We spelen geen voorronde. Volg je voetbal wel verder, of niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:46 schreef DroogDok het volgende:
Die TT![]()
Ze vliegen er al in de voorronde uit man.
Wat lul jij nou weer?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:46 schreef DroogDok het volgende:
Die TT![]()
Ze vliegen er al in de voorronde uit man.
Guidettiquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:43 schreef Guidetti het volgende:
Laten we het er maar op houden dat het weer niet echt meespeelt. Wat een dooie huldiging.
Ja want je moet perse uit 020 komen om fan te zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:49 schreef Pino0 het volgende:
Ik durf te wedden dat al die 'ajacieden' hierzo helemaal niet uit 020 komen, maar ja, we volgen gewoon de rest! Lekker met keurig publiek als klapvee dienen en de gemaakte sfeer van 410, die aanbidden we ook.
Waarom?
Galmbakje zit halfvol als het slecht gaat, ook al is bijna iedereen voor ajax.. dat zijn nog is trouwe supporters![]()
En nee, ik ben niet jaloers
Ik ben in 1968 geboren in het AMCquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:49 schreef Pino0 het volgende:
Ik durf te wedden dat al die 'ajacieden' hierzo helemaal niet uit 020 komen, maar ja, we volgen gewoon de rest! Lekker met keurig publiek als klapvee dienen en de gemaakte sfeer van 410, die aanbidden we ook.
Waarom?
Galmbakje zit halfvol als het slecht gaat, ook al is bijna iedereen voor ajax.. dat zijn nog is trouwe supporters![]()
En nee, ik ben niet jaloers
ALS JE UIT OSS KOMT, DAN BEN JE VOOR TOP!!1!!11quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:51 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja want je moet perse uit 020 komen om fan te zijn?
Tering, triest commentaar weer knulletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |