Ben benieuwd.quote:Hello Bill,
Can you give me a price for the following please:
1. ID. 23132 - Netherlands Home Euro 2012 shirt, no name / no number, Thai quality, size M, no patches.
2. ID. 17049 - FC Barcelona Away Long Sleeve 2011/2012 shirt, XAVI #6, Thai quality, size M, no patches.
Shirts have to be shipped to The Netherlands.
Thanks in advance!
Regards,
Doen ze alleen aan geel en groen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:03 schreef Fiorano het volgende:
[..]
ADO den Haag speelt toch ook in Errea shirts?
die gozer denkt op een gegeven moment echt:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:55 schreef Mandéra het volgende:
Ik heb net ff dit naar die knakker Bill gestuurd:
[..]
Ben benieuwd.
Lelijk shirt past wel bij die clubquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht dat dit een troll was. Maar dat is dus niet het geval?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lelijk shirt past wel bij die club
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:45 schreef Monopoly_Man het volgende:
[ afbeelding ]
(dat is Palermo, en het rood-blauwe shirt is een Catania shirt, de lokale rivaal)
Mooi shirt ook trouwens. Ik heb ergens nog een oud Palermo shirt.
Geniaal, die andere paspoppen ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:45 schreef Monopoly_Man het volgende:
[ afbeelding ]
(dat is Palermo, en het rood-blauwe shirt is een Catania shirt, de lokale rivaal)
Mooi shirt ook trouwens. Ik heb ergens nog een oud Palermo shirt.
ja, dat kind met die handen voor zijn ogen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Geniaal, die andere paspoppen ook.
Niet als je niet gepakt wordt natuurlijk. Kans is waarschijnlijk klein als je zo min mogelijk besteld.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:16 schreef VaderTosti het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om bij Bill te betalen, maar komen er behalve de verzendkosten, ook nog douane-kosten of iets anders overheen?
Jep.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:38 schreef VaderTosti het volgende:
Ok, bedankt en de Thai Quality is over het algemeen de beste kwaliteit?
behulpzaam hoorquote:
denk dat dat met Thai shirtjes wel het beste kan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:21 schreef LTCY18 het volgende:
He jongens,
Ik wil totaal 7 shirtjes en 2 broeken aanshaffen met vrienden.
Handig om naar 2 adressen te doen?
Wat zou hij dan moeten "bevestigen"?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:18 schreef Stiggie het volgende:
Billie heeft teveel verkoopjes denk ik gedaan en moet zn account bevestigen.... of ze verdenken hem van illegale shizzle whizzle te verkopen. Weet niet wat hij bij de beschrijving van de items natuurlijk neerzet.
In 2 pakketten moet kunnen of in 1 adres? Ik wil geen verhoogd risico bij douanequote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:56 schreef TBakkert het volgende:
ik
[..]
denk dat dat met Thai shirtjes wel het beste kan.
wat een theedoekquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:38 schreef CrushedTinBox het volgende:
Nieuwe shirt van Manchester United:
[ afbeelding ]
ja, het is gebaseerd op een Schotse kilt, omdat Sir Alex Ferguson afgelopen jaar 70 is geworden en 25 jaar lang manager is.quote:
Wanneer komen de rokjes ervan uit dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, het is gebaseerd op een Schotse kilt, omdat Sir Alex Ferguson afgelopen jaar 70 is geworden en 25 jaar lang manager is.
afzichtelijk dus...
ja, die komen dus niet...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:09 schreef 64Bitch het volgende:
[..]
Wanneer komen de rokjes ervan uit dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |