Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Lees mijn post voordat je zo minachtend gaat doen alsof ik dom benquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
Je logt dus in via een programmaatje dat je E-mail, wachtwoord en geheime antwoord vraagt?
Dan raak je je geld kwijt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
In dat toernooi zet ik mijn geld in op Reemi
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lees mijn post voordat je zo minachtend gaat doen alsof ik dom ben
Tot ik tegen Lindgren. moetquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
In 8 wedstrijden 6x winnen 2x gelijkspel, is toch niet verkeerd
quote:
Ik zeg toch dat je 2 andere accounts moet gebruiken, sjonge jongequote:Op donderdag 3 mei 2012 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
!
Jij vindt het raar dat ik sceptisch ben tegenover zo'n programma? En je vindt het nog raarder dat ik vraag om bewijs?Jij bent echt niet goed snik.
Ik heb ook van Lindren gewonnen, niet van jouquote:
Ja, wtf is het verschil? Dat je maar 5k kwijtraakt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je 2 andere accounts moet gebruiken, sjonge jonge
Dat je je eigen bewijs heb dat het werktquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, wtf is het verschil? Dat je maar 5k kwijtraakt?
Misschien was ik tijdens mijn vorige wedstrijd tegen hem gewoon uit vormquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik won 2x van Lindgren. Jij won in het vorige toernooi 2x van mij....
Zelfs ik win soms van Lindgren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Misschien was ik tijdens mijn vorige wedstrijd tegen hem gewoon uit vorm.
Verdedigend blok met hem en Vidal is echt te ziek..moet die stats nog eens vergelijken omdat ik echt niet weet wie ik op moet stellen in mijn 4-3-2-1..misschien gewoon allebei..quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:22 schreef Reemi het volgende:
TOTY De Rossi 93 longshotsIk móet een team om hem heen maken.
Ook nog eens 82 Slide Tackle en 90 Stand Tackle.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verdedigend blok met hem en Vidal is echt te ziek..
De Rossi..... zieke baasquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:22 schreef Reemi het volgende:
TOTY De Rossi 93 longshotsIk móet een team om hem heen maken.
al je coins aan mij gevenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bronze 400c of bronze 1500c pakjes openen?
Zijn NIF is al mijn favoriete speler in dit spel. Hopelijk gaat deze niet tegenvallen.quote:
Volgens jouw theorie 1500c, want meer rares.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bronze 400c of bronze 1500c pakjes openen?
Hij zal wel aardig duur zijn, of niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zijn NIF is al mijn favoriete speler in dit spel. Hopelijk gaat deze niet tegenvallen.
MOTM Lavezzi - Zlatan - Krasicquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ook nog eens 82 Slide Tackle en 90 Stand Tackle.![]()
Ja dacht ik dus ook, maar ik wil bevestigingquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Volgens jouw theorie 1500c, want meer rares.
Valt me nog aardig mee, hij ging gisteren voor ~110k. Zal nog wel dalen (en al gedaald zijn), webapp ligt er nu alleen uit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij zal wel aardig duur zijn, of niet?
Alle vier mijn TOTY's kwamen uit jumbo's .quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja dacht ik dus ook, maar ik wil bevestiging
Brb even fappen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
MOTM Lavezzi - Zlatan - Krasic
SIF Marchisio - TOTY De Rossi - IF Vidal
Taiwo - SIF Chiellini - IF Silva - Maicon
Steek
Dat wordt mijn Serie A team nu
fap.gifquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
MOTM Lavezzi - Zlatan - Krasic
SIF Marchisio - TOTY De Rossi - IF Vidal
Taiwo - SIF Chiellini - IF Silva - Maicon
Steek
Dat wordt mijn Serie A team nu
Wat voor packs koop jij mainquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Koop ik ff een pakje, krijg ik TOTY Luiz Gustavo, Gisteren TOTY parker ook al.
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/120490941quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zijn NIF is al mijn favoriete speler in dit spel. Hopelijk gaat deze niet tegenvallen.
pakjes met mijn lucky coins.quote:
Koekoekquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:29 schreef laucas het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/120490941
2 spitsen die geen spits zijn..lijkt me niet echt chill..quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef poker4lifee het volgende:
eriksen team= http://futhead.com/12/squad/641689
ik ga hem maar zo maken denk ik. ifs van gasten kunnen altijd nog gekocht worden maar dit is meer ff budget om te kijken hoe het bevalt.
2 kleine spitsen wel kut want geef ook af en toe voorzettenmaarja niet echt andere opties in deze formatie helaasch, 80 pace iemand is niks voor mij.
Wijnaldum zal sowieso wel goed wezen, serero wel nog twijfels over maarja, zullen zien.
Ik had in een stuk of 10 Jumbos Westcarr en voor de rest niet veel. In meer dan 100 400c packs had ik 2 TOTYs, Slew en Pogba (maar wel de Ligue 2 CB)quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja dacht ik dus ook, maar ik wil bevestiging
ja precies, helaas kan Kabir niet in 352 met eriksen daar, echt kut. En deze 2 lijken mij dan toch de beste opties. Moeten echt minimaal 4* hebben of oduro achtige pacequote:Op donderdag 3 mei 2012 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 spitsen die geen spits zijn..lijkt me niet echt chill..
Nee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:31 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/648071
Maak af.
En niet overal Heskey of een andere clown neerzetten, dat is niet grappig.
9 chem iedereen.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat je je eigen bewijs heb dat het werkt
Die Alaba was toch uit een premium of niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alle vier mijn TOTY's kwamen uit jumbo's .
Tja, ik zou nagenoeg alles anders doen aan dit team maar dat ben ik..formatie en spelers..echt rare keuzes imoquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja precies, helaas kan Kabir niet in 352 met eriksen daar, echt kut. En deze 2 lijken mij dan toch de beste opties. Moeten echt minimaal 4* hebben of oduro achtige pace
quote:
Gaat al voor minder dan 90k nu.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij zal wel aardig duur zijn, of niet?
Je hebt geen keuze, dat was ik vergeten te zeggen.quote:
Nee. Ik ga mijn e-mail, wachtwoord en geheime antwoord niet invullen. Dan maar geen autobuyer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga nou maar die autobuyer proberen, dan mag je me komen bedanken
Poep@hotmail.comquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Ik ga mijn e-mail, wachtwoord en geheime antwoord niet invullen. Dan maar geen autobuyer.
haha zeg het maar hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, ik zou nagenoeg alles anders doen aan dit team maar dat ben ik..formatie en spelers..echt rare keuzes imo![]()
je weet dat ze je ook 2 maanden later alsnog kunnen hacken he?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Poep@hotmail.com
Poep123
Leicester
Ja, hierdoor zal je gehackt worden
Dan kan hij toch alsnog bij de 5k die erop staat?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Poep@hotmail.com
Poep123
Leicester
Heb jij dat gedaan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Poep@hotmail.com
Poep123
Leicester
Je weet dat je geld over kan zetten he?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je weet dat ze je ook 2 maanden later alsnog kunnen hacken he?
Scroochquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan kan hij toch alsnog bij de 5k die erop staat?
Hoaxquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Poep@hotmail.com
Poep123
Leicester
Is dat nou een goede handel, die 59th minute? Vaak klappers gemaakt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:38 schreef Jay_Snake het volgende:
Fuck, laat net bij de 59th minute een SIF Suarez schieten van 270K, daar had dikke winst op behaald kunnen worden...
Het is wel telkens dezelfde autobuyerquote:
Ja klopt. En het proces van het scannen en kopen lijkt ook wel goed in elkaar te zitten. Toch begrijp ik niet waarom je dan zou moeten inloggen..quote:
Alles typen wat je wilt zeggen maar wel het toetsenbord horenquote:
Omdat het allemaal via het programma gaat en niet via je browser, denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja klopt. En het proces van het scannen en kopen lijkt ook wel goed in elkaar te zitten. Toch begrijp ik niet waarom je dan zou moeten inloggen..
Zeggen ze in de reacties ook al.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Alles typen wat je wilt zeggen maar wel het toetsenbord horen
Dit is net zo'n dikke hax als die mensen op facebook die giveaways doen en dan een gare speler erop zetten zodat jij je beste spelers kan offeren en dan geven ze later een IF speler terugquote:
Voor <5k is de gok ook best te wagen met 2 andere accounts.. Misschien vanavond even voor gaan zitten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Omdat het allemaal via het programma gaat en niet via je browser, denk ik.
Soms wel. Een keer een Gerrard voor 5k opgepikt, dat is nooit verkeerd natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is dat nou een goede handel, die 59th minute? Vaak klappers gemaakt?
Ik doe het de laatste tijd bijna nooit meer maar ik had vandaag nog een TOTY Zoet voor 2.5k (dat was wel bij de 2 uur en 59 minuten) Mijn beste deal dit jaar: MOTM Gerrard voor 180k gekocht en voor 310k verkocht. Dit was bij de 3 uur of 6 uur.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is dat nou een goede handel, die 59th minute? Vaak klappers gemaakt?
Als je gewoon twee e-mailadressen en wachtwoorden gebruikt die niet op die van je normale account lijken, kun je het altijd proberenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voor <5k is de gok ook best te wagen met 2 andere accounts.. Misschien vanavond even voor gaan zitten.
Ik zou het zo doen:quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha zeg het maar hoorlm en rm zal ik vast ook nog wel andere spelers voor gaan proberen hoor maar moet sowieso eredivisie want Eriksen. Spits zou dost of luuk wel kunnen maar die lijken me niks voor mij.
Dat moet toch met dat Cheat Engine? Dat heb ik volgens mij ook nog wel op mijn PC staan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik doe het de laatste tijd bijna nooit meer maar ik had vandaag nog een TOTY Zoet voor 2.5k (dat was wel bij de 2 uur en 59 minuten) Mijn beste deal dit jaar: MOTM Gerrard voor 180k gekocht en voor 310k verkocht. Dit was bij de 3 uur of 6 uur.
Kun je 't eens wat uitleggen? Wat koop je? Geen hackers?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:43 schreef Walxie het volgende:
Ik heb ook een auto-buyer, gebruik hem al maanden en geen problemen mee hoor
Die had ik ook, verdediger met 82 pace ofzo tochquote:
"This programme will cost you 20k ultimate team coins", maar de download staat er gewoon onder.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kun je 't eens wat uitleggen? Wat koop je? Geen hackers?
Ja, maar die 2 die ik noemde vond ik gewoon toen ik op dit moment naar die speler zocht.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat moet toch met dat Cheat Engine? Dat heb ik volgens mij ook nog wel op mijn PC staan.
Kan een wachtwoord op zitten oid.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
"This programme will cost you 20k ultimate team coins", maar de download staat er gewoon onder.
Je kan bepaalde dingen instellingen die je voor een min. en max. prijs wilt kopen, ik doe altijd contracten en daar kan je zeker veel winst opmaken. Zeker geen hackers, gewoon mensen die iets goeds willen doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kun je 't eens wat uitleggen? Wat koop je? Geen hackers?
Hij kostte vroeger geld, ik heb hem voor 5 euro gekocht en wilde hem hier gaan releasen; maar kijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
"This programme will cost you 20k ultimate team coins", maar de download staat er gewoon onder.
iets geautomatiseerd laten kopen voor je verpest het spel, gewoon illegaalquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:47 schreef Walxie het volgende:
[..]
Je kan bepaalde dingen instellingen die je voor een min. en max. prijs wilt kopen, ik doe altijd contracten en daar kan je zeker veel winst opmaken. Zeker geen hackers, gewoon mensen die iets goeds willen doen
Iedereen doet het, ik vind het ook kapot irritant dat contracten zo snel weg zijn..quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
iets geautomatiseerd laten kopen voor je verpest het spel, gewoon illegaal
Wiequote:Op donderdag 3 mei 2012 17:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb mijn vierde TOTY-Speler uit een pack gekregen!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:54 schreef marcie216 het volgende:
Ben weer terug
Wieisboos, gvd in een bronze pack een TOTY silver :S
ga meedoen met de postcode loterij ofso
Liever niet, nu maak ik tenminste nog een kans.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:54 schreef marcie216 het volgende:
Ben weer terug
Wieisboos, gvd in een bronze pack een TOTY silver :S
ga meedoen met de postcode loterij ofso
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wie??
Geen zin om terug te kijken jullie hebben er 2 en halve topic door heen gejaagd.
Prima team.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:58 schreef Nickskuh het volgende:
wat vinden jullie van
SIF Mirallas - Lukaku - IF Ben afra
TOTY Dembele - IF Fellaini - IF Ramires
Taiwo - David Luiz - Kompany - Richards
Hart
Die 2 belgen op het middenveld omdat ik 9 chem met mirallas wil houden als ik een andere spits wil
Jammer van de standaard verdediging! Verder prima.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:58 schreef Nickskuh het volgende:
wat vinden jullie van
SIF Mirallas - Lukaku - IF Ben afra
TOTY Dembele - IF Fellaini - IF Ramires
Taiwo - David Luiz - Kompany - Richards
Hart
Die 2 belgen op het middenveld omdat ik 9 chem met mirallas wil houden als ik een andere spits wil
Wij hebben gewoon pech,quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:01 schreef Tim86 het volgende:
pff 3 bronse pakjes op rij geopent geen enkele invorm pff hoe kan dat nou :S: S
Ik heb er tegen de 80 geopend en mijn meest waardevolle was Nathan Smith gaat niet eens voor 1K wegquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:01 schreef Tim86 het volgende:
pff 3 bronse pakjes op rij geopent geen enkele invorm pff hoe kan dat nou :S: S
Hij is al verkochtquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:01 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Sick, ga je hem in je team plaatsen?
Hoi Erikquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb er tegen de 80 geopend en mijn meest waardevolle was Nathan Smith gaat niet eens voor 1K weg![]()
Mijn neefje zit hier naast mij ook pakjes te openen en die heeft in zijn eerste Gobern
quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:05 schreef Roypsv het volgende:
kan ik nog meedoen aan het FUT Toernooi ?
ik ben namelijk FUCKING GOED
Nee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:05 schreef Roypsv het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:05 schreef Roypsv het volgende:
Nee, jij bent te goedquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:05 schreef Roypsv het volgende:
Alsje nou zei ik ben fucking slecht en ik spek graag de pot dan welquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:05 schreef Roypsv het volgende:
twitter:WayneRooney twitterde op donderdag 03-05-2012 om 18:05:56My gamertag is WayneRooney19 on xbox reageer retweet
Diego gaat al voor de helft van waarvoor ik hem gisteren verkocht.quote:
Requeststorm incomingtwitter:WayneRooney twitterde op donderdag 03-05-2012 om 18:05:56My gamertag is WayneRooney19 on xbox reageer retweet
quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:07 schreef Roypsv het volgende:
Nee ik ben niet zo goed hoor. Heb gewoon een dik team door 100 euro erin te steken
Ik heb hem alweer verwijderd als vriend, dikke stumper die vent. Zat steeds te bietsen om spelers bij mij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:07 schreef wieisboos het volgende:
twitter:WayneRooney twitterde op donderdag 03-05-2012 om 18:05:56My gamertag is WayneRooney19 on xbox reageer retweet
hahaahahahquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
hahaha tegen rooney spelen op de xbox, en dan met rooney scoren hahahahah
Ja of Rooney speelt met zichzelf....quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
had dan voor 100 euro coins gekochtquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:08 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Best leuk hoor 100 euro pakketjes openenen dan nog steeds geen messi/ronaldo krijgen
goede garp man hihiquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja of Rooney speelt met zichzelf....
Zoals elke avond en in de kleedkamerquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pakketjes is leuker johquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
had dan voor 100 euro coins gekocht
Flamboyantquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met 1000K had je Messi/Ronaldo gewoon kunnen kopen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:08 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Best leuk hoor 100 euro pakketjes openenen dan nog steeds geen messi/ronaldo krijgen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Met 1000K had je Messi/Ronaldo gewoon kunnen kopen.
Plet en IF Wiltordquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:10 schreef Rijst het volgende:
Vanavond na HH de laatste 2 puzzelstukjes halen.
[ afbeelding ]
En contracten, ik heb nu zeker 50 consumablesquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gelukkig wel miljoenen conditie kaartjes door al die bronzen pakjes.
Aan bronzen contracten heb ik toch geen zak.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:12 schreef Walxie het volgende:
[..]
En contracten, ik heb nu zeker 50 consumables
Dan heb je wel heul veel pakjes gekocht. Not to shabby sir! Not to shabby.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gelukkig wel miljoenen conditie kaartjes door al die bronzen pakjes.
Karmaquote:
F5 drukken, probleem opgelost. Die melding is er wel vaker als het druk is.quote:
Ik heb er stuk of 30, kan je toch een gouden 30 wedstrijdjes mee gevenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Aan bronzen contracten heb ik toch geen zak.
ah had je post gemist, thx. 3412 hmmm, verdedigend wel een stuk minder lijkt mijquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen:
http://www.futhead.com/12/squad/648236
3-4-1-2 vind ik zelf veel beter dan 3-5-2. IF Mertens en IF Lens kunnen ook de NIF zijn, IF Siem zou ik wel doen.
ik zit al de hele tijd te F5'enquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
F5 drukken, probleem opgelost. Die melding is er wel vaker als het druk is.
Zet een speler bij je reservesquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:14 schreef dion_v_k het volgende:
Ik kan geen wedstrijd meer starten op de ps3
"Er is een fout opgetreden bij het maken van je spelsessie, probeer het nog eens"
![]()
![]()
Heb ik geen, ja 1 met een rode kaartquote:
3-5-2 is imo de lelijkste en meest verdedigende formatie, dus het is maar net wat je wilquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah had je post gemist, thx. 3412 hmmm, verdedigend wel een stuk minder lijkt mijMaarja met 343 kan ik ook overweg dus misschien maar proberen dan, thx.
Was jij niet degene die met die 'homo' combo begon ?quote:
Koop dan een speler op transfermarkt.. 150 coinsquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb ik geen, ja 1 met een rode kaart
De waarheid mag gezegd worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was jij niet degene die met die 'homo' combo begon ?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:
haha lastig om tegen te spelen ja, maar het speelt wel chillquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3-5-2 is imo de lelijkste en meest verdedigende formatie, dus het is maar net wat je wil
dat is niet uitschelden, dat is gewoon de waarheid zeggen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hem uitschelden voor homo?Het zit nog diep
Ja dat was ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Karma it isquote:
Hey jij bent toch die undercutter.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:17 schreef Jay_Snake het volgende:
Via de 59th minute een TOY Cardozo opgepakt voor 50k, zou moeten verkopen voor ongeveeer 60-70k, ben benieuwd!
helaas wel ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat gaat er bij een verkoop af? 5 procent?
Ja. EA Tax.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
jepquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
The Fairly OddParentsquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb mijn tweede TOTY speler uit een pack gekregen!
CLUBBEN!quote:
Akinfenwaquote:
Je heb 2 accounts nodig voor die autobuyer hèquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
Goed, extra accountje aangemaakt. Kun je gewoon met 3 accounts met 1 FIFA CD dan?
Ja, gewoon met 3 PS3 accounts.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
Goed, extra accountje aangemaakt. Kun je gewoon met 3 accounts met 1 FIFA CD dan?
Ja, dat snap ik. Mijn eigen account + 2 trade accounts maakt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je heb 2 accounts nodig voor die autobuyer hè
Ah zoquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Mijn eigen account + 2 trade accounts maakt?
dat kan iddquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Mijn eigen account + 2 trade accounts maakt?
1 euro als dat lukt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:41 schreef Lindgren. het volgende:
Zul je zien dat ik een TOTY in mijn beginners pack krijg.
Je weet dat je dan de NIF krijgt!quote:
ik werd net uitgescholden voor Kentquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je weet dat je dan de NIF krijgt! [ afbeelding ]
wut? Je bent zeker bij Duco?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik werd net uitgescholden voor Kent
quote:
Díe was paar weken geleden nog 15k op ps3quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lolwut, IF Butin 4-3-3 3.4k, hij ging een paar dagen geleden nog voor 10k ofzo, nu vast niet meer maar vast wel meer dan 3.4k.
Voor hoeveel?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:53 schreef KC.PSV het volgende:
Iemand die SIF Hazard wilt kopen voor PS3?
Ik wil graag TOTY van der vaart kopen.
Ik ben fan, maar hij is echt niet goed genoeg voor Realquote:
Ze gaan echt niet 40 miljoen voor een middelmatige speler betalenquote:
Nee en Liverpool doet dat ook nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze gaan echt niet 40 miljoen voor een middelmatige speler betalen
Velthuizen > Zoetquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ik heb nu een Silver team met Donk en Marcelo in de verdediging. Ik heb nog 24K, zal ik TOTY Zoet halen??
Dan halen ze zo Modric op bij Tottenhamquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee en Liverpool doet dat ook niet
Genoeg clubs doen domme aankopen.
Godverdomme mijn geluid stond hard...quote:
Mijne ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Godverdomme mijn geluid stond hard...
KSIquote:
Die is nu wel leuk geweest toch? Tis elke keer hetzelfdequote:
Ik kan er elke keer om lachenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die is nu wel leuk geweest toch? Tis elke keer hetzelfde
Al blijft The impossible game echt een geweldig filmpje, als ie als een aap gaat brullen ga ik stuk!
SIF Guidetti. En je mist Fer op je middenveld.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:05 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan twee random dubbel linkende spitsen er neer zetten, iemand suggesties? Attack-rating mag niet boven de 81/82 komen.
Gabby en Bentquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:05 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan twee random dubbel linkende spitsen er neer zetten, iemand suggesties? Attack-rating mag niet boven de 81/82 komen.
Heb Fer gehad, vond hem kut, Anita een stuk fijner + dubbele link voor Eriksen als ik twee andere spitsen neem.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
SIF Guidetti. En je mist Fer op je middenveld.
Casta/Kabirquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:05 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb Fer gehad, vond hem kut, Anita een stuk fijner + dubbele link voor Eriksen als ik twee andere spitsen neem.
Fer heeft geen 80 pace, dat is het.quote:
Klopt ik heb hier voor ook goede ervaringen met hem, maar Anita heeft de balans/agility/pace die ik heel fijn vind. Fer is zo lomp als wat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha grapje
Fer is gewoon een beest wel.
Ok, bedankt voor de bevestiging.quote:
Ferquote:
mijn glazen bol zegt jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:14 schreef KC.PSV het volgende:
Denken jullie dat de prijs van van der vaart nog onder de 250K zal komen na happy hour?
Denk het wel, al die toty spelers zijn aan het eind van de week sowieso onder 100kquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:14 schreef KC.PSV het volgende:
Denken jullie dat de prijs van van der vaart nog onder de 250K zal komen na happy hour?
Anitaquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb ik al, naast Fer
Ik speel 4-2-3-1
Elmquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb ik al, naast Fer
Ik speel 4-2-3-1
moet je rijst vragenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:15 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand voor mij een 4-3-2-1 korean team maken?
Alvast bedankt. Op het moment kan ik niet op futhead ofzoik zou het erg lief vinden.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:14 schreef KC.PSV het volgende:
Er is toch een copy squad?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:15 schreef OmniRocket het volgende:
ik mis een knop om een basisopstelling van het ene team automatisch toe te voegen aan een ander team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |