obsessive compulsive disorder. Dankzij FOK! is er nu ook een OCD dat je constant op FOK! moet posten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:34 schreef Heatseeker het volgende:
Kom ik heel dom over als ik niet weet wat OCD betekent?
ik weet het ook nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:34 schreef Heatseeker het volgende:
dankquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
obsessive compulsive disorder. Dankzij FOK! is er nu ook een OCD dat je constant op FOK! moet posten.
Obsessive compulsive disorderquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:34 schreef Heatseeker het volgende:
mwah het kan ook zijn dat ineens zijn droomvrouw op de stoep staat en dat ie vanaf dan alleen nog maar bezig is met nuecken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:34 schreef kwiwi het volgende:
Dan wordt het toch wel weer vervangen door ander gedrag.
In theorie is dat inderdaad mogelijk jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mwah het kan ook zijn dat ineens zijn droomvrouw op de stoep staat en dat ie vanaf dan alleen nog maar bezig is met nuecken.
nuecken is wel leuk maar kan ook een OCD zijn.
zou jij met een top-10 user neuken om hem van zijn OCD af te krijgen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In theorie is dat inderdaad mogelijk ja
Nee. Jij?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zou jij met een top-10 user neuken om hem van zijn OCD af te krijgen?
18 posts per dag, geen vreemd aantal hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:06 schreef Sneezeechu het volgende:
Zegt de man met maar liefst 65293 posts op zijn naam heeft
Mee eens maar dan nog zie vaker van TS dit soort reacties dan vraag ik me af wat doe je op FOK! dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
18 posts per dag, geen vreemd aantal hoor.
tong80 is een grapje van een aantal moderators, hij bestaat niet echtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 04:45 schreef Madame_Paon het volgende:
tong80.
Het zou niet erg zijn als hij wat minder topics zou openen ...
ik heb het over top-10 users. zelf sta ik nog niet eens in de top 100.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:55 schreef Geester het volgende:
Je mag heus wel zeggen dat je mij bedoelt hoor...
minwaardigheids en geslachts complexenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb het over top-10 users. zelf sta ik nog niet eens in de top 100.
Wat verwacht je met zo'n OP? Gaat toch nergens over.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:20 schreef Crutch het volgende:
Het is geen ONZ, bagger verwijderd en een beetje serieus reageren kan geen kwaad.
Dit dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat verwacht je met zo'n OP? Gaat toch nergens over.
Of gewoon ouderwets backfirequote:
Ik word ook wel eens depressief als ik me besef hoeveel leuke en/of nuttige dingen ik had kunnen doen met de tijd die ik op FOK! heb doorgebracht. Dus daar denk ik maar niet meer aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
tong80 is een grapje van een aantal moderators, hij bestaat niet echt
Strak plan, er zijn echt een paar van die users die om de paar minuten bagger posten omdat ze blijkbaar niets beters te doen hebben. Aan de andere kant, als je ze óók nog Fok! ontneemt draaien ze misschien helemaal door
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |