quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:58 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord, geen discussie over mogelijk.
Denk trouwens niet dat mensen hier erg objectief over kunnen zijn. Behalve PSV'rs die moeten natuurlijk wel inzien dat hun club het laagst genoteerd staat.quote:
Redelijk wat vrienden van me zijn voor Ajax en PSV en gaan ook vaak naar wedstrijden, maar we zijn het maar over een ding eens altijd; Feijenoord heeft het beste publiekquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denk trouwens niet dat mensen hier erg objectief over kunnen zijn. Behalve PSV'rs die moeten natuurlijk wel inzien dat hun club het laagst genoteerd staat.
Laatste anderhalf jaar niet meer naar mijn mening. Vind de sfeer evenwaardig met beide zijn positieve eigenschappen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Redelijk wat vrienden van me zijn voor Ajax en PSV en gaan ook vaak naar wedstrijden, maar we zijn het maar over een ding eens altijd; Feijenoord heeft het beste publiek
Dit jaar thuis tegen Utrecht dat er maar 18000 man inde aRENa zatquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:05 schreef Fuszy het volgende:
Het is wel grappig. Op facebook zie je nu berichten van Ajacieden verschijnen: zie je wel dat er in de arena sfeer is.
Ja daar hebben ze dus een kampioenschap voor nodig. Dan is iedereen weer een ajacied...
Volgens teletekst 48000 hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit jaar thuis tegen Utrecht dat er maar 18000 man inde aRENa zat
Ajax.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Feyenoord, want welke club in de eredivisie kan gemiddeld 40.000 supporters op de been brengen wanneer het slecht gaat?
het zal mij niet verbazen wanneer Jack aan die knoppen zit voor Teletekst.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit jaar thuis tegen Utrecht dat er maar 18000 man inde aRENa zat
De trouwste supporters zaten er gewoon.quote:
Verschil is dat bij Ajax het aantal verkochte kaarten wordt vermeld, bij PSV de daadwerelijke hoeveelheid supporters.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |