Give her the F8cking cold shoulder, laten blehren en gewoon je werk doen, alsof ze lucht isquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:36 schreef Selestha het volgende:
Weer een gezellig gesprekje met een winkelmedewerker. ''Ja HALLO POSTBODE dit is zaterdag verkeerd bezorgd'' ''Oh sorry mevrouw, maar ik was toen vrij..'' ''HEB IK NIETS MEE TE MAKEN, JULLIE POSTBEZORGERS KAN HET ALLEMAAL NIETS SCHELEN, JULLIE ZIJN ONBETROUWBAAR, GOOIEN DE POST GEWOON MAAR ERGENS NEER, ZELFS IN DE STRUIKEN... VROEGER KONDEN POSTBODES NOG WAT MAAR DIT...' etc bla bla.. Leuke kennismaking! Het ging dus helemaal niet om die brief, of om wat ik had gedaan, maar ze wilde gewoon schelden op postbezorgers in het algemeen.. Sommige mensen..
En trouwens geen drupje regen!
Ze hadden geen keuzequote:Op donderdag 10 mei 2012 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
gefeliciteerd.
Is toch een stukje meer zekerheid
Gelukkig heb ik in mijn wijken al maanden geen klachten. Maar als je in sommige wijken van andere bezorgers komt, daar staan de mensen voor mn gevoel soms voor het raam al schuimbekkend voor het raam te wachten tot er iets oranjes voorbij komt..quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:29 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Echt vervelend, zulke reacties! Probeer er boven te staan, maar ja, dat valt niet mee!
Indien er iemand klachten heeft in mijn autobestelling, dan kan die het bezuren, heb standaard een SAW bij mequote:Op donderdag 10 mei 2012 18:20 schreef VNA9216 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik in mijn wijken al maanden geen klachten. Maar als je in sommige wijken van andere bezorgers komt, daar staan de mensen voor mn gevoel soms voor het raam al schuimbekkend voor het raam te wachten tot er iets oranjes voorbij komt..
Hahaha, ik zie het voor me! En jij sluipend zo onzichtbaar mogelijk van deur naar deur!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:20 schreef VNA9216 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik in mijn wijken al maanden geen klachten. Maar als je in sommige wijken van andere bezorgers komt, daar staan de mensen voor mn gevoel soms voor het raam al schuimbekkend voor het raam te wachten tot er iets oranjes voorbij komt..
Enfin, ik meteen naar die website om het te controleren, krijg ik dit:quote:Beste (oud) collega,
Wij hebben vernomen dat de problemen verholpen zouden moeten zijn.
Zou je dit kunnen controleren?
Mocht het probleem nog spelen dan kan je dit telefonisch aan ons melden op onderstaand telefoonnummer.
Geef dan het incidentnummer door: ---------------
Met vriendelijke groet,
Service Desk Toegang Mijn PostNL
* Service Desk Toegang Mijn PostNL
' 088-8688919
Openingstijden: maandag t/m vrijdag tussen 08:00 – 18:00
Prinses Beatrixlaan 23 • 2595 AK 's-Gravenhage
Postbus 30250 • 2500 GG 's-Gravenhage
Nederland
Nah, zal mij benieuwen!quote:In verband met salarisverwerking is het momenteel niet mogelijk deze website te benaderen.
Vanaf 21:00 uur is deze website weer beschikbaar.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
PostNL.
Vertel!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:40 schreef gridjuh het volgende:
En nu ondertussen een autoverkoper helemaal gek makenIk heb op dit moment de grootste lol
Ach er is iets fout gegaan, we zouden zaterdag proefrit maken. Maar de auto moest vanuit nijmegen getransporteerd worden....en daar ging het fout.quote:
Nou, ik werk er al voor 18 maanden, en onze TC mocht van zijn baas weer 2 contracten bieden. Ik was er eentje van. Was ik niet gekozen, dan was mijn baan passé. Mijn baas kan me ook niet missen, want ik ben in meerdere regio's inzetbaar.quote:
Op donderdag 10 mei 2012 18:53 schreef gridjuh het volgende:
De enige die dom is in dit verhaal is deze klant.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:09 schreef Selestha het volgende:
[..]
Inderdaad, en hier had ik ook nog eens geen schuld aan. En ik kan best begrijpen dat mensen klagen, maar dat is wat anders dan persoonlijke insinuaties als dat ik het niet verdien om een minimumloon te krijgen omdat ik dom zou zijn want alle postbezorgers zijn dom. Dat heeft ze letterlijk gezegd. Hierboven staat waar ze mee begon.
Dit dus.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:48 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
De enige die dom is in dit verhaal is deze klant.
Sta erboven, ze weet niet beter.
Arme autoverkoper!quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:15 schreef gridjuh het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 10 mei 2012 18:53 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ennu proberen dat ze hem zaterdag hebben om een testrit te kunnen maken....
( ik vind het beetje stom dat ze dit probleem al dinsdag wisten, dus kan hem daar altijd nog op terug pakken)
Heb nog wel een ander probleem met ze maar dat ben ik aan het controleren bij de bovag want iets klopt er nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:30 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Arme autoverkoper!![]()
Alvast succes zaterdag!
Ik kreeg, na 3 weken wachten, ook eindelijk een reactie. Maar niet echt een zinvolle. De complete tekst zal ik jullie besparen, maar hier volgt de samenvatting:quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:47 schreef KatrienDuck het volgende:
Ik kreeg op mijn mail dat ik mijn salarisstrook niet kon bekijken op de website mijnpostnl.nl nu een antwoord:
[..]
Enfin, ik meteen naar die website om het te controleren, krijg ik dit:
[..]
Nah, zal mij benieuwen!
Dat vind ik echt een giller, zo'n reactie! Ongelofelijk!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Sorry dat we zo laat reageren op uw klacht. Omdat er inmiddels zoveel tijd is verstreken gaan we er van uit dat het probleem inmiddels is verholpen. Als dat niet zo is, stuur ons dan even een mailtje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |