quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:58 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord, geen discussie over mogelijk.
Denk trouwens niet dat mensen hier erg objectief over kunnen zijn. Behalve PSV'rs die moeten natuurlijk wel inzien dat hun club het laagst genoteerd staat.quote:
Redelijk wat vrienden van me zijn voor Ajax en PSV en gaan ook vaak naar wedstrijden, maar we zijn het maar over een ding eens altijd; Feijenoord heeft het beste publiekquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denk trouwens niet dat mensen hier erg objectief over kunnen zijn. Behalve PSV'rs die moeten natuurlijk wel inzien dat hun club het laagst genoteerd staat.
Laatste anderhalf jaar niet meer naar mijn mening. Vind de sfeer evenwaardig met beide zijn positieve eigenschappen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Redelijk wat vrienden van me zijn voor Ajax en PSV en gaan ook vaak naar wedstrijden, maar we zijn het maar over een ding eens altijd; Feijenoord heeft het beste publiek
Dit jaar thuis tegen Utrecht dat er maar 18000 man inde aRENa zatquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:05 schreef Fuszy het volgende:
Het is wel grappig. Op facebook zie je nu berichten van Ajacieden verschijnen: zie je wel dat er in de arena sfeer is.
Ja daar hebben ze dus een kampioenschap voor nodig. Dan is iedereen weer een ajacied...
Volgens teletekst 48000 hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit jaar thuis tegen Utrecht dat er maar 18000 man inde aRENa zat
Ajax.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Feyenoord, want welke club in de eredivisie kan gemiddeld 40.000 supporters op de been brengen wanneer het slecht gaat?
het zal mij niet verbazen wanneer Jack aan die knoppen zit voor Teletekst.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit jaar thuis tegen Utrecht dat er maar 18000 man inde aRENa zat
De trouwste supporters zaten er gewoon.quote:
Verschil is dat bij Ajax het aantal verkochte kaarten wordt vermeld, bij PSV de daadwerelijke hoeveelheid supporters.quote:
Het is een belediging voor Feijenoord dat hier uberhaupt een discussie over isquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:57 schreef Geo4kant het volgende:
Om niet elke 3 dagen de club topics en slowchat te bevuilen met die zelfde discussie, een eigen topic!
Ga je gang.
Wie is beter, Ajax, Feyenoord, PSV, AZ, wie anders?
quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
De trouwste supporters zaten er gewoon.
Dat sommige pappa's, bedrijven of weet ik veel de moed niet hadden, kan ik ook niks aan doen. Maar sfeer is naar mijn mening niet alleen de opkomst, maar meer het sfeer dat je brengt qua geluid, vakkels en spandoeken etc
En jij doet gymnasium? Had dan wel verwacht dat je begreep waarop ik doelde aangezien Fener geen bal is?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Turks voetbal
Een Turkse voetbal is een voetbal geproduceerd in Turkije
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:12 schreef Max-Westerman het volgende:
Psv heeft de beste en meeste supporters met uitwedstrijden
hap hapquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jullie krijgen het uitvak bij RKC niet eens vol
?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
En jij doet gymnasium? Had dan wel verwacht dat je begreep waarop ik doelde aangezien Fener geen bal is?
Zijn dat dezelfde personen die gingen rellen toen etc?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]Vorig jaar na PSV-uit moest Feijenoord tegen VVV thuis. Zat er gewoon weer 50000 man. Bij de haakneuzen gaat het even slecht een paar potjes en meer dan helft komt niet opdagen, maar zijn wel even goede supporters als Feijenoord? Wat een dikke onzin man
!!!
Jij maakt mij niet wijs dat er 20.000 man van bedrijven in de Arena zittenquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde personen die gingen rellen toen etc?
Nogmaals veel bedrijven zijn in het bezit van seizoenskaarten bij Ajax etc. Ik heb het nu gewoon over de trouwe supporters, die zitten er bij Ajax altijd.
Hij doet welliswaar gymnasium, maar dat dwingt hij af met zijn grote mondquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
En jij doet gymnasium? Had dan wel verwacht dat je begreep waarop ik doelde aangezien Fener geen bal is?
Nee oke, maar wel redelijk wat. Maar Utrecht was idd een aderlating. Dat heb je weleens in een seizoen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij maakt mij niet wijs dat er 20.000 man van bedrijven in de Arena zitten
Ja wat bedoel je nou?quote:
Ja erg orgineel allemaal.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Ajax de beste supporters heeft in zowel uit als thuiswedstrijden, veel originele liedjes.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja wat bedoel je nou?
Turks voetbal is het voetbal in turkije, dus ook Fener enzo. Een Turkse voetbal is een voetbal uit Turkije...
En jij zei Turkse voetbal...
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Hartstikke leuk hoor die feyenoorders die allemaal zo trots zijn op hun volle kuip, maar verder dan 'we love you feyenoord we do' komen ze ook niet.
En na 10 minuten begint dat enorm te vervelen.
Persoonlijk vind ik dat Ajax de beste supporters heeft in zowel uit als thuiswedstrijden, veel originele liedjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |