En dan scherm je alles af en tref je een oldskoolinbreker die nog gewoon met een zaklamp aan je deur komt klooien... nog alles weg.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:19 schreef streamnl het volgende:
Hoi hoi,
Ik wil toch iets kwijt.... Ikzelf werk bij een bedrijf die voor inbraakpreventie zorgt. Vroeger stonden de inbrekers met een zaklamp aan je deur te klooien. Tegewoordig zitten ze veel vaker achter internet. Ze proberen te achterhalen wie er op vakantie is of welke mensen gewoonte dieren zijn. Wat ik dus niet slim vind om hier te laten zien zijn de routes die je loopt. Vooral niet als je start vanuit je huis ( zoals ik).
Het is maar een tip.....
Of je wordt onderweg platgereden. Bummer!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dan scherm je alles af en tref je een oldskoolinbreker die nog gewoon met een zaklamp aan je deur komt klooien... nog alles weg.
Tis op zich ook nuttig advies, maar het merendeel van de mensen werkt tussen 9.00 en 17.00 uur en dan is het ook vrij spel voor de meeste inbrekers. Of via twitter en facebook kan men ook eea afleiden (vooral twitter, facebook zit bij de meeste wel potdicht). Verder heb je altijd nog de old-skool insluiper zoals Swets zegt. Je doet er vrij weinig tegen, als ze willen, dan doen ze het.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef streamnl het volgende:
Ter verduidlijking:
Op Endomondo kan ik real live runs zien....
Hier zie ik achteraf de routes. Is het dezelfde en steeds ongeveer een half uur dan zou je kunnen "posten" in die regio om te kijken wanneer ze een " open raam" hebben om bij jouw thuis even te winkelen.
Ik hoor steeds vaker deze berichten. Nogmaals dit is een tip, doe ermee wat je wilt.
Klopt, maar zoals ze bij ons op het werk zeggen: Waarom het ze nog makkelijk maken?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tis op zich ook nuttig advies, maar het merendeel van de mensen werkt tussen 9.00 en 17.00 uur en dan is het ook vrij spel voor de meeste inbrekers. Of via twitter en facebook kan men ook eea afleiden (vooral twitter, facebook zit bij de meeste wel potdicht). Verder heb je altijd nog de old-skool insluiper zoals Swets zegt. Je doet er vrij weinig tegen, als ze willen, dan doen ze het.
Als het behoorlijk weer is, fiets ik er per week al een kleine 100KM bijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Swets, klinkt alsof je het ook even hebt gehad...
Tussendoor een andere sport? Fietsen, zwemmen?? Moeilijk he?
Bummer :/ Als je 100 km fietst kom je toch ook in zo'n knop op flow ? Dat is denk ik moeilijker met hardlopen omdat je continu moet opletten waar je loopt. Op de fiets zweef je min of meer en pomp je alleen met je benen. Misschien met muziek lopen? Of juist zonder ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als het behoorlijk weer is, fiets ik er per week al een kleine 100KM bij
Nee op zich vind ik lopen erg leuk, alleen kan ik nu al bijna 2 weken niet lekker in m'n ritme komen.
Dit dit ditquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Even iets anders doen kan geen kwaad natuurlijk
part of the game Gup....maar nu wel brak aan het werk., ik ben een echt vroegspook maar half 5 is echt te gek.quote:
It ain't the best parts though... Maar ik snap dat je brak bent, half 5 is altijd heftigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
part of the game Gup....maar nu wel brak aan het werk., ik ben een echt vroegspook maar half 5 is echt te gek.
Ik start/stop mijn Garmin ook altijd een paar 100m van mijn huis...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:19 schreef streamnl het volgende:
Hoi hoi,
Ik wil toch iets kwijt.... Ikzelf werk bij een bedrijf die voor inbraakpreventie zorgt. Vroeger stonden de inbrekers met een zaklamp aan je deur te klooien. Tegewoordig zitten ze veel vaker achter internet. Ze proberen te achterhalen wie er op vakantie is of welke mensen gewoonte dieren zijn. Wat ik dus niet slim vind om hier te laten zien zijn de routes die je loopt. Vooral niet als je start vanuit je huis ( zoals ik).
Het is maar een tip.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |