Hahaha! Ja ging best snel!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:34 schreef Elmo76 het volgende:
Oh wat fijn!!
Misschien een idee voor diegene wiens boekjes zo lang onderweg zijn, versturen vanuit Frankrijk!
Ik had er helemaal overheen gekekenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Sneaks voor E.T.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
wij missen er nog eentje.... (van de ronde van 2 weken geleden..)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:48 schreef trui het volgende:
![]()
zijn er nou nog boekjes zoek of is alles weer terecht? (te lui om alles terug te lezen, sorry).
Vind het zo stom! Dat boekje is al twee weken onderweg. Stomme post!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wij missen er nog eentje.... (van de ronde van 2 weken geleden..)
balen dat er mensen tussendoor stoppenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:41 schreef Gerberaatje het volgende:
Hullo
Groepje 6, aka het kneuzengroepje, heeft na overleg de helft van de mensen eruit geflikkerd
Nee grapje, niet eruit gegooid, maar er was al iemand afgevallen en nu hebben sowieso ik en nog 2 anderen (ik laat het maar aan diegenen om zelf de naam hier te noemen?) besloten om ermee te stoppen, zijn er nog een paar dames over...
Die willen nog wel doorgaan, dus de vraag is of die ergens kunnen aansluiten, of er nog anderen zijn die bij hen willen aansluiten?
schandaaaaaaalig damesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zit ook in groepje "faal", maar heb niet zo behoefte om een doorstart te maken naar een ander groepje... Als de anderen uit mijn groeppie door wil, prima, maar dan hou ik er mee op... Scheelt weer een plekke zoeken in een ander groepje.
wij hebben sowieso een kusje-kroel groepjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:58 schreef becky27 het volgende:
[..]
schandaaaaaaalig dames![]()
zou het best jammer vinden als er uit mijn groepje nu nog mensen af zouden vallen. Tis best leuk zo saam
Gaan jullie mij eruit knikkeren? *pruil*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:09 schreef klumsy het volgende:
Is er misschien nog iemand die met ons groepje mee zou willen doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |