Sorry, maar met "het gewone werk" kan ik heel weinig. Ik weet toch niet wat jij gezien hebt of nog wilt zien. En wat jij überhaupt tot het gewone werk rekent.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:44 schreef Flitspaal het volgende:
Bugsy Malone
Chinesisches Roulette
Blizna
Une femme à sa fenêtre
Na samote u lesa
en het gewone werk
Dat werk dat al enkele keren is genoemd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sorry, maar met "het gewone werk" kan ik heel weinig. Ik weet toch niet wat jij gezien hebt of nog wilt zien. En wat jij überhaupt tot het gewone werk rekent.
Oh oké. Dan begrijp ik het.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dat werk dat al enkele keren is genoemd.
Ik bedoel vooral dat ik een film als Taxi Driver wel ondersteun maar niet expliciet noem.
Maar ik lees over enkele dagen wel welke films nog evt. ondersteuning behoeven.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Deze films hebben nog 1 stem nodig:
Brutti, sporchi e cattivi (Ugly, Dirty and Bad)
Du bi quan wang da po xue di zi (Master of the Flying Guillotine)
Il Casanova di Federico Fellini (Fellini's Casanova)
King Kong
Murder By Death
Gewoon een advandced search doen op imdb op 1976 in mijn stemmen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:29 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi dat jullie de moeite nemen om de films te traceren.
Mooi filmjaar.
Daar zal ik wel tijd voor geven. Hij zal zeker twee weken (en waarschijnlijk langer) open blijven. Want ik heb het voor elkaar gekregen, dat voor mezelf bijna elke geziene film tegen een ongeziene staatquote:
Dan vraag ik bij deze alvast uitstel aanquote:Op maandag 14 mei 2012 16:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het is allemaal nog erg spannend. Er staan maar liefst vijf duels gelijk op dit moment, namelijk 2, 9, 10, 11 en 12. Dan zijn er nog vier duels met maar 1 stem verschil, 3, 7, 8 en 15. En duels 5, 6 en 14 schelen maar 2 stemmen. Ronde blijft zeker nog open tot donderdag de 24e
Ach, dan tel ik jouw stem gewoon nog wel mee.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
hmm 30 minuten te laat anders was the killing of a chinese bookie al door
Ik ben normaal niet zo van de lange films, maar de originele release was al zo lang, dat ik er maar voor heb gekozen de nog veel langere director's cut (bijna 5.5 uurquote:Op maandag 28 mei 2012 20:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
En hopelijk heb ik binnenkort wel eens zin om dat eeuwig durende Novecento te kijken
Volgens mij heb ik ook de dvd van de langste versie, maar dan in pal formaat dus dan duurt hij al iets korterquote:Op maandag 28 mei 2012 20:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet zo van de lange films, maar de originele release was al zo lang, dat ik er maar voor heb gekozen de nog veel langere director's cut (bijna 5.5 uur) te kijken.
Eens met Timo. De rest ken ik allemaal nog niet.quote:
Je hebt iig zeker twee weken om je er tot toe te zettenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mja, misschien moet ik die Fassbinder ook maar eens kijken, maar ik heb niet zo vaak zin in het grauwe, nogal lelijke werk van de man.
Ik ben van plan om hem donderdag of vrijdag te kijken.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zijn er nog mensen (serieus) van plan om te updaten. (of te wel Chinesisches Roulette te kijken)? Dan wacht ik nog een week met sluiten. Zo niet dan gooi ik hem één dezer dag dicht.
Men danquote:
Daar heb je helemaal gelijk in. Helemaal als je kijkt naar het gemak waarmee hij over al zijn tegenstanders heeft heen gewalst.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:05 schreef Gorro het volgende:
Voorspelbare winnaar, maar toch wel terecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |