gelijk een baasch!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
Wel snel volmaken en dan geen nieuwe openen.
Nee hoor, die tellen nooit!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:55 schreef Skv het volgende:
En Hara postte door na het slotje dus die moest.
ik wil nr 100 openen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:55 schreef Skv het volgende:
Jullie weten toch dat ik alleen het eerste topic opende en principieel geen nieuwe doe? Misschien de 100e dan.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:51 schreef Harajuku. het volgende:
Had jij ons niet een betere foto beloofd?
Als ik dan offline ben moet je me dan even bellen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:55 schreef Harajuku. het volgende:
We moeten 100 voor Skv bewaren vind ik.
Jouw haar is aan de zijkant langer?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu tijdelijk: extra herkenbaar!
Doe niet zo flauwquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:58 schreef Geester het volgende:
Nee ik spam t vol tot de 100 en dan mag/ga ik het doen
Halfkale gabber! Jonguh!quote:
Waarom maak je een nakende foto in je badkamerquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu tijdelijk: extra herkenbaar!
Ja. Ik ben ook dik en ik mag ook nog.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:59 schreef heloef het volgende:
Ik ben dik, mag ik nog in dit topic komen?
Waarom niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom maak je een nakende foto in je badkamer
Nee, dit is voor knappe mensen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:59 schreef heloef het volgende:
Daar maak ik (bijna) al mijn fotosquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom maak je een nakende foto in je badkamer
Oh dan is het goed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja. Ik ben ook dik en ik mag ook nog.
Alleen Geester is slank, maar die hosselt niks.
Jij dikquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben niet slank ik ben wel gespierdquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:00 schreef Skv het volgende:
[..]
ja want je bent gezellig!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:59 schreef heloef het volgende:
Sorry.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dit is voor knappe mensen.
Maar jij zei laatst dat je niet dik bent, dus je bent nog een leugenaar ook?
Ik moest zo hard lachen om deze postquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:01 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ben niet slank ik ben wel gespierden nee ik schep dr niet over op
Al die spieren zijn het resultaat van jaren lang verdriet
Ik walg van mezelf
Geester, ik moet zeggen dat ik je hoe langer hoe meer baas begin te vinden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:01 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ben niet slank ik ben wel gespierden nee ik schep dr niet over op
Al die spieren zijn het resultaat van jaren lang verdriet
Ik walg van mezelf
Dank!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Geester, ik moet zeggen dat ik je hoe langer hoe meer baas begin te vinden.
Ik wil nog steeds wel met je kroelen hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef Skv het volgende:
Ik heb een foto naar hara gestuurd waar ik raar lach en dronken ben. Nu wil ze me niet meer spreken.
Ondanks de baard?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds wel met je kroelen hoor.
Zegt het voort.quote:
Maar goed!quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar goed!Ik ben niet echt chubby te noemen; al zegt ik het zelf!
Fuck!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:15 schreef heloef het volgende:
Ik wel.
Maar ik heb gelukkig geen onderkin, drie hoeratjes daarvoor.
Wij kunnen dat niet beoordelen met je hoofdfoto'squote:Op donderdag 3 mei 2012 14:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar goed!Ik ben niet echt chubby te noemen; al zegt ik het zelf!
Kiek dan wat een dun nekje! Dat is toch helemaal geen dikke speknek!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
Wij kunnen dat niet beoordelen met je hoofdfoto's
ja nohomoquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kiek dan wat een dun nekje! Dat is toch helemaal geen dikke speknek!
Maar als je meer wil zien...
Je kent die facebookfoto hè. Dat het een lekker wijf lijkt maar een gigantische walvis blijkt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kiek dan wat een dun nekje! Dat is toch helemaal geen dikke speknek!Die uitstekende sleutelbeenderen!
Maar als je meer wil zien...
Post eens een duidelijke foto van jou aubquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je kent die facebookfoto hè. Dat het een lekker wijf lijkt maar een gigantische walvis blijkt.
Ja!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:19 schreef Harajuku. het volgende:
Je kent die facebookfoto hè. Dat het een lekker wijf lijkt maar een gigantische walvis blijkt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:19 schreef Skv het volgende:
Wheheh
Mijn twee katten op mn studentenhuis heten Chuck (Norris) en David (Hasselhoff). Belt mn broertje me net dat hij zn nieuwe kat Sylvester (Stallone) gaat noemen. Wat een bazenbeesten.
ff wachten tot na de zomer. Mijn camera raakt overbelicht van mijn torso.quote:
Ik ben superwalvis natuurlijk, ik houd jullie allemaal voor de gek.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Post eens een duidelijke foto van jou aub
een walvis met bad-ass wenkbrauwen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben superwalvis natuurlijk, ik houd jullie allemaal voor de gek.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee ik ben wel benieuwd naar hoe je dr uit ziet eigenlijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die 5 foto's waren niet genoeg, nee?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:25 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee ik ben wel benieuwd naar hoe je dr uit ziet eigenlijk
ik heb die alleen in je fobo gezien een achteraanzicht en een waar je de tel voor je hoofd houdtquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die 5 foto's waren niet genoeg, nee?
Naakt bedoelen we.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die 5 foto's waren niet genoeg, nee?
Als je die allemaal op de facebookmanier hebt gemaakt dan voel ik me mentaal verkracht.quote:
Die van gisteren is toch alles behalve facebook? Valt weinig te verbergen op die manier.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je die allemaal op de facebookmanier hebt gemaakt dan voel ik me mentaal verkracht.
True that.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die van gisteren is toch alles behalve facebook? Valt weinig te verbergen op die manier.
Flikker toch op. We hebben dit gesprek al 300 keer gevoerd waar jij nimmer mijn foto's ziet, die ik dan wéér post zodat jij ook ze ziet, en een week later beginnen we weer opnieuw. NOPE.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:26 schreef Geester het volgende:
[..]
ik heb die alleen in je fobo gezien een achteraanzicht en een waar je de tel voor je hoofd houdt
Heb ik weer ff gemist natuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
Die van gisteren is toch alles behalve facebook? Valt weinig te verbergen op die manier.
Lul niet dat is echt niet waar...quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Flikker toch op. We hebben dit gesprek al 300 keer gevoerd waar jij nimmer mijn foto's ziet, die ik dan wéér post zodat jij ook ze ziet, en een week later beginnen we weer opnieuw. NOPE.
En dus... Heb ik niks gemist?quote:
Tik 'em aan medechub.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar ik heb gelukkig geen onderkin, drie hoeratjes daarvoor.
Je bent gewoon zo een normale jongen waarvan niemand verwacht dat ie zich als een retard gedraagt op FOK!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:32 schreef Geester het volgende:
Ik vind het leuk hoe mensen hier fantaseren over hoe ik dr uit zie
/fixedquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent gewoon zo een lelijke jongen waarvan niemand verwacht dat ie zich als een retard gedraagt op FOK!
Ik wil met Crutch over de boulevard kuieren, ik hoef niet gelijk cock.quote:
Ik zei ook niet dat je hem meteen wildequote:Op donderdag 3 mei 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil met Crutch over de boulevard kuieren, ik hoef niet gelijk cock.
Mad skills yoh! Uren draw something gespeeld.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |