Dus dan maar meteen helemaal niet schilderen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:00 schreef Thaboel het volgende:
Ik ga toch ook niet de mona lisa na proberen te maken...

zolang mama het nog met alle liefde voor me wilt koken maak ik het niet zelf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:09 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dus dan maar meteen helemaal niet schilderen?

Zacht gekookte eitjes zeker?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zolang mama het nog met alle liefde voor me wilt koken maak ik het niet zelf.
Maar ik kook wel hoor :p

ik ben geen kaderlid van de lmb opleidingquote:

Mocht je willen!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik ben geen kaderlid van de lmb opleiding

Gewoon niet doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:30 schreef jankaas020 het volgende:
Ik moet nog een fiets wegbrengen en m'n auto ophalen uit het dorp, maar ik heb echt totaal geen zin...

Gaarnequote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Moet ik soms weer een relletje ontketenen in 't Nijmegen topic?

quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Moet ik soms weer een relletje ontketenen in 't Nijmegen topic?

Idem, en de vlag hangt hier half stok.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:32 schreef Heatseeker het volgende:
Staan jullie straks gewoon stil of brengen jullie 2 minuten de militaire groet?
Ik mag dan wel NuKuBu zijn, ik breng altijd even 2 minuten de militaire groet.

Nu al?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem, en de vlag hangt hier half stok.

Vlaggenprotocol is moeilijk.quote:

Dit toevallig?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Vlaggenprotocol is moeilijk.
Overigens, iemand gelezen over uitslag rechtszaak joden VS gemeente ?

Is pas vanaf 1800 uur.quote:

Ja. Ophef rond gedicht Dodenherdenking 4quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Vlaggenprotocol is moeilijk.
Overigens, iemand gelezen over uitslag rechtszaak joden VS gemeente ?

Ik vind het eigenlijk wel een heel mooi gedicht!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Ophef rond gedicht Dodenherdenking 4

Ik heb helaas geen vlag, omdat ik ook geen vlaggenstokhouder heb. Maar als ik die had ja natuurlijk ging die vandaag dan half stok.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem, en de vlag hangt hier half stok.

Dat zeg ik, Gamma!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen vlag, omdat ik ook geen vlaggenstokhouder heb. Maar als ik die had ja natuurlijk ging die vandaag dan half stok.

Laters!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:46 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga nu richting de vlaggenmast voor het de Bijzondere Vlaggenparade.

Duct tape was het toch?quote:

Dat heb jij Vorig jaar toch bewezen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kuhn je daar een NL vlag mee maken??

Bizar en belachelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit toevallig?
http://www.nu.nl/binnenla(...)-niet-in-vorden.html

Idd, mee eens!! Belachelijk en getouwtrek om wat? De eer van een organisatiequote:

Er is geen eer in een organisatie als datquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, mee eens!! Belachelijk en getouwtrek om wat? De eer van een organisatie

Om heel eerlijk te zijn is dit het toppunt van respectloosheid tot onze cultuur van deze Joodse organisatie. Ik ben niet extreem rechts, maar juist de slachtofferrol welke ze ZICHZELF toedichten maakt op een gegeven moment dat het bijna TERRECHT word dat ze slachtoffer zijn. Nee, ik roep niet op tot haat. Ik begin alleen begrip te krijgen. Nee ik keur geweld tegen bevolkingsgroepen (moslim, jood, indo, whatever) niet goed. Maar laten we eerlijk zijn, de jongens die daar liggen hadden geen stemrecht toen hitler aan de macht kwam en zijn 12 jaar geïndoctrineerd. Op dat moment MOESTEN ze op dreiging met doodstraf in dienst. Ga mij eens uitleggen hoe je in zo'n geval kan spreken van het vrijwillig uitvoeren van bevelen? Of het hebben van een levensovertuiging? Die jongens hebben niet eens een levensovertuiging kunnen vormen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, mee eens!! Belachelijk en getouwtrek om wat? De eer van een organisatie

quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn is dit het toppunt van respectloosheid tot onze cultuur van deze Joodse organisatie. Ik ben niet extreem rechts, maar juist de slachtofferrol welke ze ZICHZELF toedichten maakt op een gegeven moment dat het bijna TERRECHT word dat ze slachtoffer zijn. Nee, ik roep niet op tot haat. Ik begin alleen begrip te krijgen. Nee ik keur geweld tegen bevolkingsgroepen (moslim, jood, indo, whatever) niet goed. Maar laten we eerlijk zijn, de jongens die daar liggen hadden geen stemrecht toen hitler aan de macht kwam en zijn 12 jaar geïndoctrineerd. Op dat moment MOESTEN ze op dreiging met doodstraf in dienst. Ga mij eens uitleggen hoe je in zo'n geval kan spreken van het vrijwillig uitvoeren van bevelen? Of het hebben van een levensovertuiging? Die jongens hebben niet eens een levensovertuiging kunnen vormen.
Als het SS'ers waren... Oké, maar zolang je niet zwart op wit op papier kan stellen dat dit geen dipli's waren, houd dan astjeblieft je bek dicht.

..okquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:55 schreef Esses het volgende:
Ik ben niet extreem rechts, maar juist de slachtofferrol welke ze ZICHZELF toedichten maakt op een gegeven moment dat het bijna TERRECHT word dat ze slachtoffer zijn.
Nee, gewoon Heer en LW personeel, kijk maar naar de rangen op de grafsteen.quote:Als het SS'ers waren... Oké, maar zolang je niet zwart op wit op papier kan stellen dat dit geen dipli's waren, houd dan astjeblieft je bek dicht.

DIPLI of niet? Ook als soldaat kon je (zeldzaam) vrijwillig dienen. Indien het niet zwart op wit vast staat dat ze vrijwillig zijn gaan joden knallen uit vol verstand en overtuiging... Dan hoor ik het graag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:14 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
..ok
[..]
Nee, gewoon Heer en LW personeel, kijk maar naar de rangen op de grafsteen.

Ik meen dat ze alle tien zijn omgekomen in 1945, lijken mij dus gewone dienstplichtigen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:17 schreef Esses het volgende:
DIPLI of niet? Ook als soldaat kon je (zeldzaam) vrijwillig dienen. Indien het niet zwart op wit vast staat dat ze vrijwillig zijn gaan joden knallen uit vol verstand en overtuiging... Dan hoor ik het graag.

Met andere woorden mensen die niet anders kennen dan pure indoctrinatie en je vrijwel niet kan spreken over een "vrije" wil, helemaal niet als je de gevolgen van weigeren er naast zet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:19 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik meen dat ze alle tien zijn omgekomen in 1945, lijken mij dus gewone dienstplichtigen.

Vreemde uitspraak voor een blauwe.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn is dit het toppunt van respectloosheid tot onze cultuur van deze Joodse organisatie. Ik ben niet extreem rechts, maar juist de slachtofferrol welke ze ZICHZELF toedichten maakt op een gegeven moment dat het bijna TERRECHT word dat ze slachtoffer zijn.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein

Ligt er aan welke vlag je zoekt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:19 schreef m.k het volgende:
[ afbeelding ]
Even off topic: Waar kan je een mooie vlag plus stok kopen?

Rood wit blauw uiteraardquote:

Gewoon bij Blokker en elke bouwmarkt.quote:

En dat zijn niet van die doorzichtige lelijke?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |