quote:De man spreekt dit uit Dit is de werkelijke betekenis
Ik heb honger. Ik heb honger.
Ik heb slaap. Ik heb slaap.
Ik ben moe. Ik ben moe.
Zullen we naar de bioscoop gaan? Wil je met me naar bed?
Mag ik je mee uit eten nemen? Wil je met me naar bed?
Mag ik je opbellen? Wil je met me naar bed?
Zullen we dansen? Wil je met me naar bed?
Mooie jurk! Wil je met me naar bed en mag ik hem dan van je lijf scheuren?
Je bent zo gespannen, zal ik je masseren? Wil je met me naar bed?
Ik verveel me Wil je met me naar bed?
Ik hou van je Ik wil met je naar bed, en wel nu meteen!
Ik hou ook van jou ja ja... en dan wil ik nu met je naar bed.
Laten we praten Ik wil je laten zien wat voor diepgaande persoon ik ben, en misschien wil je dan wel met me naar bed.
Wil je met me trouwen? Ik wil niet dat je het met een ander doet.
Vreselijk ja. Vooral omdat je gewoon weet dat de poster zich nu heel gevat en grappig vindtquote:Op maandag 21 mei 2012 11:55 schreef Digi_Djeff het volgende:
Net weer iemand die deze rommel uitpoept op facebook
[..]
volgens mij brengt zij een hoop tijd in bed doorquote:Op maandag 21 mei 2012 11:55 schreef Digi_Djeff het volgende:
Net weer iemand die deze rommel uitpoept op facebook
[..]
Ik ken iemand die dat zelfs per sms doet. Krijg je ieder weekend zo'n spreuk in je telefoon.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:38 schreef floral het volgende:
Ik vind die 'inspiratie quotes' altijd erg. Heb iemand of fb die er elke dag wel eentje opzet, bv 'let your smile change the world, dont let the world change your smile'..baaaah
Zolang ze de namen maar weglaten vind ik het wel kunnenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik vind de mensen die hier plaatjes van statusupdates van hun vrienden posten wel discutabel. Waarom ben je dan vrienden met hun als je ze toch alleen maar belachelijk maakt via een anoniem forum zonder dat ze daar weet van hebben (of misschien juist wel!)? Had vandaag een mooie statusupdate om het schrijnende mbo-niveau te onderschrijven, doch heb ik het gelaten deze hier te posten.
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens op de camping, dat het wc papier op is, zo irritant.
Dit meen je niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:50 schreef Marie30 het volgende:
Deze wordt nu al de hele dag gedeeld... bij voorkeur door steuntrekkers
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:17 schreef De_jager het volgende:
Een vriendin van een vriend me. God, wat ben ik blij dat ik haar niet in mijn vriendenlijst heb staanZe heeft 8 statusupdates geplaatst in twee dagen. Hier de 5 ergste. Heel kut voor haar van dat uitmaken, maar dat hoeft echt niet de hele wereld op die manier te weten
![]()
[ afbeelding ]
Goh, ik vind het niet zo erg zolang het anoniem is. Deze mensen publiceren deze gedachten ook zelf en welwillend op het internet.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik vind de mensen die hier plaatjes van statusupdates van hun vrienden posten wel discutabel. Waarom ben je dan vrienden met hun als je ze toch alleen maar belachelijk maakt via een anoniem forum zonder dat ze daar weet van hebben (of misschien juist wel!)? Had vandaag een mooie statusupdate om het schrijnende mbo-niveau te onderschrijven, doch heb ik het gelaten deze hier te posten.
maar gelukkig zijn ze nog beste maatjes..quote:
Wat een opluchting zeg.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:26 schreef Matty___ het volgende:
[..]
maar gelukkig zijn ze nog beste maatjes..
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:34 schreef fathank het volgende:
Dankzij dit topic kan ik stiekem toch lachen om facebook
Het wordt pas echt problematisch als je de foto's stuk voor stuk uploadquote:Op maandag 21 mei 2012 14:47 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Mijn schoonzus is drie dagen op vakantie geweest in Frankrijk. Plaatst ze gisteren even een album met 442 foto's op Facebook
dat wil je toch niemand aandoenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:47 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Mijn schoonzus is drie dagen op vakantie geweest in Frankrijk. Plaatst ze gisteren even een album met 442 foto's op Facebook
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:01 schreef Marie30 het volgende:
Ik heb zojuist wat statusupdates gelezen waar ik niet goed van ben.
Een jongen uit mijn woonplaats heeft zich donderdag voor een trein gegooid. Vrienden van mij vertelden daar vandaag over en beweerden dat ik hem ook kende van vroeger in de kroeg...Ging geen belletje rinkelen, dus wilde een foto zien. Ik geef zijn naam in op FB en kom op zijn onbeveiligd profiel.
Hij heeft zich blijkbaar voor de eerste trein geworpen ergens rond 6.30 uur... De nachtelijke uren daarvoor heeft hij diverse statusupdates gepost waarin hij uitschreeuwt hoeveel liefdesverdriet hij heeft.Hij post ook enkele berichten met haar naam ingetagd waarin hij schrijft hoeveel hij van haar houdt tot aan het einde van zijn leven...
![]()
De laatste statusupdate van hem is gepost vanaf zijn Nokia, waarin hij schrijft wat zijn testament is, hij laat bijna alles na aan het meisje dat hem niet meer wil... Zijn broer heeft daar nog een hysterische post onder staan waarin hij smeekt dat hij naar huis moet komen.![]()
Mijn vrienden waren mis, ik kende hem nietmaar ik heb wel gejankt.
Even geen FB meer voor mij
Damn, altijd jammer dat mensen de hoop op een positieve toekomst verliezen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:04 schreef Edskimo het volgende:
Laatst ook bij een jongen gezien (zoon van een vage kennis )
Ontslagen bij ze werk, ergens op facebook gezet dattie terug komt naar nederland om zich dan vervolgens voor de trein te gooien.
Dat heeftie dus ook gedaan...
Echt héquote:Op maandag 21 mei 2012 23:06 schreef SunTzu het volgende:
[..]
[..]
Damn, altijd jammer dat mensen de hoop op een positieve toekomst verliezen.
Gebeurd nog best vaak ook dat er iemand voor de trein springtquote:Op maandag 21 mei 2012 23:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Echt héIn dit geval... als je die posts leest, die jongen kon niet met dat verdriet omgaan, het was letterlijk ondragelijk voor hem. Echt hartverscheurend.
ondraaglijk*quote:Op maandag 21 mei 2012 23:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Echt héIn dit geval... als je die posts leest, die jongen kon niet met dat verdriet omgaan, het was letterlijk ondragelijk voor hem. Echt hartverscheurend.
Eeuwig verpest door internetquote:Op maandag 21 mei 2012 23:40 schreef padlarf het volgende:
Het allerergste nog vind ik dat mijn eerste gedachte 'linkje?' was, ipv 'oh wat erg!'![]()
Zeg dat dan ook als reactie op dat bericht. Ik doe dat altijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:57 schreef ForzaMilan het volgende:
Straks shoppen met ...in R'dam #fucktherecessionwerespending, pizza bij Vapiano, Dudok appeltaart & vanavond High Wine met de meiden!
Dit las ik vandaag op facebook. kotsneigingen gewoon pff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |