dit zal waarschijnlijk het nieuwe Real Madrid uitshirt 2013 wordenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mooi! Ik hoop ook weer op een paars uit/derde shirt.
Hoe zijn de maten dan? Zijn die ook 1:1? En hoe zijn de maten van hun wedstrijdshirtjes? In het echt zitten ze namelijk strakker.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:43 schreef 64Bitch het volgende:
[..]
Thai is idd identiek of beter dan het origineel. Verschil tussen Waveshirts.com en 9footballshirt.com is dat Waveshirts bijvoorbeeld een officieel (uniek) wedstrijdshirt van het Nederlands elftal verkoopt (t-bar op schouder en gaatjes aan zijkant erop). als je wil bestellen bij Waveshirt moet je een link van je gewenste artikel mailen naar "BILL" via wavefutbol@gmail.com ...hij spreekt beroerd Engels (zie je ook aan spelling op site) maar binnen 1 week kan je je bestelling vanuit Thailand binnen hebben.
Succes.
Maten komen precies overeen zoals ze in de winkel hier hangen,. Althans dat is mijn ervaring met Waveshirts.comquote:Op maandag 7 mei 2012 23:24 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
Hoe zijn de maten dan? Zijn die ook 1:1? En hoe zijn de maten van hun wedstrijdshirtjes? In het echt zitten ze namelijk strakker.
Gebruiken ze officiele bedrukking? Ook nummer onder oranje vlak bij uit-shirt?
Ik wil 3x uitshirt en 1x thuisshirt van Nederland. Is uit-shirt ook wedstrijd versie? Ik heb in de winkel de replica gepast en maat M zat perfectwil niet dat ik straks wedstrijd versie krijgen die te strak zit
Bij nader inzien, check die foto's van 24 april 2012, 13:43 hier:quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:31 schreef 64Bitch het volgende:
[..]
Maten komen precies overeen zoals ze in de winkel hier hangen,. Althans dat is mijn ervaring met Waveshirts.com
Die oranje wedstrijdshirts zijn idd iets meer getailleerd maar of je dit nu echt gaat merken? Ik weet het niet. Ik heb hem gewoon besteld en mocht ie echt te krap zitten kan ik er iemand anders wel blij mee maken... die 13 eurootjes is nu niet direct weggegooid geld.![]()
Ja bedrukking is gewoon officieel ...altijd met "handwas" stand doen in de wasmachine en alles blijft er perfect uitzien. Moet trouwens met die shirts die je voor 120 euro hier in NL in de winkel koopt ook.
Is uit-shirt ook wedstrijd versie?
Nee dat is helaas een "replica" editie zonder gaatjes en t-bar .. ik heb nog geen (betrouwbare) aanbieder gevonden die wel die wedstrijd editie verkoopt.
Dat had te maken met hun voetbalhotel in Dubai volgens mij.quote:
Pathetic! ik zou als ik hun was een levensgroot kruis in die tuin plaatsen van dat voetbalhotel!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:38 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Dat had te maken met hun voetbalhotel in Dubai volgens mij.
Aangezien het kruis in het kroontje een christelijk teken is, waren ze er daar niet al te blij mee.
Kijk eens, hier het echte wedstrijdshirt die hier in de winkel 120 euri kost :quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:39 schreef EVH001 het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer Soccertriads het NL Thuisshirt weer op voorraad heeft. Of weet iemand nog een goede shop waar ik deze aan kan schaffen??
Bvd.
Moet ik die gozer een e-mail sturen?? Waarmee kan je op waveshirts betalen als ik vragen mag.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:44 schreef 64Bitch het volgende:
[..]
Kijk eens, hier het echte wedstrijdshirt die hier in de winkel 120 euri kost :
http://www.waveshirts.com/product.aspx?sort_id=526&FatherID=458
onder andere met Paypal ...de rest van de info kan je in de in dit draadje teruglezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:46 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Moet ik die gozer een e-mail sturen?? Waarmee kan je op waveshirts betalen als ik vragen mag.
ik zou zelfmoord overwegenquote:
quote:
moet ik dan maar het krukje onder je vandaan schoppen?quote:
maximaal 5 dagen. (niet eens werkdagen)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:39 schreef Gerrit8 het volgende:
Ik heb mijn trackingnummer van Bill ontvangen.
Volgens het trackingnummer verlaat mijn Nederlands Elftal shirt morgen 9 mei Hong Kong.
Wanneer kan ik hem dan ongeveer verwachten bij mij thuis?
Welke patch bedoel jij nu eigenlijk? de "CL winners" patch of de patch met aantal gewonnen bekers erop?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
sorry, maar de Champions league patch hebben ze daar ook niet...
Gewoon de starball Patch/Badge.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:14 schreef 64Bitch het volgende:
[..]
Welke patch bedoel jij nu eigenlijk? de "CL winners" patch of de patch met aantal gewonnen bekers erop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:10 schreef krokdown het volgende:
Iemand nog site waar het Feijenoord () wel te koop is?
Doe maar gewoon bij Feyenoordfanshop.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee, ik ga geen 60-70 euro betalen voor een shirtje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe maar gewoon bij Feyenoordfanshop.nl
zijn ze nu niet in de aanbieding? Bij Ajax zijn de shirts van het afgelopen seizoen nu 40 euroquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:53 schreef krokdown het volgende:
[..]
nee, ik ga geen 60-70 euro betalen voor een shirtje.
thuisshirt is al uitverkocht.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zijn ze nu niet in de aanbieding? Bij Ajax zijn de shirts van het afgelopen seizoen nu 40 euro
je moet ze sws binnenstebuiten wassen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:50 schreef EVH001 het volgende:
Hoe zit dat trouwens met wassen van shirts. Ik lees namelijk dat bij een aantal mensen de opdruk al vrij snel los laat. gr,
Ik zou Waveshirt doen omdat hij het "wedstrijdshirt" verkoopt en 9football een replica versie. En na betaling bij Waveshirt heb je je bestelling binnen een week al binnen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:57 schreef Stiggie het volgende:
9footballshirt of waveshirt voor het NL Elftal shirt?
In prijs scheelt het niet zoveel.... beide als ik ze deze week bestel neem ik aan binnen voor het EK
HANDWAS stand en op 30 graden zonder centrifuge wassen SWA en idd binneste buiten!... dan gaan de shirtjes van goede kwaliteit (Thai) net zo lang mee als de originele winkelshirtjes waar je veel voor betaald.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:50 schreef EVH001 het volgende:
Hoe zit dat trouwens met wassen van shirts. Ik lees namelijk dat bij een aantal mensen de opdruk al vrij snel los laat. gr,
Nee heb op 9footballshirt besteld maar wou het alvast even weten..quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef 64Bitch het volgende:
[..]
HANDWAS stand en op 30 graden zonder centrifuge wassen SWA en idd binneste buiten!... dan gaan de shirtjes van goede kwaliteit (Thai) net zo lang mee als de originele winkelshirtjes waar je veel voor betaald.
Of je moet gewoon bij een slechte aanbieder hebben gekocht.
Ik was ze gewoon op de koudste stand, en dat werkt vooralsnog als een tierelier. Bij meer dan 30 graden gaat de bedrukking er namelijk af.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:50 schreef EVH001 het volgende:
die aanbieder lijkt me betrouwbaar,quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:50 schreef matthijst het volgende:
Heb die Bill ook gemailed, geen reactie.
Ik dacht dat hij het snelst was, qua verzenden (5-7 dagen las ik?).
Iemand nog een tip voor een andere leverancier die wel snel verzendt, zodat je niet na de eerste ronde pas je shirt thuis krijgt?
En is dit wat (1 shirt via Bill bestellen zal ook wel rond de 25 euro liggen??
http://link.marktplaats.nl/558349226
nog geen reactie gehad van BILL de laatste 2 dagen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:12 schreef LTCY18 het volgende:
Iemand in de laatste 2 dagen reply gehad van die Bill? Ik heb nog steeds niks gehoord van die gozer..... -_-"
Hier ook niet...quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:12 schreef LTCY18 het volgende:
Iemand in de laatste 2 dagen reply gehad van die Bill? Ik heb nog steeds niks gehoord van die gozer..... -_-"
Het verzenden is wel snel bij hem maar hij schijnt problemen te hebben met zijn Paypal. En het prijsverschil is zoooo groot met bijv. 9footbalshirts dus ik wacht het nog wel even af.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:50 schreef matthijst het volgende:
Heb die Bill ook gemailed, geen reactie.
Ik dacht dat hij het snelst was, qua verzenden (5-7 dagen las ik?).
Iemand nog een tip voor een andere leverancier die wel snel verzendt, zodat je niet na de eerste ronde pas je shirt thuis krijgt?
En is dit wat (1 shirt via Bill bestellen zal ook wel rond de 25 euro liggen??
http://link.marktplaats.nl/558349226
Hoeveel goedkoper ongeveer als ik vragen mag?? En verkoopt waveshirts dan wedstrijdshirts of replica's? Overigens hoe zit het met de kwaliteit van soccer triads atmquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:00 schreef 64Bitch het volgende:
[..]
Het verzenden is wel snel bij hem maar hij schijnt problemen te hebben met zijn Paypal. En het prijsverschil is zoooo groot met bijv. 9footbalshirts dus ik wacht het nog wel even af.
En dat shirt wat jij aangeeft bij Marktpllaats is GEEN wedstrijdshirt. Sommige schijnen dit niet interessant te vinden, ik wel...kost 120 euro in de winkel...als je die überhaupt al in de winkel kan vinden.
Had hij jou dit via mail laten weten of kwam er jij er zelf achter?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:43 schreef Luco het volgende:
Ik eergisteren. Zijn paypal account is geblokkeerd dus hij moest dat eerst even regelen
Wanneer had je besteld. En zou je misschien foto's kunnen posten als je tijd hebtquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:37 schreef Ooku het volgende:
Net mijn shirts binnengekregen van 9footballshirt.
Had er 4 besteld
Nederland Thuis
Nederland Uit
Real Madrid Thuis
Borussia Dortmund Thuis
Helaas was Borussia Dortmund niet meer leverbaar en daarvan heb ik mn geld teruggekregen.
Maar tot mn grote verrassing toch 4 shirts binnengekregen. Diegene die ik besteld had minus Dortmund maar + een extra Nederland Uit zonder bedrukking. Awesome!!
Ja en laatst had ik van mn moeder een origineel Nederland Uit shirt gekregen (zonder dat ik het wist). Dus heb er nu 3quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:38 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Wanneer had je besteld. En zou je misschien foto's kunnen posten als je tijd hebt
Via wavefutbol@gmail.com. Uitleg staat hier ook in de thread.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:55 schreef Dennis258 het volgende:
hoe kun je bill contacten?
Heeft er iemand verder ervaring met het kopen van shirtjes via Footballkitstore.com?
dat is niet het mailadres van footballkitstore amigo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:05 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Via wavefutbol@gmail.com. Uitleg staat hier ook in de thread.
ik dacht dat hij vroeg hoe hij bill kan contacten. En dat bill van waveshirts is??quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:55 schreef 64Bitch het volgende:
[..]
dat is niet het mailadres van footballkitstore amigo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |