Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Dat zei je moeder anders gisteren niet...quote:
TR gemachtquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zei je moeder anders gisteren niet...
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een aantal bronzes: Shotton, Evans, UP Ferguson (ik zie heel vaak dat de goedkoopste 4-4-2 of 4-1-2-1-2 als opstelling heeft) en vast nog veel meer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
Wie zijn nou typische spelers die er weleens voor te weinig op worden gezet?
Spelers die voor veel mensen onbekend zijn en die ze erop pleuren in de hoop er snel vanaf te komen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
Wie zijn nou typische spelers die er weleens voor te weinig op worden gezet?
Moet je nagaan hoeveel spelers er wel niet gediscard wordenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Spelers die voor veel mensen onbekend zijn en die ze erop pleuren in de hoop er snel vanaf te komen.
Bv Olave, Elyounoussi, Munoz, Overtoom,etc Vaak spelers uit mindere competities.
Bazennummerquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:03 schreef marcie216 het volgende:
Er staan 2 goedkope Olave's op (in formatie) in 4-3-3 en in 4-2-2-2, op allbeij 1k+ winst.
Ik heb Nyassi een maandje terug voor 3,5K opgehaaldquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik pik nu binnen een minuut alweer een Evans op voor 200 en een Nyassi voor 500 (in 4-4-2, hij is normaal niet eens 500 waard)
Snel, snel! allbeij..quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:03 schreef marcie216 het volgende:
Er staan 2 goedkope Olave's op (in formatie) in 4-3-3 en in 4-2-2-2, op allbeij 1k+ winst.
Klopt, dat soort mensenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel spelers er wel niet gediscard worden
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:06 schreef wieisboos het volgende:
Hij wist niet of het met ei of ij was dus deed hij het maar allebei.
Gister niet, vandaag niet echt meer gekeken. Kan best zijn dat ze het nu hebben aangepaastquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
Trouwens Marcie216 ik weet niet wat jij zegt dat ultimatedb niet klopt, maar die cijfers zijn behoorlijk accuraat.
Ik heb hem nog op de TP staan voor 12/12,5k BIN.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Klopt, dat soort mensen![]()
Heb net trouwens Morais voor 3k opgepikt, dacht een bargain te hebben, blijkt dat meneer zijn marktprijs te zijnPaar weken geleden nog +12k
Waarom doe je die smiley? Jij maakt zelf ook de ergste taalfouten!!!quote:
Je bent de 2e met dit plaatje, niet echt orgineel manquote:
Nee weet ik maar ik mag graag iemand op zijn fouten wijzenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je bent de 2e met dit plaatje, niet echt orgineel man
Het was niet om die typefout, maar omdat hij dat nog ff snel had getypt, trouwens waar maak ik erge taalfouten?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom doe je die smiley? Jij maakt zelf ook de ergste taalfouten!!!
ohke dan is t goet,quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee weet ik maar ik mag graag iemand op zijn fouten wijzen
Ik ga er even eentje opzoeken!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het was niet om die typefout, maar omdat hij dat nog ff snel had getypt, trouwens waar maak ik erge taalfouten?
quote:
Doe je het erom nu ofwat?quote:
Joh...quote:
Hoeveel coins heb je er doorheen gejaagd dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:11 schreef wieisboos het volgende:
Heb elke keer dat ik een bronze pack opende store all in club gedaan, heb nu in elke pack minstens 5 duplicates en mijn clubwaarde is van 15 naar 66 miljoen gegaan
Vast meer dan 300k, maar heb voor meer dan 500k aan TOTY-spelers.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb je er doorheen gejaagd dan?
Moet je ze wel snel verkopenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vast meer dan 300k, maar heb voor meer dan 500k aan TOTY-spelers.
Duurt langquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ga er even eentje opzoeken!
Was jij erbij toen hij TOTY Alaba in een bronze pack kreeg? Hij kreeg hem later ook nog in een silver pack.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoi jochies. Nog iets bijzonders gebeurd? Heeft Wieisboos nog een TOTY getrokken (getrokken in de zin van uit een pakje getrokken hihi)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |