quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:39 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Misschien wel omdat ze weet dat jij dan niet komt
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voor iemand die zo van vrede op aarde houdt is dat toch een beetje rare opmerking.
Zo is het maar net, haar moeder moet betalen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:03 schreef Levolution het volgende:
Niet normaal. Toen je vroeger als klein kind naar de Mac ging voor je verjaardag, betaalde je moeder toch ook voor al je vrienden?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo is het maar net, haar moeder moet betalen.
Waarom geen Americaanse fuif? Dan neem je allemaal wat mee...je maakt bv je lekkerste resecpt en de andere zorgt weer voor drinken etc ...Ben je iniedergeval geen '30 euro armerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:19 schreef Guanabana het volgende:
Het probleem lijkt zichzelf op te gaan lossen, want ik kreeg net een mailtje van de rest dat zij het ook opmerkelijk vonden. Dus nu wordt er denk ik iets anders bedacht, of we zoeken iets vrij goedkoops uit.
We zijn dus allemaal zure wijven, wel zo makkelijk
En in cadeautjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:46 schreef shaderon het volgende:
Ik snap dit nooit. Wat je als jarige nu voor een ander betaald, krijg je bij de andere feesten toch gewoon terug?
dat wilde ik ook zeggenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat is typisch Nederlands. De Engelsen noemen het 'going Dutch'.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:19 schreef Guanabana het volgende:
Het probleem lijkt zichzelf op te gaan lossen, want ik kreeg net een mailtje van de rest dat zij het ook opmerkelijk vonden. Dus nu wordt er denk ik iets anders bedacht, of we zoeken iets vrij goedkoops uit.
We zijn dus allemaal zure wijven, wel zo makkelijk
Natuurlijk, nu heeft ze bijval van haar vriendinnen, en los daarvan kost het haar nu natuurlijk nauwelijks wat, en zolang het maar niks kost is ze een échte vriendin. Hartverwarmend, niet?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:49 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Zoals je kunt lezen is het vrij normaal dat je dan niks geeft, denk dat je "vriendin" daar ook van uit gaat.
Zuur wijf ben je wel idd, en nu ga je ineens wel heen zeker?
De definitie van normaal is zoals je kan lezen voor iedereen weer anders. En waarom ze een zuur wijf is snap ik niet, ik vind jou eigenlijk vooral een zeikwijf.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:49 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Zoals je kunt lezen is het vrij normaal dat je dan niks geeft, denk dat je "vriendin" daar ook van uit gaat.
Zuur wijf ben je wel idd, en nu ga je ineens wel heen zeker?
Ja daaromquote:Op maandag 7 mei 2012 14:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk, nu heeft ze bijval van haar vriendinnen, en los daarvan kost het haar nu natuurlijk nauwelijks wat, en zolang het maar niks kost is ze een échte vriendin. Hartverwarmend, niet?
Magquote:Op maandag 7 mei 2012 14:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De definitie van normaal is zoals je kan lezen voor iedereen weer anders. En waarom ze een zuur wijf is snap ik niet, ik vind jou eigenlijk vooral een zeikwijf.
Ooit student geweest? Van 50 euro kan een beetje geoefende student een week van leven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef shaderon het volgende:
Etentje kost ook maar 50 euro per persoon voor 3 gangen met drank.
TS niet zeiken.
Dan moet ze gewoon niet gaan, simpel hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ooit student geweest? Van 50 euro kan een beetje geoefende student een week van leven.
Maar ze heeft de keuze om wel of niet te gaan. Dan gaat ze gewoon niét en vertelt ze de reden erbij. Echte vrienden kunnen dat tegen elkaar vertellen. Dat ge-emmer over wat ze nou moet is overigens pricelessquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ooit student geweest? Van 50 euro kan een beetje geoefende student een week van leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |