Whuut?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het een wijf is met zo;n dikke reet..
Maar als hij homo is ook prima, maar dan graag de plaatjes in spoilers.
Jezus is toch een man.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn vader.. het is toch haar vaderof ging dat ergens anders over?
Billen zijn lekker maar haar dijen. :Squote:Op donderdag 3 mei 2012 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kwam eerst bij TUF (the ultimate fighter) langs
Post eens een foto van jou bil dan Jojoortjequote:
Past nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Post eens een foto van jou bil dan Jojoortje
Zijn er plaatjes weggehaald dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
Dat DV hier snel mod wordt, die kijkt ook graag naar chicks.. die mod ze niet weg.
Die Deejay Vee of iets? die maken ze toch geen mod.., die heeft het IQ van een pannenkoek.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
Dat DV hier snel mod wordt, die kijkt ook graag naar chicks.. die mod ze niet weg.
Ja, 2. 1 die ik voor Jojo plaatste en nog een billen plaatje, van iemand met smaak.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Deejay Vee of iets? die maken ze toch geen mod.., die heeft het IQ van een pannenkoek.
Wat is dat voor censuur dan? Sowieso een vrouw hier als mod aanstellen. Walgelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, 2. 1 die ik voor Jojo plaatste en nog een billen plaatje, van iemand met smaak.
Die vond ik beter dan die bil plaatjes van Stylo, te groot man
Ik dacht ook Day_Vquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]nee Davy niet, dat is echt een retard inderdaad.
DV = Dromenvangertje, kwam gister ofso een keer langs.
Jouw fotoboek foto straalt wel veel intelligentie uit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Deejay Vee of iets? die maken ze toch geen mod.., die heeft het IQ van een pannenkoek.
Ga anders gewoon weg? Zeikerd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:09 schreef Jojoortje het volgende:
Kappen nou, anders ga naar B&H. Daar zijn topics genoeg.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]nee Davy niet, dat is echt een retard inderdaad.
Ja weet ik., eckte baas was ik toen nog.,quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw fotoboek foto straalt wel veel intelligentie uit.
PSV is nog niet failliet jongen, over 5 jaar moeten we pas een nieuwe club kiezen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet jij niet een nieuwe club zoeken?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, 2. 1 die ik voor Jojo plaatste en nog een billen plaatje, van iemand met smaak.
Die vond ik beter dan die bil plaatjes van Stylo, te groot man
Zei het toch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
Zo...ben weer terug van de HAP en heb goed nieuws: Kapitientje is voorlopig gezond verklaard en kan jullie hier dus weer lastig vallen met diepe discussies.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
Zo...ben weer terug van de HAP en heb goed nieuws: Kapitientje is voorlopig gezond verklaard en kan jullie hier dus weer lastig vallen met diepe discussies.
Mooi.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
Goed nieuws.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:09 schreef Jojoortje het volgende:
Kappen nou, anders ga naar B&H. Daar zijn topics genoeg.
Fokliefdequote:Op donderdag 3 mei 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed nieuws.
Begin je ook steeds meer te mogen dus gun je niks ergs toe.
Insgelijks.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed nieuws.
Begin je ook steeds meer te mogen dus gun je niks ergs toe.
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga eens wat muziek plaatsen dat vind jij denk ik wel tof mr hippy el capitino.
Thanks?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen mag ik die hier altijd in de SC post. behalve de psv-pietjes muv Guitar, Geo & Stylo.
Als je Guitar niet uit kan staan is er echt wat mis met jequote:Op donderdag 3 mei 2012 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen mag ik die hier altijd in de SC post. behalve de psv-pietjes muv Guitar, Geo & Stylo.
Broluvquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je Guitar niet uit kan staan is er echt wat mis met je
Er zijn een aantal fokkers die ik voor de SC echt verschrikkelijk vond en die ik nu eigenlijk wel tof vind.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
thanksquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou bij mij niet zo heel lang zijn hoor. In principe alle Feyenoord-users en regelmatige SC-users die normaal kunnen meepraten in een discussie.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thanks?
Krijgen we nu van iedereen een lijstje wie wie mag?
Ik heb dat bij Geo heel erg.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er zijn een aantal fokkers die ik voor de SC echt verschrikkelijk vond en die ik nu eigenlijk wel tof vind.
Kom dan buiten vechten! Neem je al jouw vrienden mee kom ik ook alleenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé, ik haat jou. Dat zal voor altijd blijven
De_Kromme doet wel mee met een potje korfbal.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom dan buiten vechten! Neem je al jouw vrienden mee kom ik ook alleenhihihahahaohoh
Dat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er zijn een aantal fokkers die ik voor de SC echt verschrikkelijk vond en die ik nu eigenlijk wel tof vind.
Jij bent gewoon een baas.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe denken jullie over de enige (?) Twentefan hier?
Neequote:
Zolang je Nederlands blijft praten ben je wat mij betreft van harte welkom.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, Die is gewoon irritant.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:17 schreef AryaMehr het volgende:
Heb eigenlijk aan niemand een hekel. InZanity komt aardig buurt overigens, maar meer door z'n kleingeestigheid.
Oh hiquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
InZanity door z'n borderline-trekjes en De_kromme omdat dat de enige obvious troll is waarover ik me nog enigszins kan opwinden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:17 schreef AryaMehr het volgende:
Heb eigenlijk aan niemand een hekel. InZanity komt aardig buurt overigens, maar meer door z'n kleingeestigheid.
Hoiquote:
Haha i see what you did there.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Neen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Kennen jullie de autist COmputerprobleem?
Scheelt jullie ook veel werk en ergernis lijkt me. Los daarvan vind ik de doorsnee VBL user veel leuker dan in andere fora. Weet niet hoe het komt, maar het gemiddelde niveau ligt hier relatief hoog en er wordt amper getrolled op wat speldenprikjes qua clubhaat na.quote:
Jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Logisch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt. Mijn status als mod is ook omhoog geschoten.
Ach ja.. er mogen hier heus wel plaatjes gepost worden hoor, maar het moet geen B&Htopic/nachtbaggertopic worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:18 schreef Typisch het volgende:
Waarom mag ik geen mooie billen posten? Ze was niet eens naakt!
Vanavond, als Jojo weg is.. jij poste mooie een goede kontquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:18 schreef Typisch het volgende:
Waarom mag ik geen mooie billen posten? Ze was niet eens naakt!
Jepquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja precies, die twee willen nog weleens irritatie veroorzaken, maar voor de rest gewoon prima.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
InZanity door z'n borderline-trekjes en De_kromme omdat dat de enige obvious troll is waarover ik me nog enigszins kan opwinden.
Eensquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vanavond, als Jojo weg is.. jij poste mooie een goede kont
En wallpapers?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja.. er mogen hier heus wel plaatjes gepost worden hoor, maar het moet geen B&Htopic/nachtbaggertopic worden.
Ik dacht dat PSV'ers bij de ingang van het stadion hun stembanden moesten afgeven?quote:
Ik zal wel straks mijn map in een map in een andere map wat weer in een map zit openen. Je gaat gek(op goede manier) worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vanavond, als Jojo weg is.. jij poste mooie een goede kont
Klopt. Nu 'kennen' we de VBL'ers beter en de omgang gaat gewoon veel beter.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Scheelt jullie ook veel werk en ergernis lijkt me.
Klopt. daar heeft de SC een grote rol in gespeeld. Leer je mensen beter kennen en weet je dat je niet alles zo serieus moet nemen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Scheelt jullie ook veel werk en ergernis lijkt me. Los daarvan vind ik de doorsnee VBL user veel leuker dan in andere fora. Weet niet hoe het komt, maar het gemiddelde niveau ligt hier relatief hoog en er wordt amper getrolled op wat speldenprikjes qua clubhaat na.
Met sommige PSV'ers niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt. Nu 'kennen' we de VBL'ers beter en de omgang gaat gewoon veel beter.
De_kromme komt met een gebruiksaanwijzing. Als je die snapt, is hij best wel oke.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
De_kromme komt alleen om een meet te forceren denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |