Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Lees mijn post voordat je zo minachtend gaat doen alsof ik dom benquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
Je logt dus in via een programmaatje dat je E-mail, wachtwoord en geheime antwoord vraagt?
Dan raak je je geld kwijt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
In dat toernooi zet ik mijn geld in op Reemi
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lees mijn post voordat je zo minachtend gaat doen alsof ik dom ben
Tot ik tegen Lindgren. moetquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
In 8 wedstrijden 6x winnen 2x gelijkspel, is toch niet verkeerd
quote:
Ik zeg toch dat je 2 andere accounts moet gebruiken, sjonge jongequote:Op donderdag 3 mei 2012 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
!
Jij vindt het raar dat ik sceptisch ben tegenover zo'n programma? En je vindt het nog raarder dat ik vraag om bewijs?Jij bent echt niet goed snik.
Ik heb ook van Lindren gewonnen, niet van jouquote:
Ja, wtf is het verschil? Dat je maar 5k kwijtraakt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je 2 andere accounts moet gebruiken, sjonge jonge
Dat je je eigen bewijs heb dat het werktquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, wtf is het verschil? Dat je maar 5k kwijtraakt?
Misschien was ik tijdens mijn vorige wedstrijd tegen hem gewoon uit vormquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik won 2x van Lindgren. Jij won in het vorige toernooi 2x van mij....
Zelfs ik win soms van Lindgren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Misschien was ik tijdens mijn vorige wedstrijd tegen hem gewoon uit vorm.
Verdedigend blok met hem en Vidal is echt te ziek..moet die stats nog eens vergelijken omdat ik echt niet weet wie ik op moet stellen in mijn 4-3-2-1..misschien gewoon allebei..quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:22 schreef Reemi het volgende:
TOTY De Rossi 93 longshotsIk móet een team om hem heen maken.
Ook nog eens 82 Slide Tackle en 90 Stand Tackle.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verdedigend blok met hem en Vidal is echt te ziek..
De Rossi..... zieke baasquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:22 schreef Reemi het volgende:
TOTY De Rossi 93 longshotsIk móet een team om hem heen maken.
al je coins aan mij gevenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bronze 400c of bronze 1500c pakjes openen?
Zijn NIF is al mijn favoriete speler in dit spel. Hopelijk gaat deze niet tegenvallen.quote:
Volgens jouw theorie 1500c, want meer rares.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bronze 400c of bronze 1500c pakjes openen?
Hij zal wel aardig duur zijn, of niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zijn NIF is al mijn favoriete speler in dit spel. Hopelijk gaat deze niet tegenvallen.
MOTM Lavezzi - Zlatan - Krasicquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ook nog eens 82 Slide Tackle en 90 Stand Tackle.![]()
Ja dacht ik dus ook, maar ik wil bevestigingquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Volgens jouw theorie 1500c, want meer rares.
Valt me nog aardig mee, hij ging gisteren voor ~110k. Zal nog wel dalen (en al gedaald zijn), webapp ligt er nu alleen uit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij zal wel aardig duur zijn, of niet?
Alle vier mijn TOTY's kwamen uit jumbo's .quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja dacht ik dus ook, maar ik wil bevestiging
Brb even fappen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
MOTM Lavezzi - Zlatan - Krasic
SIF Marchisio - TOTY De Rossi - IF Vidal
Taiwo - SIF Chiellini - IF Silva - Maicon
Steek
Dat wordt mijn Serie A team nu
fap.gifquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
MOTM Lavezzi - Zlatan - Krasic
SIF Marchisio - TOTY De Rossi - IF Vidal
Taiwo - SIF Chiellini - IF Silva - Maicon
Steek
Dat wordt mijn Serie A team nu
Wat voor packs koop jij mainquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Koop ik ff een pakje, krijg ik TOTY Luiz Gustavo, Gisteren TOTY parker ook al.
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/120490941quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zijn NIF is al mijn favoriete speler in dit spel. Hopelijk gaat deze niet tegenvallen.
pakjes met mijn lucky coins.quote:
Koekoekquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:29 schreef laucas het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/120490941
2 spitsen die geen spits zijn..lijkt me niet echt chill..quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef poker4lifee het volgende:
eriksen team= http://futhead.com/12/squad/641689
ik ga hem maar zo maken denk ik. ifs van gasten kunnen altijd nog gekocht worden maar dit is meer ff budget om te kijken hoe het bevalt.
2 kleine spitsen wel kut want geef ook af en toe voorzettenmaarja niet echt andere opties in deze formatie helaasch, 80 pace iemand is niks voor mij.
Wijnaldum zal sowieso wel goed wezen, serero wel nog twijfels over maarja, zullen zien.
Ik had in een stuk of 10 Jumbos Westcarr en voor de rest niet veel. In meer dan 100 400c packs had ik 2 TOTYs, Slew en Pogba (maar wel de Ligue 2 CB)quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja dacht ik dus ook, maar ik wil bevestiging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |