gelijk een baasch!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
Wel snel volmaken en dan geen nieuwe openen.
Nee hoor, die tellen nooit!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:55 schreef Skv het volgende:
En Hara postte door na het slotje dus die moest.
ik wil nr 100 openen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:55 schreef Skv het volgende:
Jullie weten toch dat ik alleen het eerste topic opende en principieel geen nieuwe doe? Misschien de 100e dan.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:51 schreef Harajuku. het volgende:
Had jij ons niet een betere foto beloofd?
Als ik dan offline ben moet je me dan even bellen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:55 schreef Harajuku. het volgende:
We moeten 100 voor Skv bewaren vind ik.
Jouw haar is aan de zijkant langer?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu tijdelijk: extra herkenbaar!
Doe niet zo flauwquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:58 schreef Geester het volgende:
Nee ik spam t vol tot de 100 en dan mag/ga ik het doen
Halfkale gabber! Jonguh!quote:
Waarom maak je een nakende foto in je badkamerquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu tijdelijk: extra herkenbaar!
Ja. Ik ben ook dik en ik mag ook nog.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:59 schreef heloef het volgende:
Ik ben dik, mag ik nog in dit topic komen?
Waarom niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom maak je een nakende foto in je badkamer
Nee, dit is voor knappe mensen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:59 schreef heloef het volgende:
Daar maak ik (bijna) al mijn fotosquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom maak je een nakende foto in je badkamer
Oh dan is het goed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja. Ik ben ook dik en ik mag ook nog.
Alleen Geester is slank, maar die hosselt niks.
Jij dikquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben niet slank ik ben wel gespierdquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:00 schreef Skv het volgende:
[..]
ja want je bent gezellig!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:59 schreef heloef het volgende:
Sorry.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dit is voor knappe mensen.
Maar jij zei laatst dat je niet dik bent, dus je bent nog een leugenaar ook?
Ik moest zo hard lachen om deze postquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:01 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ben niet slank ik ben wel gespierden nee ik schep dr niet over op
Al die spieren zijn het resultaat van jaren lang verdriet
Ik walg van mezelf
Geester, ik moet zeggen dat ik je hoe langer hoe meer baas begin te vinden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:01 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ben niet slank ik ben wel gespierden nee ik schep dr niet over op
Al die spieren zijn het resultaat van jaren lang verdriet
Ik walg van mezelf
Dank!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Geester, ik moet zeggen dat ik je hoe langer hoe meer baas begin te vinden.
Ik wil nog steeds wel met je kroelen hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef Skv het volgende:
Ik heb een foto naar hara gestuurd waar ik raar lach en dronken ben. Nu wil ze me niet meer spreken.
Ondanks de baard?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds wel met je kroelen hoor.
Zegt het voort.quote:
Maar goed!quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar goed!Ik ben niet echt chubby te noemen; al zegt ik het zelf!
Fuck!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:15 schreef heloef het volgende:
Ik wel.
Maar ik heb gelukkig geen onderkin, drie hoeratjes daarvoor.
Wij kunnen dat niet beoordelen met je hoofdfoto'squote:Op donderdag 3 mei 2012 14:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar goed!Ik ben niet echt chubby te noemen; al zegt ik het zelf!
Kiek dan wat een dun nekje! Dat is toch helemaal geen dikke speknek!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
Wij kunnen dat niet beoordelen met je hoofdfoto's
ja nohomoquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kiek dan wat een dun nekje! Dat is toch helemaal geen dikke speknek!
Maar als je meer wil zien...
Je kent die facebookfoto hè. Dat het een lekker wijf lijkt maar een gigantische walvis blijkt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kiek dan wat een dun nekje! Dat is toch helemaal geen dikke speknek!Die uitstekende sleutelbeenderen!
Maar als je meer wil zien...
Post eens een duidelijke foto van jou aubquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je kent die facebookfoto hè. Dat het een lekker wijf lijkt maar een gigantische walvis blijkt.
Ja!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:19 schreef Harajuku. het volgende:
Je kent die facebookfoto hè. Dat het een lekker wijf lijkt maar een gigantische walvis blijkt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:19 schreef Skv het volgende:
Wheheh
Mijn twee katten op mn studentenhuis heten Chuck (Norris) en David (Hasselhoff). Belt mn broertje me net dat hij zn nieuwe kat Sylvester (Stallone) gaat noemen. Wat een bazenbeesten.
ff wachten tot na de zomer. Mijn camera raakt overbelicht van mijn torso.quote:
Ik ben superwalvis natuurlijk, ik houd jullie allemaal voor de gek.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Post eens een duidelijke foto van jou aub
een walvis met bad-ass wenkbrauwen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben superwalvis natuurlijk, ik houd jullie allemaal voor de gek.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee ik ben wel benieuwd naar hoe je dr uit ziet eigenlijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die 5 foto's waren niet genoeg, nee?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:25 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee ik ben wel benieuwd naar hoe je dr uit ziet eigenlijk
ik heb die alleen in je fobo gezien een achteraanzicht en een waar je de tel voor je hoofd houdtquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die 5 foto's waren niet genoeg, nee?
Naakt bedoelen we.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die 5 foto's waren niet genoeg, nee?
Als je die allemaal op de facebookmanier hebt gemaakt dan voel ik me mentaal verkracht.quote:
Die van gisteren is toch alles behalve facebook? Valt weinig te verbergen op die manier.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je die allemaal op de facebookmanier hebt gemaakt dan voel ik me mentaal verkracht.
True that.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die van gisteren is toch alles behalve facebook? Valt weinig te verbergen op die manier.
Flikker toch op. We hebben dit gesprek al 300 keer gevoerd waar jij nimmer mijn foto's ziet, die ik dan wéér post zodat jij ook ze ziet, en een week later beginnen we weer opnieuw. NOPE.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:26 schreef Geester het volgende:
[..]
ik heb die alleen in je fobo gezien een achteraanzicht en een waar je de tel voor je hoofd houdt
Heb ik weer ff gemist natuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
Die van gisteren is toch alles behalve facebook? Valt weinig te verbergen op die manier.
Lul niet dat is echt niet waar...quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Flikker toch op. We hebben dit gesprek al 300 keer gevoerd waar jij nimmer mijn foto's ziet, die ik dan wéér post zodat jij ook ze ziet, en een week later beginnen we weer opnieuw. NOPE.
En dus... Heb ik niks gemist?quote:
Tik 'em aan medechub.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar ik heb gelukkig geen onderkin, drie hoeratjes daarvoor.
Je bent gewoon zo een normale jongen waarvan niemand verwacht dat ie zich als een retard gedraagt op FOK!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:32 schreef Geester het volgende:
Ik vind het leuk hoe mensen hier fantaseren over hoe ik dr uit zie
/fixedquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent gewoon zo een lelijke jongen waarvan niemand verwacht dat ie zich als een retard gedraagt op FOK!
Ik wil met Crutch over de boulevard kuieren, ik hoef niet gelijk cock.quote:
Ik zei ook niet dat je hem meteen wildequote:Op donderdag 3 mei 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil met Crutch over de boulevard kuieren, ik hoef niet gelijk cock.
Mad skills yoh! Uren draw something gespeeld.quote:
quote:
Zoals et hoort.quote:
Ja goed he? Hij is ook wel groot. Groter dan ik iig. (langer).quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
Skv, dat vriendje van je heeft wel een groot hoofd zeg
Ik zie er vast ook veel te studenticoos uit voor je.quote:
Ik heb niets tegen studentikoos, hoor. Als ik jou in de kroeg zou tegenkomen zou ik wel een dansje om je heendraaien.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zie er vast ook veel te studenticoos uit voor je.
En dan hier erover ouwehoeren!?! What de fuck, dat is onbeleefder dan fluisteren in gezelschap!quote:
Niet janken, jullie hebben plenty foto's van Skv gezienquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dan hier erover ouwehoeren!?! What de fuck, dat is onbeleefder dan fluisteren in gezelschap!
Niet met russen die dikke worstvingertjes hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet janken, jullie hebben plenty foto's van Skv gezien
Ik boek 'm standaard door rood want ja DAT HEEFT DE POLITIE AL EEN KEER GEZIENquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heel niet; hoewel ik daar ook geen spijt van heb!quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:34 schreef Harajuku. het volgende:
Omdat je niet weet wat je mistquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heel niet; hoewel ik daar ook geen spijt van heb!
Lekker shinen. Shinen als een malle.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen studentikoos, hoor. Als ik jou in de kroeg zou tegenkomen zou ik wel een dansje om je heendraaien.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:46 schreef Skv het volgende:
Mijn ingegroeide-baardhaar-perikelen zijn overigens ongeveer over. Dankzij die gayish chemorommel.
Tik 'm aan ouwe. Idem. Alleen bij mij was het geen verdere afsluiting maar wel leuk. 's Ochtends nog even de afwas gedaan en zitten overlijden op de bank. Binnenkort weer een hapje eten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:00 schreef obsama het volgende:
Van het weekend nog één keer het met mijn ex gedaan, we werden 'ochtends wakker en de liefde was weg. Kon en wilde haar niet meer aankijken, aanraken, kussen, ik wou gewoon weg. Dat heb ik dus ook gedaan met een vol leeg gevoel, alsof ik iets mis wat nooit heeft bestaan.
Dit was dus de afsluiting die ik zocht, en heb gevonden.
Ik klikte!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:00 schreef Skv het volgende:
Dit ben ik.
http://dl.dropbox.com/u/6463787/MD001774.JPG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Daarbij heb ik op Koninginnedag een nieuwe schone ontmoet, 4 jaar ouder dan mij maar dat mag de pret niet drukken, was wel fijn weer eens iemand met ervaring. Goede tijden dit vrienden, lente komt eraan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Tik 'm aan ouwe. Idem. Alleen bij mij was het geen verdere afsluiting maar wel leuk. 's Ochtends nog even de afwas gedaan en zitten overlijden op de bank. Binnenkort weer een hapje eten.
Ja, ik heb komend weekend ook twee projectjes staan nog. En een halve. Wel allemaal jonger dan ik ben, maar dat wil ik ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:04 schreef obsama het volgende:
[..]
Daarbij heb ik op Koninginnedag een nieuwe schone ontmoet, 4 jaar ouder dan mij maar dat mag de pret niet drukken, was wel fijn weer eens iemand met ervaring. Goede tijden dit vrienden, lente komt eraan.
[ afbeelding ]
Backstreet boys toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:10 schreef SicSicSics het volgende:
Op de een of andere manier, vraag me niet waarom, schoot de volgende lijn tekst door mijn hoofd:
Quit playing games with my heart.
Jullie begrijpen dat ik de komende paar uur even niet aanwezig ben omdat ik via mijn oren mijn hersenen aan het schoonschrobben ben met een schuursponsje en bleekmiddel.
Ja!quote:
Dat ligt natuurlijk ook aan de leeftijd, als 20 zijnde vind ik het fijn om een volwassen vrouw te hebben met ervaring. Kan me ook goed voorstellen dat je liever jong bloed hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, ik heb komend weekend ook twee projectjes staan nog. En een halve. Wel allemaal jonger dan ik ben, maar dat wil ik ook.
Dit doet me denken aan mn vakantie in Kiev vorig jaar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:04 schreef obsama het volgende:
[..]
Daarbij heb ik op Koninginnedag een nieuwe schone ontmoet, 4 jaar ouder dan mij maar dat mag de pret niet drukken, was wel fijn weer eens iemand met ervaring. Goede tijden dit vrienden, lente komt eraan.
[ afbeelding ]
fapfap.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:00 schreef Skv het volgende:
Dit ben ik.
http://dl.dropbox.com/u/6463787/MD001774.JPG
Moskou in de zomer!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:13 schreef Skv het volgende:
Dit doet me denken aan mn vakantie in Kiev vorig jaar.
Wat romantisch ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil met Crutch over de boulevard kuieren, ik hoef niet gelijk cock.
Zo ben ik. Tafellakens, spaghettislierten en kaars- en maanlicht.quote:
Omdat al het genoemde daar in voorkomt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:29 schreef shifto het volgende:
Waarom denk ik nu aan die scene van Lady en de Vagebond.
Omdat ze aan (niet zo) subliminale postings doet!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:29 schreef shifto het volgende:
Omdat je verbazingwekkend genoeg nog wel een beetje logica in je hebt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:29 schreef shifto het volgende:
Dan neem ik zijn lampquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat Crutch een vliegend tapijt heeft
Wel een witte geest. Heel hard over zijn lampje wrijvenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:30 schreef Harajuku. het volgende:
Godver!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:30 schreef Harajuku. het volgende:
Wat nu al ruziemaken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kreeg meteen 7 kinderen achter me aan, nouja het leken net kinderenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:32 schreef SicSicSics het volgende:
En de laatste keer dat ik een meisje probeerde wakker te zoenen werd ik niet zo vriendelijk van de begrafenis verwijderd!
Bloody half men!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:33 schreef muhahaha het volgende:
Ik kreeg meteen 7 kinderen achter me aan, nouja het leken net kinderen
Achondroplasten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen 7 kinderen achter me aan, nouja het leken net kinderen
De laatste keer dat ik wakker werd gemaaktquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:32 schreef SicSicSics het volgende:
En de laatste keer dat ik een meisje probeerde wakker te zoenen werd ik niet zo vriendelijk van de begrafenis verwijderd!
Ik ben een varken!quote:
Komt zij me weer even gek maken!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:36 schreef Cue_ het volgende:
De laatste keer dat ik wakker werd gemaaktmmm
(nee , ik was niet die van de begrafenis
)
Ja nee nou ik heb ook gevoelens enzo!quote:
Ik doe het niet expresquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja nee nou ik heb ook gevoelens enzo!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn huisdieren doen dat gelukkig niet.
hommo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja nee nou ik heb ook gevoelens enzo!
Nee joh. Roken en dan pijpen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil 's ochtends eerst tanden poetsen ditdat
Dan doe je dat maar wanneer ik nog slaap.. mag je me daarna zoenen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil 's ochtends eerst tanden poetsen ditdat
Ik wil ook dat mijn bedpartner eerst zijn tanden poetstquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan doe je dat maar wanneer ik nog slaap.. mag je me daarna zoenen.
Dan doe je dat maar terwijl ik nog slaap.. en zo dat ik blijf slapenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil ook dat mijn bedpartner eerst zijn tanden poetst
Je mag mijn tanden poetsen als ik nog slaap.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil ook dat mijn bedpartner eerst zijn tanden poetst
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan doe je dat maar terwijl ik nog slaap.. en zo dat ik blijf slapen
Ok!quote:
Ja, sorry hoor! Maar mag ik ook even, ja, dus, daten?quote:
Ik wel. Naar zwavel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik bedoel "ik stink niet uit m'n giecheltje als ik wakker word!!!"
Hihi.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ok!
[..]
Ja, sorry hoor! Maar mag ik ook even, ja, dus, daten?
Ik geloof dat nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik bedoel "ik stink niet uit m'n giecheltje als ik wakker word!!!"
Ja, kom ik een keer bij je logeren zodat ik om Skv heen kan dansen even, en dan stop ik 's ochtends mijn neus bij je waffelquote:
Je tong in mijn waffel zal je bedoelen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, kom ik een keer bij je logeren zodat ik om Skv heen kan dansen even, en dan stop ik 's ochtends mijn neus bij je waffel
Niet als Cue lesbi bij me gaat doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:56 schreef Skv het volgende:
We kunnen wel met zn drieën gaan stappen. En dan lekker elkaar de hele avond awkward aankijken.
Wees maar niet bangquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet als Cue lesbi bij me gaat doen.
Bij mij de normale ruzies ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:58 schreef shifto het volgende:
De meeste ruzies met mijn exen gingen over het feit dat ik nooit mijn nest uit wil komen in het weekendEn zij niet een leven in hun eentje kunnen hebben op zaterdag ochtend ofzo
Dat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben juist blij met wat tijd voor mezelluf. GTFO OF MY PERSONAL SPACE GOFFDOMME
Maar die heb ik dan ook het liefst in een huis alleen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben juist blij met wat tijd voor mezelluf. GTFO OF MY PERSONAL SPACE GOFFDOMME
Ja, rot maar op naar je eigen huis, doeiquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar die heb ik dan ook het liefst in een huis alleen.
Komt vooral omdat ik die ander dan niet wil maken enzo ..
Meestal slaap ik bij de ander en ben ik (doordat ik toch slecht slaap) dan al rond uurtje of 8 richting huisquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, rot maar op naar je eigen huis, doeilove ya maar ga weg
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal slaap ik bij de ander en ben ik (doordat ik toch slecht slaap) dan al rond uurtje of 8 richting huis
Volgens mij ben ik idd geen vervelende scharrelquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Scharrels die optiefen wanneer het moet
Kom je jezelf geven dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik idd geen vervelende scharrel
Die mogen uiteraard blijven, maar ook die moeten gewoon hun mond houden 1e uur na het wakker wordenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had het niet over een scharrel, ik had het over verkering.
Of ga koffie voor me halen ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Die mogen uiteraard blijven, maar ook die moeten gewoon hun mond houden 1e uur na het wakker worden
Gohquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had het niet over een scharrel, ik had het over verkering.
Goede regelingquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:04 schreef Cue_ het volgende:
en mr.date die bij mij slaapt.. die mag best uitslapen, zolang hij maar niet zeurt als ik af en toe een zoen kom ophalen
ik vond m wel grappigquote:
Vet spannend!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik vond m wel grappig..
maar is inderdaad een beetje jammer..
Morgen praktijk examen voor rijbewijs
8 uur smorgensquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vet spannend!Hoe laat? En hoeveel lessen heb je gehad?
Woon jij toevallig in Den Bosch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:58 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
8 uur smorgens...
lessen best veel eigenlijk, iets over de 60 volgens mij.. best lang blijven hangen bij het vooruit kijken en dan ook nog eens een nieuwe auto die mij in eerste instantie niet echt beviel vanaf januari..
MohMi is een spetter irlquote:
In de ochtend is wel relaxed joh! Heel veel succes, hoop dat je een toffe examinator hebt!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:58 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
8 uur smorgens...
lessen best veel eigenlijk, iets over de 60 volgens mij.. best lang blijven hangen bij het vooruit kijken en dan ook nog eens een nieuwe auto die mij in eerste instantie niet echt beviel vanaf januari..
Gvd, verkeerde knopquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:59 schreef shifto het volgende:
Pics van MohMi, PM shifto
Kleine vergoedingen zullen worden gevraagd.
ja ik ben al een keer opgeweest en toen was het in het middag uur.. hele dag toen vol spanning gezetenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
In de ochtend is wel relaxed joh! Heel veel succes, hoop dat je een toffe examinator hebt!
Een foto van je bakkesquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Geef wat? Bossche Bol? Bier? Mijn ziel?
Je fotoquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Geef wat? Bossche Bol? Bier? Mijn ziel?
Mijn schoonheid is niet vast te leggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag minder.. PM mij!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:59 schreef shifto het volgende:
Pics van MohMi, PM shifto
Kleine vergoedingen zullen worden gevraagd.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn schoonheid is niet vast te leggenDan moet ik hier maar snel wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Hoi Murquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze gaf me een stijfje, dat was echt fantastisch!
Je kan toch ook cammen op tc? Screenshots ditdatquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
Ze gaat ook voor de rest op cam, waarom krijgen wij geen foto
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze gaf me een stijfje, dat was echt fantastisch!
Close enoughquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heb alleen een oude waar ik nog mn bril heb
GEef danquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Fine, DM is prima.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wij vinden elkaar gewoon superaardig en hebben dat voor elkander over.quote:
Wijsheid.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij vinden elkaar gewoon superaardig en hebben dat voor elkander over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ssssst..quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij had binnen 15 seconden je broek uit toen je mij ontmoette.![]()
oooh wacht het gaat over pics?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:09 schreef MohMi het volgende:
Nou vooruit dan
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me occupy your mind
As you do mine
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:09 schreef MohMi het volgende:
Nou vooruit dan
[ afbeelding ]Beter komt je echte foto binnen 10 tellen in mijn dm godverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Beter kom je een keer op TCquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Beter komt je echte foto binnen 10 tellen in mijn dm godverdomme
Je bovenlip? Kom eens langs dan ik ben benieuwd waarom die sterker ruikt dan Jupilerquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ruik....mijn bovenlipIt's...not so good actually
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |