Yeahquote:
Jaa en nu mijn nieuwe bikini passen. Gevonden op mn werk :p er stond cup 38D in maar geloofde t al niet helemaal. Des te beter want ik pas m gewoon. Tis van het merk Cyell :pquote:
Cool, laat eens een plaatje zien van de bikini?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaa en nu mijn nieuwe bikini passen. Gevonden op mn werk :p er stond cup 38D in maar geloofde t al niet helemaal. Des te beter want ik pas m gewoon. Tis van het merk Cyell :p
Brrr.. alleen het idee al. Koud!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaa en nu mijn nieuwe bikini passen. Gevonden op mn werk :p er stond cup 38D in maar geloofde t al niet helemaal. Des te beter want ik pas m gewoon. Tis van het merk Cyell :p
truste!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:16 schreef Egberts het volgende:
* Egberts is ook net terug van zomershoppen
en gaat gelijk door naar bedje =)
truste!
Mag dat ook in bed?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef gomi het volgende:
[..]
met de armen inhaken en dan heen weer bewegen op de muziek
ah is dat Brabants?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef gomi het volgende:
[..]
sjonkelen of sjoenkelen
Fixedquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef gomi het volgende:
[..]
sjonkelen of sjoenkelen
yeah was ook aan t kletsen met iemand die martijn heet. vandaar wss dat ik de namen ff doorelkaar haaldequote:
Nou vooruit...quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:31 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah was ook aan t kletsen met iemand die martijn heet. vandaar wss dat ik de namen ff doorelkaar haalde
Slaap lekker...quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:37 schreef maffemuts het volgende:
[ afbeelding ]
*ingehaakt*
Truste liefjes, morgen weer vroeg op, 7-8 weer bereikbaarheidsdienst, 8-8:30 ontbijten wassen aankleden en rond 8:45 komt collega'tje haar kindjes brengen voor spoedopvang voor n paar uurtjes
Sleep well!
PS Rucky, de chocolade smaakte goed
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:50 schreef DJMO het volgende:
zeg .. iedereen in z'n eigen nest he?ben te moe voor een orgie
Hahahahahaquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:50 schreef DJMO het volgende:
zeg .. iedereen in z'n eigen nest he?ben te moe voor een orgie
Nou ik moet er niet aan denken, plassex!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:53 schreef DJMO het volgende:
ach .. voor mijn part duikt iedereen bij elkaar het nest in, als je mij maar met rust laatik wil écht slapen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou ik moet er niet aan denken, plassex!
blaasontstekingquote:
Past en was vervolgens p zoek naar een plaatje maar kan m niet vinden!quote:
Ohw ja.. ik wou al zeggen..quote:
Nice! Nu nog mooi weer..quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Past en was vervolgens p zoek naar een plaatje maar kan m niet vinden!
Ja en misschien weer eens naar de sportschool en iets met buikspieroefeningenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ohw ja.. ik wou al zeggen..
[..]
Nice! Nu nog mooi weer..
*geen commentaar*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja en misschien weer eens naar de sportschool en iets met buikspieroefeningen
Nee dat ding gaat af omdat er stoom uit je oren komt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:04 schreef DJMO het volgende:
en waar ik ook gek van word is een heel kort piepje wat uit de gang komt maar wat ik niet kan lokaliseren ... hoop niet dat de batterij van de rookmelder boven leeg begint te raken ... die 9-volt blokjes zijn best duur
Is goed, maar ik ga geen verhaaltje voorlezen.quote:
Je hebt thermo leggings hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:12 schreef DJMO het volgende:
verdarre .. ik heb het KOUD! maar de ketel had weer storing dus de kachel deed het neiteven gereset.. hopelijk gaat dat kreng zo branden
ik heb voornamelijk koude handenquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:19 schreef belle1608 het volgende:
DJMO, 't zit je niet mee he! Sterkte weer vandaag!
Rucky, hoe kan je nou in de verkeerde trein zitten? Was je zo vroeg op het station dat je eigen trein er nog niet was?
* Rucky warme chocolade met slagroom maakt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb voornamelijk koude handen![]()
en haat aan energiq servon![]()
het is zelfs te veel moeite voor ze om even de monteur te bellen en te vragen een inschatting te maken hoe laat hij hier kan zijn. "Ja ik begrijp uw frustratie, maar ik kan er nu niets aan veranderen ... " ik zit hier verdomme met twee jonge kinderen in de kou .. ik heb al zeven dagen lang niets anders dan last van die nieuwe kutketel!
*vloekt
Dat is niet zo handig!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:44 schreef Rucky het volgende:
[..]Net de ic die niet bij mijn werk stopt.
[..]
* Rucky Warme chokolade met slagroom maakt.![]()
Denk ook niet dat mijn maag er blij mee is op dit moment *zo maar even een kopje thee gaat pakken*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:49 schreef LaPeach het volgende:
He bah, nog veel te vroeg voor warme choco met slagroom hoor![]()
Neem zelf nog maar een koffie![]()
Hoii belle
Die plannen zien er goed uit alvast!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:52 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat mijn maag er blij mee is op dit moment *zo maar even een kopje thee gaat pakken*
Nog plannen voor vandaag?
Ik ga:
* het portiek vegen (haren van mijn hond...)
* Kaarten van mijn verjaardag & mijn diploma inplakken in mijn plakboek
* De badkamer & de wc schoonmaken
* Boodschappen doen
* Een stuk met de hond wandelen als het droog blijft...
Sterkte met je minder leuke dingen! Wel leuk dat je vriendin je daarover een berichtje stuurt! Zou wel gaaf zijn voor je.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:58 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Die plannen zien er goed uit alvast!
Nouja ik ga straks eerst de belangrijkste dingen doen die op de planning staan de minder leukere dingen dus, maar... kreeg net een berichtje van een vriendin dat ze daar op de zaak per direct mensen zoeken dus daar maar ff me cv afgeven en kijken hoe dat loopt![]()
Verder ga ik nog ff wat aan de studie doen en hmm boodschapjes en ook een stukje wandelen mits het droog blijft
Wat een lijstquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:00 schreef maffemuts het volgende:
plannen van vandaag:
Ochtend
Oppassen op 2 kindjes van collega die onverwachts zonder oppas kwam te zitten
- koekjes bakken *compleet*
- tasjes maken om koekjes in te doen *compleet*
- naar de kinderboerderij
- buiten spelen
- Kindjes van collega naar huis
Lunch
Middag
schade opruimen
boodschappen
bijkomen van alle bovenstaande
Koken
Avondeten
Avond:
visite
schade opruimen
wassen opvouwen die ergens tussendoor gedraaid en gedroogd zijn
voorbereidingen voor visite morgen voltooien
slapen ?
(en tussendoor bereikbaarheidsdienst draaien)
Ziet er leuk uit Yska! Jij hebt 's avonds laat ook de beste ideeën hè..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nieuw projectje? http://www.instructables.(...)fled-one-shoulder-d/
Wie slaapt er nou op de bankquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:04 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Zo.. heerlijk geslapen (op de bank weliswaar), net lekker een broodje op en ik zit nu aan de koffie..
Effe rustig wakker worden hoor...
[..]
Ziet er leuk uit Yska! Jij hebt 's avonds laat ook de beste ideeën hè..
Goedemorgen, bed slaapt lekkerder hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:04 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Zo.. heerlijk geslapen (op de bank weliswaar), net lekker een broodje op en ik zit nu aan de koffie..
Effe rustig wakker worden hoor...
[..]
Ziet er leuk uit Yska! Jij hebt 's avonds laat ook de beste ideeën hè..
Ohoh.. wat zei die kleine?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:10 schreef maffemuts het volgende:
Kinderen en dronken mensen spreken de waarheid he
Zei een dronken kind maffemuts tegen je?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:10 schreef maffemuts het volgende:
*slaapt ook nooit op een bank*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:10 schreef JK1982 het volgende:
Ach meisjes, ik slaap eigenlijk overal wel..
Soms heb ik nog wel eens last van m'n rug als ik wakker wordt, maar dat gaat ook vanzelf weer over.
Vandaag geen last van overigens..
Ze zeggen van wel ja hmmzquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:10 schreef maffemuts het volgende:
Nouja gelukkig geen last van je rug dit keerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:10 schreef JK1982 het volgende:
Ach meisjes, ik slaap eigenlijk overal wel..
Soms heb ik nog wel eens last van m'n rug als ik wakker wordt, maar dat gaat ook vanzelf weer over.
Vandaag geen last van overigens..
Vast wel, maar niet van mij, dies namelijk niet te zuipen *zet nooit koffie*quote:
* dubbele koffie wegklokt *quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:13 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet van mij, dies namelijk niet te zuipen *zet nooit koffie*
Sigaretten heb ik ook niet voor je. Wel een broodje maar je ontbijt nooit
Wat wil je erop?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* dubbele koffie wegklokt *
Hmm, een broodje klinkt eigenlijk best goed...
Oei hmm er zal een kern van waarheid in kunnen zitten??quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef maffemuts het volgende:
heb n peuter en 2 kleuters die een whoelawhoeladansje staan te doen en te roepen naar mij "![]()
jij bent gek jij bent gek jij bent gek
![]()
"
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef maffemuts het volgende:
heb n peuter en 2 kleuters die een whoelawhoeladansje staan te doen en te roepen naar mij "![]()
![]()
"
Ham en kaasquote:
Dit wordt weer eng...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:16 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Oei hmm er zal een kern van waarheid in kunnen zitten??![]()
Lekkahquote:
Ja bah hou op, normaal was het met belle, maar nu met jouquote:
haha heerlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef maffemuts het volgende:
![]()
"
Ook lekker....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
LekkahTosti van maken?
*Maakt broodje met Ham & Kaas klaar voor Dhr. Merlijn, anders nog iets?
Ze roept jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:18 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Tosti maakt voor Dhr. Merlijn, voor 't meissie ook?*
Mayo?? he bah, nee joh lekker chilisausquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:21 schreef belle1608 het volgende:
*Tosti voor Dhr. Merlijn is klaar*, wilt u er curry en/of ketchup en/of mayonaise bij?
Wat een service. Voor mij curry, voor madam een klein beetje mayoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:21 schreef belle1608 het volgende:
*Tosti voor Dhr. Merlijn is klaar*, wilt u er curry en/of ketchup en/of mayonaise bij?
*Tosti voor Dhr. Merlijn met curry*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat een service. Voor mij curry, voor madam een klein beetje mayo
Sterktequote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:23 schreef maffemuts het volgende:
k ga ze maar even uitlaten buitenbis later
Ik had al koffie...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:23 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Tosti voor Dhr. Merlijn met curry*
*Tosti voor Mevr. M. met een klein beetje mayo*
*Nog iets te drinken erbij?*
Chocomel.quote:
Nou zo slecht als dat zal wel niet tochquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:28 schreef belle1608 het volgende:
*kijkt naar de slechtste chauffeur van Nederland en denkt: dat kan ik ook niet*
fileparkeren...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:30 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nou zo slecht als dat zal wel niet toch
oeee showenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Visite visite wat zullen wij genieten.. Of naja de postbezorger was er net en heeft net een pakketje bezorgd...
[ afbeelding ]
Maar ik ga nu eerst maar even online mijn bestelling bekijken. Er zit een stofje bij, ik geloof nooit dat ik dat besteld heb!
En de postbezorger was ongeduldig. Net als hij langs komt zijn de batterijen van de bel weer leeg :p
oefenen oefenen, zo moeilijk is dat uiteindelijk nietquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:31 schreef LaPeach het volgende:
[..]
oefenen oefenen, zo moeilijk is dat uiteindelijk niet
Joh, zelfs met parkeersensoren voor en achter , en camera ben ik er nog te lui voorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:31 schreef LaPeach het volgende:
[..]
oefenen oefenen, zo moeilijk is dat uiteindelijk niet
Ohhh schaam jequote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Joh, zelfs met parkeersensoren voor en achter , en camera ben ik er nog te lui voor
Maar achteruit inparkeren kan ik ook nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Joh, zelfs met parkeersensoren voor en achter , en camera ben ik er nog te lui voor
Ik peins er niet overquote:
Klinkt au....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:40 schreef JK1982 het volgende:
Zo, de auto is opgehaald en nu onderweg naar de garage..
Wat de uitkomst ook mogen zijn, het gaat hoe dan ook pijn doen..
Maargoed..
Me like! Allen is de koffie ervoor zo duur...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zet m'n ruimteschip nog even aan.. (al heb ik een rooie)
[ afbeelding ]
Ja, klopt.. Als je vaak visite hebt is het geen aanrader.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Me like! Allen is de koffie ervoor zo duur...
Die had mijn oma alquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, klopt.. Als je vaak visite hebt is het geen aanrader.
Maargoed, ik heb nog een berg Douwe Egberts punten liggen, dus ik kan evt. zo een andere erbij halen voor filterkoffie.. Denk gewoon zoiets:
[ afbeelding ]
Tsja, schijnen goeie dingen te zijnquote:
Hihi nou t foto's maken ging bagger :p van de 5 doe ik er 2 in ieder geval niet. Bij de een is de halsmlijn aan 1 kant gerimpeld terwijl dat niet hoort + de mouwen zijn van een chiffon achtig stofje (dat wist ik) maar de kleur van de mouwen wijkt af van de romp. Dat vind ik echt verschrikkelijk. E van een zwart jurkje zit de ene kant van mn taille strak en de andere kant niet omdat ie enigzins asymetrisch is maar daar wel aan beide kanten gelijk hoort te zitten.quote:
Hij lijkt mij wel geinig op zich, maar kan me voorstellen dat je twijfelt.. Mooi helde kleurtje blauw ook!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hihi nou t foto's maken ging bagger :p van de 5 doe ik er 2 in ieder geval niet. Bij de een is de halsmlijn aan 1 kant gerimpeld terwijl dat niet hoort + de mouwen zijn van een chiffon achtig stofje (dat wist ik) maar de kleur van de mouwen wijkt af van de romp. Dat vind ik echt verschrikkelijk. E van een zwart jurkje zit de ene kant van mn taille strak en de andere kant niet omdat ie enigzins asymetrisch is maar daar wel aan beide kanten gelijk hoort te zitten.
Over deze twijfel ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een gebreid stofje met een glitter erin en ik vraag me af of ik m wel 29,95 euries waard vind.
Excuses voor de beroerde foto's trouwens :p
Wat hij ^^ zegt...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hij lijkt mij wel geinig in ieder geval. Mooi helde kleurtje blauw ook!
Haha okay :p ik denk dat dat ook het verstandigste is :p terug in de verpakking ermee en vandaag nog terugsturen :p des te eerder k mijn geld terug heb :pquote:
zo'n ding hebben wijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat hij ^^ zegt...
http://www.douweegbertsen(...)Emeer&productid=2858
Voor de fijnproever.
Die laatste vind ik ontzettend mooi...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
Deze doe ik wel, hij heeft ritsen op de schouders :p
[ afbeelding ]
En deze vind ik ook leuk dus die hou ik ook.. Dus nu alleen nog een keuze maken met het blauwe glitterding :p het stofje waar ik me niet bij kon voorstellen dat ik het had gekocht :p het is wel lekker warm maarja even over nadenken of ik m wel regelmatig zou aantrekken!
Maar jij kon geen koffie zettenquote:
Toch snap ik het niet.. als dat zulke goeie dingen zijn, waarom koopt iedereen tegenwoordig dan een Senseo of iets dergelijks??quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat hij ^^ zegt...
http://www.douweegbertsen(...)Emeer&productid=2858
Voor de fijnproever.
Da's lekker makkelijk voor 1a2 persoons koffiezetten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Toch snap ik het niet.. als dat zulke goeie dingen zijn, waarom koopt iedereen tegenwoordig dan een Senseo of iets dergelijks??
Ik blijf filterkoffie tot nu toe eigenlijk het lekkerst vinden, eigenlijk ook lekkerder dan die cupjes die ik heb..
Heb overigens geen ervaring met dit soort apparaten.
* Rucky ook.quote:
Hihi mooiquote:
Niewaar.. Ik kan je post zien...quote:
Mooie!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hihi mooiik ook!
Oja en voor Belle, dit s de bikini van gisteren:
[ afbeelding ]
Daar kan ik lekker baantjes mee trekken en het zwembad mee in duiken want gezien de beugel zal het wel niet snel naar boven floepen. Zoals die altijd leuke triangels wel doen.
[ afbeelding ]
En deze had ik laatst gekocht. Is een bandeau, met beugels en bandjes die er ook af kunnen.
Die zijn ook leuk!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Mooie!!
Dit is de mijne: [ afbeelding ] heb hem ook in het oranje en dan een broekje met korte pijpjes met dezelfde bloemen & een gewoon broekje ook met dezelfde bloemen
* Rucky oogjes dicht doet, oeiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Die zijn ook leuk!
Rucky, dream on
Jij wil te graag!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky oogjes dicht doet, oeistaat jullie goed.
Ik als man zonder enig gevoel voor mode mag toch wel zeggen dat ik het je heel leuk vind staan!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
Deze doe ik wel, hij heeft ritsen op de schouders :p
[ afbeelding ]
En deze vind ik ook leuk dus die hou ik ook.. Dus nu alleen nog een keuze maken met het blauwe glitterding :p het stofje waar ik me niet bij kon voorstellen dat ik het had gekocht :p het is wel lekker warm maarja even over nadenken of ik m wel regelmatig zou aantrekken!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:55 schreef Martijntj het volgende:
En JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!ik heb een eigen appartementje! maandag de sleutel ophalen
Gefeliquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:55 schreef Martijntj het volgende:
En JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!ik heb een eigen appartementje! maandag de sleutel ophalen
Heyy gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:55 schreef Martijntj het volgende:
Woehoeeee klusmeet!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:55 schreef Martijntj het volgende:
Nou vooruit zal je hier ook nog wel ff feliciteren danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:55 schreef Martijntj het volgende:
ze neemt der luchtbed vast meequote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Friesland toch? Friesland - Zoetermeer is wel een eindje weg haha
Haha nee Groningen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Friesland toch? Friesland - Zoetermeer is wel een eindje weg haha
Valt het op?quote:
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:55 schreef Martijntj het volgende:
Sorryquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha nee Groningen!schoonfamilie woont in Harlingen, das een uur rijden
Beidequote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:23 schreef LaPeach het volgende:
*pakt wat crackers uit de kast
twijfel.. zalm of kaas en komkommer hmmz
Hoe is het gegaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:23 schreef LaPeach het volgende:
*pakt wat crackers uit de kast
twijfel.. zalm of kaas en komkommer hmmz
beide is allebei errug lekker jah, vind het alleen zo zonde van beide smakenquote:
Uhm mja zwaar zoals ik al verwacht had.. maar wel weer meer verduidelijking, psychisch niet in staat verklaard voor de dingen die ik graag zou willen dus erg balen.. (ga hier geen details neerzetten verder) maar gewoon verder gaan zoals ik nu bezig ben dat ik het goed doe al heb ik dat zelf niet altijd doorquote:
Lekker doe maar 1 met zalm en 1 met kaas & komkommerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:30 schreef LaPeach het volgende:
[..]
beide is allebei errug lekker jah, vind het alleen zo zonde van beide smaken![]()
Wie kan ik nog meer verblijden met een crackertje??
[..]
Uhm mja zwaar zoals ik al verwacht had.. maar wel weer meer verduidelijking, psychisch niet in staat verklaard voor de dingen die ik graag zou willen dus erg balen.. (ga hier geen details neerzetten verder) maar gewoon verder gaan zoals ik nu bezig ben dat ik het goed doe al heb ik dat zelf niet altijd doormaar me rust nemen en zien te vinden in de huidige situatie
*geeft belle 1 cracker zalm en 1 cracker kaas/komkommerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Lekker doe maar 1 met zalm en 1 met kaas & komkommer
Hmm, das minder! Snap dat je geen details wilt plaatsen, hoeft ook niet!
Wel fijn om te horen dat je al goed bezig bent toch?!
Nu doorzetten en je rust pakken!
Sterkte meis!
Sterkte LaPeach, ik hoop dat je er snel bovenop komt,quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
*geeft belle 1 cracker zalm en 1 cracker kaas/komkommer
eet u smakelijk!!![]()
ja de bevestiging en dat horen is fijn maar wil te veel en te snel, ben te ongeduldig maarja goed dat wist ik al![]()
doorzetten zal ik zeker, en me rust tja haha bekend probleem maar daar wordt aan gewerkt![]()
dank je
Vechters laten zich niet klein krijgen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:43 schreef LaPeach het volgende:
Echte vechters verliezen nooit
![]()
Maar dank je wel Rucky
Dat dusquote:
Ik ben alweer terug van de koffie automaat.quote:
* muziekje aanzwengelt.... *quote:
Best of the 90's....quote:
*dekentje toeschuiftquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:06 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 vindt het helemaal niet warm..*zit nog in pyjama*
ahh ok gelukkig maar!! volgende keer opletten hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug van de koffie automaat.
En ik heb de stoptrein terug genomen dus ik was maar een half uurtje later.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Die zijn ook leuk!
Rucky, dream on
Je lacht me toch niet uit hoop ik?quote:
Nu wel.quote:
Nee, ik lach je aan..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je lacht me toch niet uit hoop ik?
[..]
Nu wel.![]()
Ze komen uit het begin vd jaren 90.
pfff weet je hoelang geledenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je lacht me toch niet uit hoop ik?
[..]
Nu wel.![]()
Ze komen uit het begin vd jaren 90.
Oh, dat klinkt niet best.. Laten we er maar het beste van hopen dan..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef Ireth het volgende:
Net de huisarts uitgezwaaid. Man heeft een flinke longontsteking. Mag zo naar de apotheek voor een ab-kuur, indien ie niet aanslaat wordt ie opgenomen.
Dat is minder ik hoop dat de kuur aanslaat, sterkte.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef Ireth het volgende:
Net de huisarts uitgezwaaid. Man heeft een flinke longontsteking. Mag zo naar de apotheek voor een ab-kuur, indien ie niet aanslaat wordt ie opgenomen.
ohh bahquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef Ireth het volgende:
Je fiets had nog zijwieltjes.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je fiets had nog zijwieltjes.![]()
Deze dan voor jou en LaPeach.
Mijn neefje was toen net geboren en mijn zusje gebruikte het als slaapliedje voor hem en dat werkte perfect.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:42 schreef LaPeach het volgende:
[..]ohh die zong ik echt zoooo vaak
![]()
maar ik kende die andere nr's wel hoor trouwens ik was al ietsjes ouder
Haha hmm vreemd slaap liedje maar hey als het werkt hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn neefje was toen net geboren en mijn zusje gebruikte het als slaapliedje voor hem en dat werkte perfect.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:51 schreef belle1608 het volgende:
Was meer van de Spice Girls & Backstreet Boys
Ik van Falco en Phil Collins oa. De jaren 80 waren toch beter.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:51 schreef belle1608 het volgende:
Was meer van de Spice Girls & Backstreet Boys
Leeftijd gerelateerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik van Falco en Phil Collins oa. De jaren 80 waren toch beter.
Phil Collins is steengoedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik van Falco en Phil Collins oa. De jaren 80 waren toch beter.
Zijn muziek is tijdloos.quote:
Tot laterquote:
shhht. zometeen. ik ben aan het bellen....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:05 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Tot later![]()
Rucky of Merlijn gooi er nog eens nostalgische muziektjes in
Ohhh ja die is leukkkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zijn muziek is tijdloos.
Hier voor jou LaPeach
Zeg dat dan, dan had ik niet zo hard gezongenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
shhht. zometeen. ik ben aan het bellen....
Vreemde titel heeft dat nummerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:12 schreef Ireth het volgende:
Dit is voor mij echt sentiment! Hier hele nachten op staan dansen/springen
Oehh een hand aan vol dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:09 schreef DJMO het volgende:
* DJMO zit in te kakken ...
En jan is echt aan het uitdagen tot over de grens ... (gooit boek op de grond en begint het met z'n voet te verschuivenik zeg boos: ruim dat boek op.. hij pakt het op, gooit het op vloerkleed neer en gaat daar gewoon verder
)
Dan had ik nog één keer gevraagd of hij het wilde opruimen en daarna had het de grijze bak in gegaan...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:09 schreef DJMO het volgende:
En jan is echt aan het uitdagen tot over de grens ... (gooit boek op de grond en begint het met z'n voet te verschuivenik zeg boos: ruim dat boek op.. hij pakt het op, gooit het op vloerkleed neer en gaat daar gewoon verder
)
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth kijkt naar benee...
Ja voor mij helemaal
quote:
Dat nr is idd goed. Ik heb zelfs een vriend gebeld dat hij de tv aan moest zetten want er is een goed nummer op tv.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:12 schreef Ireth het volgende:
Dit is voor mij echt sentiment! Hier hele nachten op staan dansen/springen
Alstu:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:25 schreef LaPeach het volgende:
leuk al die gouwe ouwe weer eens voorbij te zien/horen komen!!
Ahh ben je helemaal nat geregendquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:20 schreef JK1982 het volgende:
Gadverdarrie, wat is het een vies, koud en somber weer..
Zomer, waar ben je?!
Zomer is op lange vakantie ben ik bangquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:20 schreef JK1982 het volgende:
Gadverdarrie, wat is het een vies, koud en somber weer..
Zomer, waar ben je?!
Ik heb alle jaarlijsten van 1960 - 2000 als je interesse hebt.quote:
* Rucky DJMO even opkrikt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:09 schreef DJMO het volgende:
)
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:24 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 roept de zomer: ZOOOMEEEER KOMMM DAN POELE POELE POELE
Als je het niet probeert weet je het nooit!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:25 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
zou het werken denk je?? dan roep ik mee
dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Als je het niet probeert weet je het nooit!
Dan roep je het niet lief genoeg!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:29 schreef LaPeach het volgende:
Nou ik stop al, hoe harder ik roep hoe harder het begint te regenen
Dat zou best kunnen, ben ook niet in een lieve bui vandaagquote:
Zucht.. moet ik dan ook alles alleen doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:31 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, ben ook niet in een lieve bui vandaag![]()
In dat geval laat ik het geheel aan jou over
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zucht.. moet ik dan ook alles alleen doen![]()
Nou vooruit dan maar!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]normaal zeggen we elke keer hetzelfde, de eer is aan jou gegund dit keer
De meest linkse.quote:
Allebeiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:37 schreef LaPeach het volgende:
welke vind je leuk dan, de ruitjes of de roosjes?
[..]
quote:
quote:Have them washed and brought to my room...
Ik wou net zeggen mag jij wel drie dekens tot je nemen in bedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Allebeimaar wel een beetje koud brrr
Lekkahquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:38 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen mag jij wel drie dekens tot je nemen in bed
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ze hebben hem ook in mijn maat, XXL![]()
Leuk voor op zaterdagavond!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ze hebben hem ook in mijn maat, XXL![]()
Leuk voor op zaterdagavond!
Vanuit de folder gezien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:37 schreef LaPeach het volgende:
welke vind je leuk dan, de ruitjes of de roosjes?
[..]
Hahaha! ach wat jij wiltquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmm, die vond ik juist weer net een beetje erg opvallen.. De ruitjes zijn wat neutraler..
* Rucky photoshop opstart.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmm, die vond ik juist weer net een beetje erg opvallen.. De ruitjes zijn wat neutraler..
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Geen foto's van mij op Fok, ik waarschuw je maar vast..
Ik denk dat hij zichzelf eerder in het linkste plaatje gaat shoppenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:49 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf eerder in het linkste plaatje gaat shoppen
Ik maak er een fok windows bureaublad van en die stuur ik door naar iedereen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking vraagt hij er toch om?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik maak er een fok windows bureaublad van en die stuur ik door naar iedereen.![]()
Maar foto's waar anderen zal ik nooit zomaar op fok zetten.![]()
Tenzij ze er zelf om vragen.
Dat is weer niet lief Merlijntjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking vraagt hij er toch om?
Ik denk niet dat hij dat leuk gaat vinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking vraagt hij er toch om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |