Ik zou neuken vóór de relatie, dan is dumpen niet zo aan de orde. Of nouja, wel dumpen maar niet een relatie afkappen om zijn lul.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:31 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
zou jij het doen met iemand die een penis van 5 cm in erecte toestand?
omdat dat wel sexy ben zo ben ik ook,ik wil iemand die is zoals ikquote:
Normaal zijn of er normaal uitzien maakt wel een beetje verschil, ik houd gewoon niet van het langharige onverzorgde metal-tuig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:32 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tsja, ik ben wel een beetje excentriek.. kan nou niet echt zeggen dat ik normaal ben
Haarlengte varieert.. ik heb het ook weleens erg kort, maar soms ook wat langer.
Echt mager ben ik niet, wel slank.. weeg rond de 75kg.
wat dan wel..? 5 CM!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou neuken vóór de relatie, dan is dumpen niet zo aan de orde. Of nouja, wel dumpen maar niet een relatie afkappen om zijn lul.
langharige onverzorgde metal-tuigquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Normaal zijn of er normaal uitzien maakt wel een beetje verschil, ik houd gewoon niet van het langharige onverzorgde metal-tuig.
Hoezo lang haar bij een man onverzorgd?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Normaal zijn of er normaal uitzien maakt wel een beetje verschil, ik houd gewoon niet van het langharige onverzorgde metal-tuig.
hoeft niet perse metal of tuig zijn, je hebt genoeg mannen met lang haarquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga jij nu maar je bouquet reeks rommantje lezen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Net als de tijd die jij besteedt aan het mekkeren erover.
Dat sowiesoquote:
Ik ben niet zo'n die-hard als jijquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat sowiesometaltuig in hart en nieren
Dat ben ik iig nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lees ik niet, gemiste poging weer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ga jij nu maar je bouquet reeks rommantje lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2012 22:37:55 ]
Haha, niemand hier in deze reeks.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n die-hard als jij
Alleen de meer richting melodische metal kant vind ik tof.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat lees ik niet, gemiste poging weer.Ik had geen flauw idee wat er stond, dank voor de opheldering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik begreep het welquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had geen flauw idee wat er stond, dank voor de opheldering.
Graag gedaan, het leek mij het enige wat hij kon bedoelen in combinatie met lezen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had geen flauw idee wat er stond, dank voor de opheldering.
Dus er is nog hoopquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik ben ook beginnend luisteraar
3 jaar geleden luisterde ik bijna alleen maar folk.
Slipknot is wel gaaf.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus er is nog hooptoen ik 18 was begon ik ook naar metal te luisteren. Slipknot is daar de schuldige aan
Was die vooruit dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel jammer om te zien dat DG toch weer terug valt
Ik zoek nog 8 anderequote:
quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zoek nog 8 anderedan wil ik schuifknop gaan beginnen. Doe je mee?
Ach, hij begon toch wel een beetje serieuzer mee te doen ipv steeds maar met die mislukte flames komen enzoquote:
Ik kan niet zoveelquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zoek nog 8 anderedan wil ik schuifknop gaan beginnen. Doe je mee?
Nederlandstalige versie van slipknotquote:
Piano kan prima en achtergrond zangeres ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien heb je nog achtergrondzangers nodig?
Anders beginnen jullie een bandquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Piano kan prima en achtergrond zangeres ook
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat lees ik niet, gemiste poging weer.
Dat is het ideequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders beginnen jullie een band
Ik heb voelde de lucht tot stijgen in mijquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nederlandstalige versie van slipknot
Wacht en bloed
Zoiets dusquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:45 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik heb voelde de lucht tot stijgen in mij
Knielen en verwijder de steen van bladeren
Ik wandel uit waar je niet kunt zien
Binnen mijn shell, ik wacht en bloeden.
Ik voelde de haat opstaan in mij
Tot ziens!
Ik veeg het van op tegels, het licht is helderder deze tijd
Alles is 3D godslastering
Mijn ogen zijn rood en goud, wordt het haar staat recht omhoog
Dit is niet de manier waarop ik afgebeeld me
Ik kan mijn shakes te beheersen, ik heb hoe de hel hier?
Iets over dit, dus heel erg verkeerd
Ik moet hard lachen, ik wou dat ik dit niet graag
Is het een droom of een geheugen?
Ik rondlopen waar je niet kunt zien
Binnen mijn shell, I Wait and Bleed
Get outta mijn hoofd want ik heb dit niet nodig
Waarom zie ik dit? Ik ben een slachtoffer - Manchurian Candidate
I - hebben - gezondigd - door - net
Makin 'mijn geest en Takin' adembenemend!
Ik voelde de lucht tot stijgen in mij
Ik rondlopen waar je niet kunt zien
Binnen mijn shell, I Wait and Bleed
Knielen en duidelijk dat de steen van bladeren
Tot ziens!
U heeft niets geleerd
Ik ben niet veranderd iets
Mijn vlees was in mijn botten
De pijn was altijd gratis
U heeft niets geleerd
Ik ben niet veranderd iets
Mijn vlees was in mijn botten
De pijn was altijd gratis
Ik voelde de lucht tot stijgen in mij
Binnen mijn shell I Wait and Bleed
En het wacht op u!!!!!!!!
Je wordt oudquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:47 schreef twi het volgende:
Ik ben gewoon net in slaap gevallen
Nu ben ik wel weer wakker hoor, trouwens.
Lijkt mij leukquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
Volgend jaar studeer ik in Utrecht dus zit in op een centrale plek om te kunnen repeteren tijn
En tijd zat dan.
Dan kom ik ook maar met een lijstje:quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:46 schreef Tangledup het volgende:
Ik ga ook een lijstje maken, omdat het kan
- Niet ouder dan 30, niet jonger dan 25
- Niet langer dan 1.80, niet kleiner dan 1.60
- Slank postuur
- HBO denkniveau of hoger (ik val op slimme chicks)
- Houdt van rockmuziek
- Rookt niet
- Niet te onzeker
- Eigen willetje / tegengas durven te geven (anders gaat het helemaal fout)
- Tegen een geintje kunnen, beetje eelt op haar ziel (niet bij elke shit gaan janken)
Oh, overkomt mij ook zo vaak overdag.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:47 schreef twi het volgende:
Ik ben gewoon net in slaap gevallen
Nu ben ik wel weer wakker hoor, trouwens.
Mensen = strontquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:47 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Get outta mijn hoofd want ik heb dit niet nodig
Wat lief van hemquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, overkomt mij ook zo vaak overdag.
Ik viel gisteren nog in slaap op newbs buik, en hij vond het zielig om me wakker te maken dus hij moest anderhalf uur zo blijven zittenn
Ik heb al een vriendin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |