Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb een gok gewaagd: TOTY Echiéjilé voor 12k, blijkt hij meer dan 25k waard te zijn. Not bad
edit: nm laat maarquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er is toch een copy squad?
Nooit gebruikt overigens.
Zilveren linksback in Portugese competitie.quote:
Oké, ik heb ook een speler gevonden waar ik in handel nu. Alleen heb ik niet meer dan 20K en kan ik op dit moment er maar steeds 2 ophalenquote:
Ik zat op de silver 59e minuut te kijken of er een goedkope TOTY speler voorbij kwam. Ondertussen zag ik heel veel lage prijzen voorbij komen waar ik niet echt vrolijk van werd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Oké, ik heb ook een speler gevonden waar ik in handel nu. Alleen heb ik niet meer dan 20K en kan ik op dit moment er maar steeds 2 ophalen
Heel veel mensen zetten de spelers er te goedkoop op, waarschijnlijk kunnen ze er meer voor krijgen maar nu kunnen ze meer packs kopenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:26 schreef Ajacied7 het volgende:
TIP: Handelen in zilveren spelers lukt ziek goed rond deze tijd, iedereen wil er namelijk zo snel mogelijk vanaf.
Jep, ik koop er een hoop op, dan laat ik ze een weekje in mijn club rusten en dan pak ik de volle winstquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heel veel mensen zetten de spelers er te goedkoop op, waarschijnlijk kunnen ze er meer voor krijgen maar nu kunnen ze meer packs kopen
WAAROM :Squote:Op donderdag 3 mei 2012 19:36 schreef Duuc-nl het volgende:
na 15 400c pakjes openen stop ik er weer mee voor vandaag
Hij heeft toch ook geen oneindig geldquote:
Ga met jezelf spelen dan...quote:
8-9 dacht ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:49 schreef Walxie het volgende:
Wanneer is het nou HH? Ben tijdje weggeweest
Jean of UP Felipe Bastosquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:49 schreef vandermar het volgende:
welke zilveren braziliaanse cm als middelste in 4-3-2-1?
Laatste TOTW + TOTY, die Martinez die jij kreeg had je geluk, dat hoorde de NIF te zijn maar EA maakte een foutje (oude totw zat dus ook nog in packs).quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:50 schreef Walxie het volgende:
[..]
Is het van het laatste TOTW? Vind het beetje verwarrend ivm TOTY..
Leo Gagoquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:49 schreef vandermar het volgende:
welke zilveren braziliaanse cm als middelste in 4-3-2-1?
2x bent en mooie chemquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef Rijst het volgende:
gnagnagna
http://futhead.com/12/squad/649835
Leuk 2x bentquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef Rijst het volgende:
gnagnagna
Ik vond het niet erg! Vanavond maar zo'n zilver-only pack kopen denk ik..quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laatste TOTW + TOTY, die Martinez die jij kreeg had je geluk, dat hoorde de NIF te zijn maar EA maakte een foutje (oude totw zat dus ook nog in packs).
His name can not be spokenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:00 schreef DutchSL het volgende:
Een van de Bents vervangen door.. jeweetwel.
Wats met je chemquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef Rijst het volgende:
gnagnagna
futhead is zo traag als wat, doe ik een speler op st positie, maar dan gebeurt er niks, ga ik naar rw positie bijvorobeeld komt die speler daarquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Futhead doet stom maar dat moet natuurlijk gabby zijn.
neequote:
Dat 2e is altijd zoquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
futhead is zo traag als wat, doe ik een speler op st positie, maar dan gebeurt er niks, ga ik naar rw positie bijvorobeeld komt die speler daar
Dude wtf! flikker alsjeblieft op met je gelukquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:03 schreef Thorb het volgende:
Troll. Wie zegt dat het zijn foto's zijn. En anders heel veel geluk.
Walxie en Cuenca, je moet ook niet je muis verplaatsen voordat het plaatje er staat.
Smerig zwijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is echt lol maar ik begrijp je argwaan
Koop dan ook die andere 4 pakjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is echt lol maar ik begrijp je argwaan
sms plaatje sturen aan naar 0452quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2TOTY in mijn silver pakje
Hoe kan ik plaatje sturen
Vies vuil kut kienquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stream het danquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:06 schreef Walxie het volgende:
Ik ga zometeen packs openen van m'n coins, en filmen.. heb toch niks beters te doen
********quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
imgur.comquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
puush ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Anders gelooft niemand me, Ik heb Marcos en Hubucan
Hubocan heeft echtquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Anders gelooft niemand me, Ik heb Marcos en Hubucan
Ik denk dat hij De Marcos heeft, die Spanjaard.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hubocan heeft echtstats voor een CB. Marcos assuncao is wel kassa
Ik maak wel een foto met me mobiel, xD Ik snap er bal weinig vanquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:07 schreef DutchSL het volgende:
printscreen maken, plakken in paint, uploaden naar www.imgur.com
Geluk is met de dommequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik maak wel een foto met me mobiel, xD Ik snap er bal weinig van
Ben je echt zon domme mongoolquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik maak wel een foto met me mobiel, xD Ik snap er bal weinig van
Bastos, lekker naar binnen cutten en schieten met 1* weak foot.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:09 schreef vandermar het volgende:
Ik heb deze maar uit pure verveling gemaakt.
[ afbeelding ]
Hoezo dat doen met Bastos zijn schotquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bastos, lekker naar binnen cutten en schieten met 1* weak foot.
Gewoon diagonaal schieten met links. Niet alles hoeft met finessequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bastos, lekker naar binnen cutten en schieten met 1* weak foot.
Doe's normaalquote:
Je bedoelt die silver dingen die alleen dit uur er zijn? Zijn gewoon alleen spelers, geen consumbles enzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef Walxie het volgende:
Wat is er nou zo speciaal aan die silver-pack only ofzo?
Ah oke, dus eigenlijk meer kans of een IF of iets mooisquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je bedoelt die silver dingen die alleen dit uur er zijn? Zijn gewoon alleen spelers, geen consumbles enzo
Boeiend, ik denk niet alleen aan mezelf.quote:
uit pakjes denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:13 schreef Walxie het volgende:
[..]
Waar haalt iedereen hem uit ehEA is gul de laatste dagen.
8,5 Pakjequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:13 schreef Walxie het volgende:
[..]
Waar haalt iedereen hem uit ehEA is gul de laatste dagen.
Als er hier een ruzie is, ben jij meestal de oprichter ervanquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Boeiend, ik denk niet alleen aan mezelf.
Het is aanstichter.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als er hier een ruzie is, ben jij meestal de oprichter ervan
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is aanstichter.
Nu maar weer ontopic
Hou je muil dan gvd een x man, je wilt er alleen maar langer over doorgaan idiootquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als er hier een ruzie is, ben jij meestal de oprichter ervan
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:17 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Hou je muil dan gvd een x man, je wilt er alleen maar langer over doorgaan idioot
Ja, dat is een under discard value kaart.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:20 schreef Thorb het volgende:
Is SIF Vucinic zo slecht ofzo? Al 3e keer gepakt voor 10k
Klopt idd;)quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ideaal om spelers in te slaan. Er schiet van alles tussendoor.
hee, je verklapt een deel van mijn marktquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt idd;)
Falcao is geweldig om mee te handelen voor mensen met klein budget;)
Minstens 1k winst per kaartje:D en echt altijd te vinden:P
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef dion_v_k het volgende:
Nog geen IF of TOTY voor mij vandaag![]()
Maar wel Xavi en Cicinho in 1 pakje![]()
![]()
Normaal krijg je er wel elke dag eentje?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef dion_v_k het volgende:
Nog geen IF of TOTY voor mij vandaag![]()
Maar wel Xavi en Cicinho in 1 pakje![]()
![]()
Gisteren had ik er 1quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Normaal krijg je er wel elke dag eentje?
Geen idee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom zit er toch alleen maar shit in die silver premium player packs??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Geen idee.Je komt steeds minder geloofwaardig overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Yobo kan sowieso al niet, geen idee wie dan de duurste non-shiny is, misschien Mulgrew of Van Hout ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom zit er toch alleen maar shit in die silver premium player packs?? Maar 3 shinies waarvan 3 slecht![]()
Toch hopen dat je bij de non-shinies een speler als Yobo aantreft
Dit is gewoon hetzelfde plaatje, hij zegt ook niet dat het een nieuwe isquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je komt steeds minder geloofwaardig over
Koop dan ook bronzen/goudenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef marcie216 het volgende:
godverdomme 17K in silver packs, niks nana noppes, hele dag voor niks gehandelt
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef marcie216 het volgende:
quote:
Wat een mongooltjes in deze reeks.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef marcie216 het volgende:
wou een TOTY Alabaquote:
T'is toch ook zoquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Wat een mongooltjes in deze reeks.
Waarom ben ik dan een mongool?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Wat een mongooltjes in deze reeks.
Dit had je kunnen verwachten..?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wou een TOTY Alaba
Godverdomme nu baal ik echt
Eens. Ik vond Ramos ook maar tegenvallen op CB, TOTY Ramos als RB vind ik beter. Maar die heb ik ook verkocht, want meer dan 60 euro aan coins waard.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:12 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga m'n IF Sergio Ramos weer verkopen, heb er vandaag een aantal wedstrijden mee gespeeld maar is die 300k echt niet waard. David Luiz speelt fijner naar mijn mening
1. Je spelling.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |