me toch een ubergeniaal topic verwacht...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:54 schreef Henno het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niet verwonderlijk dat er niemand was. Maar ja, als jij je geld er maar voor hebt gekregen ts.
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef wise het volgende:
misschien kwam er niemand omdat jij ging draaien
Entree en eigen drank betalen voor een verjaardagfeestquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:45 schreef renoizedj het volgende:
Ik zou dus gaan draaien op een feest.
Mooi een pioneer setje neer gezet en klaar om te draaien. omdat de jarige job winst wou maken op zijn feest en wat had afgehuurd (was in de plaatselijke discotheek) moest iedereen entree en zelf drinken betalen.
WAS ER DUS BIJNA NIEMAND![]()
Probleem: Doordat er zoveel geld gevraagd werd had ik bijna geen publiek, welke idioot geeft nou zon feest.
Wordt niet zo genoemd, omdat Hollanders bekend staan om hun zuinigheid. Maar omdat de Britten in die tijd haat hadden aan ons (oorlog en zulks), dus verzonnen ze zulke leuke garpjes.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:55 schreef allesbeterweter het volgende:
Hollandse zuinigheid....."Going Dutch" is a term that indicates that each person participating in a group activity pays for himself, rather than any one person paying for anyone else, particularly in a restaurant bill. It is also called Dutch date and Dutch Treat or "Doing Dutch".(bron ; Wikipedia)
Wereld beroemd die zuinige Nederlanders....
En lafheid, Dutch courage.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef IkBenSjoerd het volgende:
[..]
Wordt niet zo genoemd, omdat Hollanders bekend staan om hun zuinigheid. Maar omdat de Britten in die tijd haat hadden aan ons (oorlog en zulks), dus verzonnen ze zulke leuke garpjes.
Maar inmiddels hebben we toch weer goede betrekkingen, dus een rectificatie lijkt me op zijn plaats!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef IkBenSjoerd het volgende:
[..]
Wordt niet zo genoemd, omdat Hollanders bekend staan om hun zuinigheid. Maar omdat de Britten in die tijd haat hadden aan ons (oorlog en zulks), dus verzonnen ze zulke leuke garpjes.
Wat is daar nou weer mis mee?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:43 schreef Das-Phantom het volgende:
wie geeft er dan ook een feest op donderdag
Als je een vriendenkring van alleen maar studenten hebt; niets. Maar meestal hebben mensen toch ook arbeiders of scholieren nog als vrienden en kennissen.quote:
wat een beperkte zooi dat je niet op een donderdag los kan gaan als je werktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Als je een vriendenkring van alleen maar studenten hebt; niets. Maar meestal hebben mensen toch ook arbeiders of scholieren nog als vrienden en kennissen.
haha helaas, net begonnen. Omdat het in de plaatselijke discotheek was maar gratis gedaan, om wat bekendheid op te doen. Helaas was dat maar voor 60 manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 07:28 schreef DroogDok het volgende:
Je zou toch denken dat mensen er graag wat over hebben om TS te zien draaien
400 mensen, er waren dr 60quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:52 schreef _KurtCobain het volgende:
Hoeveel waren er uitgenodigd, en hoeveel is bijna niemand?
dat zal het zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef wise het volgende:
misschien kwam er niemand omdat jij ging draaien
hmm ja maar t was anders wel een kans geweest. Ik wist die avond zelf ook pas dat hij er eigenlijk winst mee wou maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:02 schreef dude1960 het volgende:
Je had dat feestje sowieso moeten boycotten.... Als mij iemand zou vragen om te draaien op een verjaardagsfeestje en hij zei erbij dat ie winst wilde maken dan zou ik denken "fuck dat" en thuisblijven
drinken is altijd betaald als je het daar afhuurt. Naar mijn mening had hij beter een ander zaaltje kunnen huren, en dan voor hetzelfde geld drinken en licht en geluid kunnen halen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:31 schreef ThA-W0W3R het volgende:
Winst maken op een verjaardagsfeest, kom op...
Kijk dat je een beetje geld entree vraagt om de zaal en dj (die nu gratis was...) te betalen ok maar dit gaat ietsje te ver, mooi dat et bijna niemand kwam
haha ja nog echt ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
400 man uitnodigen voor een verjaardag![]()
, had hij zijn hele face book lijst uitgenodigd
![]()
? Dat zijn echter meestal geen vrienden, dus is het oook niet vreemd dat ze niet komen
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
![]()
? Dat zijn echter meestal geen vrienden, dus is het oook niet vreemd dat ze niet komen
Er moeten wel zoveel mogelijk mensen komen want dan ben je tof.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
![]()
haha jaaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:02 schreef LookAtMe het volgende:
En die gast natuurlijk helemaal boos op iedereen omdat niemand op zijn verjaardag kwam
De volgende dag ziet hij op FB foto's van mensen die helemaal losgingen op andere feestjes.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:04 schreef renoizedj het volgende:
[..]
haha jaa![]()
zat de hele avond achter de kassa mensen te tweeten of ze nog kwamen
Hehe, lekker voor hem.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
De volgende dag ziet hij op FB foto's van mensen die helemaal losgingen op andere feestjes.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef Maikuuul het volgende:
Gelukkig ken ik zeer weinig mensen die gierig zijn. Vreselijk volk, vooral in restaurants is het gewoon beschamend.
Ober: samen betalen?
Tiny: nee apart
En dan keihard door de tent: ANNA JIJ MOET 21.40 betalen en JAN JIJ MOET 22.80 BETALEN. IK MAAR 21 haha! Ben ik lekker goedkoop.
En dat zijn dan volwasse mensente fucking sad, het liefste sla ik ze gans in elkaar. Maarja ik ben nou eenmaal een fokker en kijk snel op mijn telefoon om te kijken of er een nieuw klb topic is :$ :$
. Maarja ik ben nou eenmaal een fokker en kijk snel op mijn telefoon om te kijken of er een nieuw klb topic is :$ :$
Gelukkig ken ik zeer weinig mensen die gierig zijn. Vreselijk volk, vooral in restaurants is het gewoon beschamend.
Ober: samen betalen?
Tiny: nee apart
En dan keihard door de tent: ANNA JIJ MOET 21.40 betalen en JAN JIJ MOET 22.80 BETALEN. IK MAAR 21 haha! Ben ik lekker goedkoop.
En dat zijn dan volwasse mensente fucking sad, het liefste sla ik ze gans in elkaar. Maarja ik ben nou eenmaal een fokker en kijk snel op mijn telefoon om te kijken of er een nieuw klb topic is :$ :$
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |