Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb een gok gewaagd: TOTY Echiéjilé voor 12k, blijkt hij meer dan 25k waard te zijn. Not bad
edit: nm laat maarquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er is toch een copy squad?
Nooit gebruikt overigens.
Zilveren linksback in Portugese competitie.quote:
Oké, ik heb ook een speler gevonden waar ik in handel nu. Alleen heb ik niet meer dan 20K en kan ik op dit moment er maar steeds 2 ophalenquote:
Ik zat op de silver 59e minuut te kijken of er een goedkope TOTY speler voorbij kwam. Ondertussen zag ik heel veel lage prijzen voorbij komen waar ik niet echt vrolijk van werd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Oké, ik heb ook een speler gevonden waar ik in handel nu. Alleen heb ik niet meer dan 20K en kan ik op dit moment er maar steeds 2 ophalen
Heel veel mensen zetten de spelers er te goedkoop op, waarschijnlijk kunnen ze er meer voor krijgen maar nu kunnen ze meer packs kopenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:26 schreef Ajacied7 het volgende:
TIP: Handelen in zilveren spelers lukt ziek goed rond deze tijd, iedereen wil er namelijk zo snel mogelijk vanaf.
Jep, ik koop er een hoop op, dan laat ik ze een weekje in mijn club rusten en dan pak ik de volle winstquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heel veel mensen zetten de spelers er te goedkoop op, waarschijnlijk kunnen ze er meer voor krijgen maar nu kunnen ze meer packs kopen
WAAROM :Squote:Op donderdag 3 mei 2012 19:36 schreef Duuc-nl het volgende:
na 15 400c pakjes openen stop ik er weer mee voor vandaag
Hij heeft toch ook geen oneindig geldquote:
Ga met jezelf spelen dan...quote:
8-9 dacht ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:49 schreef Walxie het volgende:
Wanneer is het nou HH? Ben tijdje weggeweest
Jean of UP Felipe Bastosquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:49 schreef vandermar het volgende:
welke zilveren braziliaanse cm als middelste in 4-3-2-1?
Laatste TOTW + TOTY, die Martinez die jij kreeg had je geluk, dat hoorde de NIF te zijn maar EA maakte een foutje (oude totw zat dus ook nog in packs).quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:50 schreef Walxie het volgende:
[..]
Is het van het laatste TOTW? Vind het beetje verwarrend ivm TOTY..
Leo Gagoquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:49 schreef vandermar het volgende:
welke zilveren braziliaanse cm als middelste in 4-3-2-1?
2x bent en mooie chemquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef Rijst het volgende:
gnagnagna
http://futhead.com/12/squad/649835
Leuk 2x bentquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef Rijst het volgende:
gnagnagna
Ik vond het niet erg! Vanavond maar zo'n zilver-only pack kopen denk ik..quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laatste TOTW + TOTY, die Martinez die jij kreeg had je geluk, dat hoorde de NIF te zijn maar EA maakte een foutje (oude totw zat dus ook nog in packs).
His name can not be spokenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:00 schreef DutchSL het volgende:
Een van de Bents vervangen door.. jeweetwel.
Wats met je chemquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef Rijst het volgende:
gnagnagna
futhead is zo traag als wat, doe ik een speler op st positie, maar dan gebeurt er niks, ga ik naar rw positie bijvorobeeld komt die speler daarquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Futhead doet stom maar dat moet natuurlijk gabby zijn.
neequote:
Dat 2e is altijd zoquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
futhead is zo traag als wat, doe ik een speler op st positie, maar dan gebeurt er niks, ga ik naar rw positie bijvorobeeld komt die speler daar
Dude wtf! flikker alsjeblieft op met je gelukquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:03 schreef Thorb het volgende:
Troll. Wie zegt dat het zijn foto's zijn. En anders heel veel geluk.
Walxie en Cuenca, je moet ook niet je muis verplaatsen voordat het plaatje er staat.
Smerig zwijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is echt lol maar ik begrijp je argwaan
Koop dan ook die andere 4 pakjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is echt lol maar ik begrijp je argwaan
sms plaatje sturen aan naar 0452quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2TOTY in mijn silver pakje
Hoe kan ik plaatje sturen
Vies vuil kut kienquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stream het danquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:06 schreef Walxie het volgende:
Ik ga zometeen packs openen van m'n coins, en filmen.. heb toch niks beters te doen
********quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
imgur.comquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
puush ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Anders gelooft niemand me, Ik heb Marcos en Hubucan
Hubocan heeft echtquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Anders gelooft niemand me, Ik heb Marcos en Hubucan
Ik denk dat hij De Marcos heeft, die Spanjaard.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hubocan heeft echtstats voor een CB. Marcos assuncao is wel kassa
Ik maak wel een foto met me mobiel, xD Ik snap er bal weinig vanquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:07 schreef DutchSL het volgende:
printscreen maken, plakken in paint, uploaden naar www.imgur.com
Geluk is met de dommequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik maak wel een foto met me mobiel, xD Ik snap er bal weinig van
Ben je echt zon domme mongoolquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik maak wel een foto met me mobiel, xD Ik snap er bal weinig van
Bastos, lekker naar binnen cutten en schieten met 1* weak foot.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:09 schreef vandermar het volgende:
Ik heb deze maar uit pure verveling gemaakt.
[ afbeelding ]
Hoezo dat doen met Bastos zijn schotquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bastos, lekker naar binnen cutten en schieten met 1* weak foot.
Gewoon diagonaal schieten met links. Niet alles hoeft met finessequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bastos, lekker naar binnen cutten en schieten met 1* weak foot.
Doe's normaalquote:
Je bedoelt die silver dingen die alleen dit uur er zijn? Zijn gewoon alleen spelers, geen consumbles enzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef Walxie het volgende:
Wat is er nou zo speciaal aan die silver-pack only ofzo?
Ah oke, dus eigenlijk meer kans of een IF of iets mooisquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je bedoelt die silver dingen die alleen dit uur er zijn? Zijn gewoon alleen spelers, geen consumbles enzo
Boeiend, ik denk niet alleen aan mezelf.quote:
uit pakjes denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:13 schreef Walxie het volgende:
[..]
Waar haalt iedereen hem uit ehEA is gul de laatste dagen.
8,5 Pakjequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:13 schreef Walxie het volgende:
[..]
Waar haalt iedereen hem uit ehEA is gul de laatste dagen.
Als er hier een ruzie is, ben jij meestal de oprichter ervanquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Boeiend, ik denk niet alleen aan mezelf.
Het is aanstichter.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als er hier een ruzie is, ben jij meestal de oprichter ervan
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is aanstichter.
Nu maar weer ontopic
Hou je muil dan gvd een x man, je wilt er alleen maar langer over doorgaan idiootquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als er hier een ruzie is, ben jij meestal de oprichter ervan
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:17 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Hou je muil dan gvd een x man, je wilt er alleen maar langer over doorgaan idioot
Ja, dat is een under discard value kaart.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:20 schreef Thorb het volgende:
Is SIF Vucinic zo slecht ofzo? Al 3e keer gepakt voor 10k
Klopt idd;)quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ideaal om spelers in te slaan. Er schiet van alles tussendoor.
hee, je verklapt een deel van mijn marktquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt idd;)
Falcao is geweldig om mee te handelen voor mensen met klein budget;)
Minstens 1k winst per kaartje:D en echt altijd te vinden:P
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef dion_v_k het volgende:
Nog geen IF of TOTY voor mij vandaag![]()
Maar wel Xavi en Cicinho in 1 pakje![]()
![]()
Normaal krijg je er wel elke dag eentje?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef dion_v_k het volgende:
Nog geen IF of TOTY voor mij vandaag![]()
Maar wel Xavi en Cicinho in 1 pakje![]()
![]()
Gisteren had ik er 1quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Normaal krijg je er wel elke dag eentje?
Geen idee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom zit er toch alleen maar shit in die silver premium player packs??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Geen idee.Je komt steeds minder geloofwaardig overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Yobo kan sowieso al niet, geen idee wie dan de duurste non-shiny is, misschien Mulgrew of Van Hout ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom zit er toch alleen maar shit in die silver premium player packs?? Maar 3 shinies waarvan 3 slecht![]()
Toch hopen dat je bij de non-shinies een speler als Yobo aantreft
Dit is gewoon hetzelfde plaatje, hij zegt ook niet dat het een nieuwe isquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je komt steeds minder geloofwaardig over
Koop dan ook bronzen/goudenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef marcie216 het volgende:
godverdomme 17K in silver packs, niks nana noppes, hele dag voor niks gehandelt
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef marcie216 het volgende:
quote:
Wat een mongooltjes in deze reeks.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef marcie216 het volgende:
wou een TOTY Alabaquote:
T'is toch ook zoquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Wat een mongooltjes in deze reeks.
Waarom ben ik dan een mongool?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Wat een mongooltjes in deze reeks.
Dit had je kunnen verwachten..?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wou een TOTY Alaba
Godverdomme nu baal ik echt
Eens. Ik vond Ramos ook maar tegenvallen op CB, TOTY Ramos als RB vind ik beter. Maar die heb ik ook verkocht, want meer dan 60 euro aan coins waard.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:12 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga m'n IF Sergio Ramos weer verkopen, heb er vandaag een aantal wedstrijden mee gespeeld maar is die 300k echt niet waard. David Luiz speelt fijner naar mijn mening
1. Je spelling.quote:
nee, ik heb geen toty maar ben nog steeds een baaaaaaas!quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef marcie216 het volgende:
ik weet het, maarja als je een toty had was je een baas.
1. dyslexiequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
1. Je spelling.
2. Zo gedraag je je.
3. Natuurlijk zit er niks in een pack.
eerder een mongoolquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
nee, ik heb geen toty maar ben nog steeds een baaaaaaas!![]()
gr gr
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
1. dyslexie
2. Oke volgens mij heb jij nog nooit een mongool gezien
3. andere hebben wel zeker iets gehad
Hoe oud ben je? Ik schat 12.quote:
Als je het topic beetje in de gaten had gehouden, 15!quote:
400c, maak je vaak winst meequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:37 schreef Walxie het volgende:
Als je packs opent, doe gewoon bronzen.. kan je leuke winsten mee pakken en niet duur
Ja, ik speel een potje, en koop dan een 400c pack, niet altijd maar je maakt er echt winst meequote:
En dan de rest voor 150 erop? of gewoon discarden?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:38 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, ik speel een potje, en koop dan een 400c pack, niet altijd maar je maakt er echt winst meeHad vanmiddag Westcarr.
150 of 200, en als het echt prut is bewaren/discardenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En dan de rest voor 150 erop? of gewoon discarden?
Gewoon de healings bijv voor 150, fitness 150 +20 etc.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit is niet zo'n goed moment, maar normaal gesporken doe ik fitness voor 200sp-250 bin en shiny contract voor 200-250 en dan gaan ze weg, op dit moment door het grote aanbod alleen niet zo snel meer. Verder bpl brons voor 200 en andere goede voor wat meer. Shiny manager ook 200 bin. Healing 200-300 en shiny healing 350-400. Squad fitness voor iets van 1500-1800 (xbox)quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Beide waren mooi, 2e wel mooier ofcquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:41 schreef jepperdeprep het volgende:
Hebben jullie die goal van Cissé gezien gister?
Ja, mooiequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:41 schreef jepperdeprep het volgende:
Hebben jullie die goal van Cissé gezien gister?
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij doet toch ook niet anders dan op andere mensen zeiken ?
Ja 3 uurtjes weg is 2 gemiste topicsquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.Kan alleen niet zo goed tegen mensen die keer op keer dezelfde vragen posten of van die verschrikkelijk domme posts. Meestal ben ik erg van het maken van teams (ook voor andere) Maar nu in de vakantie is het zo druk in het topic dat het eigenlijk alleen maar offtopic gaat. Helaas.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef DutchSL het volgende:
Nog eens 200k verkocht / 20 euro binnen.
Verkocht aan een Marokkaan (denk ik, of ander Arabisch land aan de naam te zien), maar geen problemen gehad.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef DutchSL het volgende:
Verkocht aan een Marokkaan (denk ik, of ander Arabisch land aan de naam te zien), maar geen problemen gehad.
Had nog 40k dus maar even 4 if's gekocht (vucinic 2x, jovetic en hooper). Nu nog paar formaties kaartjes misschien op andere account. Zometeen nog 2v2?quote:
Ik wil clubben maar zeie niemand onlinequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had nog 40k dus maar even 4 if's gekocht (vucinic 2x, jovetic en hooper). Nu nog paar formaties kaartjes misschien op andere account. Zometeen nog 2v2?
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fokquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gooi de link hier nog maar even dan.
Ben toch film aan het kijken, dit kan er wel bij![]()
Haha, dat wil ik zien.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gooi de link hier nog maar even dan.
Ben toch film aan het kijken, dit kan er wel bij![]()
Wel lame dat mensen dat doen, als iedereen het zou doen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
Nu snap ik waarom ik nooit koopjes vind.. Die buyer werkt gewoon.Weet iemand de sanctie voor als je uiteindelijk toch gesnapt wordt? Wordt dan je hele PS3 afgesloten van FIFA? Of alleen dat account?
Ik probeerde het net met een Kandji, zag er 2 op de markt onder de 300 coins, stelde 'm in en 2 minuten later stonden ze op m'n TP..Gaat echt te makkelijk..
12 ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:54 schreef Lindgren. het volgende:
Rijst, je hebt teveel kijkers.Ik kan er niet in.
Natuurlijk werkt het, moet je maar eens een kaart veel te goedkoop er op zetten BIN hij is in minder dan een seconde weg, dat zijn echt geen 59th minute lurkersquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
Nu snap ik waarom ik nooit koopjes vind.. Die buyer werkt gewoon.Weet iemand de sanctie voor als je uiteindelijk toch gesnapt wordt? Wordt dan je hele PS3 afgesloten van FIFA? Of alleen dat account?
Ik probeerde het net met een Kandji, zag er 2 op de markt onder de 300 coins, stelde 'm in en 2 minuten later stonden ze op m'n TP..Gaat echt te makkelijk..
Zal wel niks zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:56 schreef marcie216 het volgende:
Ja ik ben ook wel benieuwd wat de straf is die je krijgt
Ik ga het niet echt gebruiken hoor. Gewoon eens benieuwd of het werkt. Wel gemakkelijk goedkope contracten scoren zo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zal wel niks zijn.
Niet om Lindgren ofzo, maar ik hoop dat ze eens echt iets tegen auto-buyers gaan doen.
Waar kun je die autobuyer downloaden?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik doe het oo niet, ben bang voor een ban en als je dan je team hebt, is het niet echt van jou maar van die autobuyerquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga het niet echt gebruiken hoor. Gewoon eens benieuwd of het werkt. Wel gemakkelijk goedkope contracten scoren zo.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik doe het oo niet, ben bang voor een ban en als je dan je team hebt, is het niet echt van jou maar van die autobuyer
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/94/totym.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Dit was mijn pakje nog van toe net![]()
![]()
Lucky $%#$%quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
![]()
Hoe krijg ik het plaatje hier direct op de site ??
Niet via imageshack doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
![]()
Hoe krijg ik het plaatje hier direct op de site ??
img tags eromquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
http://imageshack.us/photo/my-images/94/totym.jpg (copy/paste deze link)Dit was mijn pakje nog van toe net![]()
![]()
Wie bedoel je?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:04 schreef vandermar het volgende:
Wat een achterlijk kleine kinderen zitten hier toch tussen
De Marcos is een Bask.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
Gekke Zuiden
Is die braziliaan Marcos Assencuao? of De Marcos
Toen ik de het plaatje poste was, stond dat er omheen. Ik lees dat Imageshack geblokkeerd wordtquote:
Ik kocht een Biabiany voor 2.9k, blijkt hij ook nog echt zo weinig waard te zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Nogmaals, voor winst moet je op de zilveren spelersmarkt zijn. Net: Uchida, Almunia, Abdennour, Mouloungi, Romaric, Yakubu, Montoya, Fabian en Benitez.
Allemaal voor onder de 600 coins![]()
Lol kom nu een speler tegen met de naam: Ollé Ollé!
Wtf, is onze vriend de snelheidsmaniak nog maar zo weinig waardquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kocht een Biabiany voor 2.9k, blijkt hij ook nog echt zo weinig waard te zijn
Ja, Messi's en Ronaldo's voor 40k te koop. Je bent net te laat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef zerokil het volgende:
Heb geen zin om alles terug te lezen.
Is er iets gebeurd? aka MARKTCRASH
Zijn die onder de 600 ook wel allemaal meer als 600 waard na de crash?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:15 schreef Ajacied7 het volgende:
Ga op dit moment als een gek door mijn bid coins heenZonet ook bidcoins gekocht voor 2k
![]()
Wel 50 zilveren spelers in mijn club die ik onder de 600 heb aangekocht
Waarom ga je dan niet op de PS3??quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Voor degene op PS3 die wat coins wil:
Sigurdsson 4-3-3 500c BIN
Uchida 5-2-1-2 550c BIN
Ti Bie 4-2-3-1 550c BIN
Kan ze zelf niet kopen, mijn new items komt anders vol te zitten. Die spelers heb ik al in mijn club.
Die kan niet eens aan als ik 4 new items heb die ik al in club heb zitten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet op de PS3??
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
heb je op de ps3 eigenlijk ook bid tokens?
Are you focking kidding meeeeequote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nee, alleen op de webapp. Dat zou je toch moeten weten als je het spel speelt..quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jij kan daar ook nog gewoon normaal op reageren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, alleen op de webapp. Dat zou je toch moeten weten als je het spel speelt..
ja maar zal wel banter zijn zoals altijdquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:22 schreef vandermar het volgende:
Meer mensen die het gebitch tussen anto holland en nepenthez volgen op twitter? Ik kan er wel om gniffelen
Ja eigenlijk welquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, alleen op de webapp. Dat zou je toch moeten weten als je het spel speelt..
Inb4 stornerenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef DutchSL het volgende:
Nog eens 200k verkocht / 20 euro binnen.
ga huilen manquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
TOTY Hubucan gaat er gemiddeld uit voor 25K
hoeveel Kquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja nu heb ik maar een kleine winst uit pakjes.
15K, Ik weet niet ligt er aan voor hoeveel ik ze verkoop. Heb Marcos er voor 200K start prijs erop gezetquote:
Slim, maar meestal hapt niemand danquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
15K, Ik weet niet ligt er aan voor hoeveel ik ze verkoop. Heb Marcos er voor 200K start prijs erop gezet. Prijs omhoog gooien
Enigste in zijn formatie.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Slim, maar meestal hapt niemand dan
Lekker lettertypequote:Op donderdag 3 mei 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
http://antoholland.blogspot.co.uk/
De oorzaak van het gebitch, een blog.
Standaard reclame lettertype tl;drquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
http://antoholland.blogspot.co.uk/
De oorzaak van het gebitch, een blog.
Kijken of ze er nog op staanquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Voor degene op PS3 die wat coins wil:
Sigurdsson 4-3-3 500c BIN
Uchida 5-2-1-2 550c BIN
Ti Bie 4-2-3-1 550c BIN
Jair Benitez 4-2-2-2 400c BIN
Kan ze zelf niet kopen, mijn new items komt anders vol te zitten. Die spelers heb ik al in mijn club.
Een youtuber had 5k subs en een video gemaakt over hoe je subs moet krijgen en groot moet worden in youtube. Echter heeft hij op die manier niet de subs gekregen maar had hij een skypegesprek ofzo op youtube geplaatst met bekende youtubers en daardoor subs gekregen. Die Kanus die dat gesprek geplaatst had ging bitchen tegen antoholland en die deed het terug en toen gingen er nog een paar zich mee bemoeien.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lekker lettertypewat staat er in dan?
Ja maar zijn amper wat meer waard hoor..quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waren ze er nog?
Er staat nu een 4-3-3 Leroy George voor 600c BIN. Kan ik ook niet kopen
Moet je een weekje wachten, nu zijn de zilveren prijzen echt op zn dieptepunt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar zijn amper wat meer waard hoor..
Opzich wel, maar op die george maak je 300 winst. En ik denk niet dat de prijzen van silvers gaan stijgenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Moet je een weekje wachten, nu zijn de zilveren prijzen echt op zn dieptepunt.
maar 500 per speler is toch ook mooi.
Maar zit jij op de 59 te kijken ofwat?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Moet je een weekje wachten, nu zijn de zilveren prijzen echt op zn dieptepunt.
maar 500 per speler is toch ook mooi?
50 spelers voor gemmideld 500 gekocht, stel dat ik ze verkoop voor gemmideld 1000.
500x50=25000 op deze avond!
Gewoon team of the season toch? Gekozen door EA.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:43 schreef DutchSL het volgende:
Is het al bekend wat het thema van het volgende TOTY wordt ? Ik zie nog geen topic op EA forum.
nee ik pik ook allemaal spelers op onder 500. Lincoln voor 250quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar zit jij op de 59 te kijken ofwat?
Ja nu wel, eerst gewoon de hele markt<600 doorbladerenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar zit jij op de 59 te kijken ofwat?
Er moeten nog o.a. TOTY Serie A, Bundesliga, BPL, BBVA, Ligue 1 en ROTW komen. Maar welke als eerste en wanneer, of komt er eerst nog een Most \improved.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gewoon team of the season toch? Gekozen door EA.
Gewoon risico nemen. Het is maar 600Coinsquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:46 schreef marcie216 het volgende:
hhaha ja maar ik moet dan steeds op ultimatedb kijken, maar die is niet betrouwbaar dus ik kan dat helaas niet doen.
Bedankt trouwens, heb die george toch gekocht
dat hoeft helemaal niet, gewoon populaire spelers en populaire formaties.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:46 schreef marcie216 het volgende:
hhaha ja maar ik moet dan steeds op ultimatedb kijken, maar die is niet betrouwbaar dus ik kan dat helaas niet doen.
Bedankt trouwens, heb die george toch gekocht
Goedkope zilveren spelers verkopen overigens altijd wel, ookal staan ze voor een te hoge prijs. Mensen kijken niet om naar die 300 extraquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat hoeft helemaal niet, gewoon populaire spelers en populaire formaties.
20x600 miskoop is toch 12k.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Gewoon risico nemen. Het is maar 600Coins
Spelers die je zelf snel op zou stellen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef marcie216 het volgende:
Ja populair bedoel je snelle spelers, en uit goede competitie?
je raakt nooit de complete 600 kwijt hoorquote:
Ga nou eerst zelf ff nadenken man.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef marcie216 het volgende:
Ja populair bedoel je snelle spelers, en uit goede competitie?
Tuurlijk niet. Dan is het misschien 20x100c verlies: 2K.quote:
Hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:49 schreef marcie216 het volgende:
Oke zal het is proberen, post zo wel degene die ik heb binnengesleept
Ja doen, beter post je ook de ingame stats enzo erbij. Lijkt mij leuk om te lezen enzo...quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:49 schreef marcie216 het volgende:
Oke zal het is proberen, post zo wel degene die ik heb binnengesleept
ik heb een Miku en een Lincoln en een Rhodolfo en een Grenier en een Valdez en twee Torbinskiys en een Renan en een Matip en een Biagiantiquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja doen, beter post je ook de ingame stats enzo erbij. Lijkt mij leuk om te lezen enzo...
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja doen, beter post je ook de ingame stats enzo erbij. Lijkt mij leuk om te lezen enzo...
Torbinsky lijkt me wel goedquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb een Miku en een Lincoln en een Rhodolfo en een Grenier en een Valdez en twee Torbinskiys en een Renan en een Matip en een Biagianti
Zo, dat is een hele mond volquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb een Miku en een Lincoln en een Rhodolfo en een Grenier en een Valdez en twee Torbinskiys en een Renan en een Matip en een Biagianti
That's what she said! Ha Ha!quote:
Ik heb een Jung Sung Min, Cho Beom Seok, Ashe, Baek Ji Hoon, Zusi, Situ, Nyassi, IF Marchese en Grabban op mijn trade pile staan. Verder nog een 4-3-1-2 en een 4-3-2-1. gr grquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik heb een IF Besa.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb een Jung Sung Min, Cho Beom Seok, Ashe, Baek Ji Hoon, Zusi, Situ, Nyassi, IF Marchese en Grabban op mijn trade pile staan. Verder nog een 4-3-1-2 en een 4-3-2-1. gr gr
in before consolewar, GOOOO!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef OmniRocket het volgende:
wat is dit!?
Ben aan het bieden op spaanse coach.. is 150, wordt ik overboden in laatste 15 seconden, loopt mn ps3 vast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |