Ik had nog wel wat blz's willen vullen, maar heb het netjes bij 8 gehouden! En ik denk dat KD zelf voor de meeste vulling heeft gezorgd wat dikte betreft!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:58 schreef mignonne het volgende:
Hier heel grillig qua post. Maar Sorbo hij is er hoor!
En jeeeeemig wat zijn jullie al creatief geweest met KD's boekjehij ging nog nét door de brievenbus, maar ik denk dat hij vanaf nu open moet worden verzonden.
Helemaal niet Doosie! Maar al jouw creativiteit in je boekje zorgt wel voor heel wat opvulling!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:49 schreef Kleurdoos het volgende:
Zit je me nou zwart te maken Kwelmo!
Ik denk trouwens dat bijna alle boekjes vanaf nu open moeten worden verzonden? die van Sorbo krijg ik zelfs nog amper dicht en dan moet ik nog 2 blz
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:42 schreef Lamb29 het volgende:
Mijnes kwamen ook steeds snel aan... maar binnen ons groepje nu een verdwenen exemplaar waardoor ik nu ws 2 weken zonder boekje zit
neej jammer genoeg nog niet... dus dat wordt ws ma of di...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 08:04 schreef becky27 het volgende:
BJ heb jij het boekje van bellelena al ontvangen? Dit keer niet via werk verstuurd namelijk.
mpg niks helaasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Zou het boekje van Mrien vandaag aankomen?do hope so. Het duurt nu wel heel lang zeg!
Die kunnen we toch uitwisselen ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:50 schreef Soempie het volgende:
Wat fijn dat het boekje in elk geval dit weekend binnen is gekomen! Hier is het boekje ook binnen.![]()
En ik had hetzelfde: ik kan het hele boek wel voltekenen en knutselen voor BJ.Gelukkig heb ik dat idee nu ook met het boekje van Becky (ook al zo tof tot nu toe!). Gelukkig maar, want ik 'kende' Becky vooraf niet en zag er een beetje tegenop. Maar gaat helemaal goedkomen.
En ik vergeet steeds handige/ leuke dingen over te nemen uit de boekjes die al voorbij zijn gekomen.
Recepten bijvoorbeeld..
Italië, koken, fotograferen, lezenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:30 schreef Kyara het volgende:
Yup, maar komt vast goed hoor!
Mrien, doe eens een paar steekwoorden met dingen die je leuk vindt? Ga ik daar mee aan de slag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |