Wat voor soort man moet je in ieder geval niet hebben? Weet je daar al wat van? Kun je die alvast afstrepen.quote:
Dus neuken wel, maar ze zijn te lelijk om over straat met te gaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1 vinden die leuk genoeg is om ook dingen buiten de slaapkamer mee te doen
Dat denkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus neuken wel, maar ze zijn te lelijk om over straat met te gaan
Andere is jij neukt net als de meeste hier helemaal nooit.quote:
Roker? Waarom?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef strawberry_hill het volgende:
werkt/studeert
niet boven de 30,niet jonger dan 20
liefst 1.90 of langer
geen mooiboy
geen kleine piemel
niet saai
roker
Nou, dan heb je al wat zonder dat het een belachelijk eisenlijstje is. Je hebt volop keus zo te zienquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef strawberry_hill het volgende:
werkt/studeert
liefst 1.90 of langer
geen mooiboy
geen kleine piemel
niet saai
roker
Ahaha klinkt als mijquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef strawberry_hill het volgende:
werkt/studeert
liefst 1.90 of langer
geen mooiboy
geen kleine piemel
niet saai
roker
Goed lijstje wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef strawberry_hill het volgende:
werkt/studeert
liefst 1.90 of langer
geen mooiboy
geen kleine piemel
niet saai
roker
Valt nog best mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef strawberry_hill het volgende:
werkt/studeert
liefst 1.90 of langer
geen mooiboy
geen kleine piemel
niet saai
roker
ik ben een roker geen zin in mannen die zeiken dat ik rookquote:
Nu wordt het al iets moeilijker.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef strawberry_hill het volgende:
werkt/studeert
liefst 1.90 of langer niet kleiner dan 1.80
geen mooiboy
geen kleine piemel
niet saai
roker
tenger/normaal postuur
excentriek
liefst wat langer haar
ik doe niet aan belachelijke eisenlijstjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, dan heb je al wat zonder dat het een belachelijk eisenlijstje is. Je hebt volop keus zo te zien
hoezo ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu wordt het al iets moeilijker.
Ik rook niet en ben 31. Voor de rest komt het aardig in de buurtquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef strawberry_hill het volgende:
werkt/studeert
liefst 1.90 of langer niet kleiner dan 1.80
geen mooiboy
geen kleine piemel
niet saai
roker
tenger/normaal postuur
excentriek
liefst wat langer haar
Ik geef toe soms kijk ik naast me en dan denk ik van moest dat nouquote:
waarom dan wel?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:24 schreef Myraela het volgende:
Jammer, de toevoegingen aan je lijstje vind ik dan weer walgelijk.
Wat het lastige van dat lijstje is, geen enkele man gaat van tevoren toegeven dat ie klein geschapen is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:24 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik rook niet en ben 31. Voor de rest komt het aardig in de buurt
Maar ik heb al een vriendin..
I just didquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat het lastige van dat lijstje is, geen enkele man gaat van tevoren toegeven dat ie klein geschapen is.
quote:
En als je pas seks wil binnen een relatie is het te laat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat het lastige van dat lijstje is, geen enkele man gaat van tevoren toegeven dat ie klein geschapen is.
Je kunt er altijd weer mee stoppen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als je pas seks wil binnen een relatie is het te laat.
Triest om iemand die blijkbaar leuk genoeg was voor een relatie te dumpen om zijn lul. Dat gaat te verquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:26 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je kunt er altijd weer mee stoppen.
hij hoeft niet enorm te zijn,gewoon normaal is good enoughquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Handig kunnen iig nooit ruzie krijgen over datesquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd niet van tengere excentrieke mannen.
Nouja, ik zou dat ook niet snel doen. Maar heel heel heel erg klein, dan zou ik wel even twijfelen hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Triest om iemand die blijkbaar leuk genoeg was voor een relatie te dumpen om zijn lul. Dat gaat te ver
Hij mocht ook een normaal slank postuur hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik heb het lijstje gemaakt voor de mannelijke versie van mij,vandaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik niet van tenger, excentriek kan me niet schelen eigenlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
lk bedoelde klein met micropenis klein als in: where did it go?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik zou dat ook niet snel doen. Maar heel heel heel erg klein, dan zou ik wel even twijfelen hoor.
Maar excentriek, idunno.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:28 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hij mocht ook een normaal slank postuur hebben.
Checkquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar excentriek, idunno.Ik wil gewoon een normale man met een leuk koppie, niet mager, geen smerig lang haar. Gewoon, lekker verzorgd en tof.
zou jij het doen met iemand die een penis van 5 cm in erecte toestand?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Triest om iemand die blijkbaar leuk genoeg was voor een relatie te dumpen om zijn lul. Dat gaat te ver
ik wil juist shabbyquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar excentriek, idunno.Ik wil gewoon een normale man met een leuk koppie, niet mager, geen smerig lang haar. Gewoon, lekker verzorgd en tof.
Net als de tijd die jij besteedt aan het mekkeren erover.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Die tijd die besteedt wordt aan lijstjes kan beter gebruikt worden voor het daadwerkelijk versieren.
Wel grappig eigenlijk dat je dit zegt. Ik ben eigenlijk op zoek naar een vrouw met een beetje ook mijn karakter heb ik ontdekt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:28 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik heb het lijstje gemaakt voor de mannelijke versie van mij,vandaar
Tsja, ik ben wel een beetje excentriek.. kan nou niet echt zeggen dat ik normaal benquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je 2 meter is 75 kg licht dus wat zegt alleen gewichtquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:32 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tsja, ik ben wel een beetje excentriek.. kan nou niet echt zeggen dat ik normaal ben
Haarlengte varieert.. ik heb het ook weleens erg kort, maar soms ook wat langer.
Echt mager ben ik niet, wel slank.. weeg rond de 75kg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |