Misschien moet je je eigen OP nog eens goed lezenquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:59 schreef ArnosL het volgende:
Ai, die tt is wel een beetje dubieus natuurlijk, wat mij betreft gaat het alleen over de schoolkantines. Daarbuiten is het marktwerking en moet de ondernemer het zelf weten. Als het eten dan op de scholen goedkoop is en goed te eten, zal het toch wat sneller op de scholen zelf worden gegeten.
Er zijn een kleine 100 middelbare scholen in Amsterdam. Vrijwel heel Amsterdam wordt dus een frituurloze-zone voor scholieren?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:59 schreef BasEnAad het volgende:
WAL-GE-LIJK.
De vertrutting en bemoeienis zet door, echt misselijkmakend.
Wat? Ja met normaal doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:06 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Het is een druppel op een hete plaat, maar men moet toch ergens beginnen?
Ergens beginnen? Ja, bij de ouders, niet door in geheel amsterdam tijdens lunchtijd snackbarren te sluiten. Of denk je dat daar alleen middelbare scholieren komen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:06 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Het is een druppel op een hete plaat, maar men moet toch ergens beginnen?
Nee, het is van de zotte.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:11 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Het is opzich toch goed dat ze die patatkramen sluiten?
Kinderen denken nog niet aan gezond eten, een beetje controle mag wel...
Alsjeblieft niet. Ik zie Wilders al in het debat weglopen omdat iedereen patat zegt en hij eist dat men friet zegt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:15 schreef Piles het volgende:
Misschien wordt het tijd voor een frietpasOf patatpas, wat je wil.
Laten we overal een pasje voor geven....quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:15 schreef Piles het volgende:
Computerverbod thuis dus.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:02 schreef Karina het volgende:
Wat een onzin: toen ik 30 jaar geledenop school zat kwam ook elke dag de patatkraam langs en gingen we patat halen. Toen waren de kinderen niet te dik (tenminste, de meeste niet). Ze moeten meer bewegen.
Het schijnt te helpen tegen ADHD.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
Nog even en we krijgen voor geschreven wat we dienen te eten
Nee verplicht sporten, iedereen zal een perfect lichaam hebben anders mogen ze opsodemieterenquote:
Inderdaad, en in de winter zetten ze die melk op de kachelquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:03 schreef HSG het volgende:
Ik kom nog uit een tijd dat we melk en fruit kregen op school. Waar zijn die tijden gebleven.
Chips Card.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:15 schreef Piles het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |