Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Dat was nog van het vorige topic! Doublepain!quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Wie de fuck haalt het in z'n hoofd om de meest irritante speler van de kutste club in Nederland in de OP te zetten...
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat was nog van het vorige topic! Doublepain!
DoublePenetrationPainquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Wie de fuck haalt het in z'n hoofd om de meest irritante speler van de kutste club in Nederland in de OP te zetten...
Toivonen > Torres?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:10 schreef marcie216 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk, beter dan dat Torres daar staat. Stond er Vertonghen was het geweldig geweest voor de meeste hier terwijl deze ook zo irritant is.
Wtf Torres ? :'')quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:10 schreef marcie216 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk, beter dan dat Torres daar staat. Stond er Vertonghen was het geweldig geweest voor de meeste hier terwijl deze ook zo irritant is.
Ja?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wtf Torres ? :'')
En jij bent PSV'er ?
Travestieten horen niet in OPquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:14 schreef Tobi-wan het volgende:
De enige speler die in de OP hoort te staan...
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 3 mei 2012 12:15 schreef marcie216 het volgende:
Hahah Gerrard al verkocht voor 34750, 10k profitmijn grootste klapper deze fifa
hahahahahquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:15 schreef marcie216 het volgende:
Hahah Gerrard al verkocht voor 34750, 10k profitmijn grootste klapper deze fifa
quote:
he mijn connection gaat lost op het moment dat haar tetten bijna te voorschijn komen bij jullie ook????????quote:
Op PS3 net 3x 433 opgehaald voor onder 800Coinsquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even een CAM>CM en een CF>ST voor 650 per stuk opgehaald. En nog een 4-4-2 voor 2200 en een 4-3-3 voor 2500.
hallon ben jij GJE?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
he mijn connection gaat lost op het moment dat haar tetten bijna te voorschijn komen bij jullie ook????????
Vast wel. Ik denk dat die rond de discardwaarde uitkomtquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:23 schreef Jay_Snake het volgende:
TOTY VD Vaart, 250k? Wat denken jullie, zal ie nog verder dalen?
Dan wacht ik er nog wel even mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vast wel. Ik denk dat die rond de discardwaarde uitkomt
Kom jij uit Rotterdam?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:23 schreef Jay_Snake het volgende:
TOTY VD Vaart, 250k? Wat denken jullie, zal ie nog verder dalen?
Ken je dat niet horen danquote:
Dus ik heb aan jou coins verkocht!quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dus ik heb aan jou mijn coins verkocht!
Dat zou goed kunnen. Vd week wat coins er doorheen gejaagd met pakjes kopen en nu kwam ik eigenlijk te kort om weer lekker te handelen. Dan kan ik natuurlkijk een PSN card halen, maar dit levert meer coins opquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dus ik heb aan jou mijn coins verkocht!
Gossie, wat irritant.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:32 schreef Walxie het volgende:
1-1, wat een irritante tegenstander alleen maar skillen en afstandschoten:')
Het is ook nooit goed he.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:32 schreef Walxie het volgende:
1-1, wat een irritante tegenstander alleen maar skillen en afstandschoten:')
Gebruik imgur.comquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:34 schreef Reemi het volgende:
Hier ook maar even een gifje van gemaakt.
[ http://desmond.imageshack.us/Himg685/scaled.php?server=685&filename=kateuptonogifsoupcom.gif&res=landing (copy/paste deze link) ]
Ik wil zo welquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand zin in een potje H2H? Ja dit is het FUT topic, weet ik.
Denk dat ik daar wel wat mee ga doen, aangezien Heerenveen baat heeft bij winst Feyenoord.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:34 schreef OmniRocket het volgende:
winst Feyenoord krijg je 2 euro per ingelegde euro terug zondag!
wat voor acties moet ie dan maken? Steekballen en korte passjes geven mag zeker ook niet, want dan is ie of sweaty of een tiki taka homoquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:34 schreef Walxie het volgende:
[..]
Waarom geen acties als je een miljoenenteam hebt.
Nee, hij schiet alleen maar met Ibra..quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat voor acties moet ie dan maken? Steekballen en korte passjes geven mag zeker ook niet, want dan is ie of sweaty of een tiki taka homo
Heerenveen kan helaas ook gewoon winnen. Krijgen ze ook nog een hogere premie van de KNVB. Zolang ze maar niet gelijkspelen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat ik daar wel wat mee ga doen, aangezien Heerenveen baat heeft bij winst Feyenoord.
Elke manier om te verliezen is kut. Niet huilen, maar gewoon de volgende wedstrijd er tegenaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat voor acties moet ie dan maken? Steekballen en korte passjes geven mag zeker ook niet, want dan is ie of sweaty of een tiki taka homo
DUS??? MAG DAT OOK NIET?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:39 schreef Walxie het volgende:
[..]
Nee, hij schiet alleen maar met Ibra..
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Speel net tegen iemand met Rooney, Messi, Gerrard... en Wynne...
In de 60e minuut wisselt hij Rooney voor Bent
Heerenveen wil ook niet de laatste 10 minuten met een 2-1 voorsprong spelen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heerenveen kan helaas ook gewoon winnen. Krijgen ze ook nog een hogere premie van de KNVB. Zolang ze maar niet gelijkspelen.
Als AZ voorkomt, en het is een evenwichtige wedstrijd in Heerenveen, wat op zich niet een ondenkbaar scenario is, denk ik dat Heerenveen eieren voor zn geld kiest. Ik zou me helemaal de tyfus lachen in dat gevalquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heerenveen kan helaas ook gewoon winnen. Krijgen ze ook nog een hogere premie van de KNVB. Zolang ze maar niet gelijkspelen.
Ik ga eerst nog even eten enzo, komt welquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
@GJE,
Zit nu nog in een potje, kan zo wel.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar je moet niet zo zeiken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rijst heeft gelijk. Als hij steeds schiet met Ibra, stop de toevoer naar Ibra, of dek hem kort. Ben je er niet toe in staat: zie plaatje van Rijst.quote:
Heb je een punt, maar mijn formatie was ook niet opgewassen hoe Ibra stond.. hij had een pacehoer van IF Walcott er naast..quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rijst heeft gelijk. Als hij steeds schiet met Ibra, stop de toevoer naar Ibra, of dek hem kort. Ben je er niet toe in staat: zie plaatje van Rijst.
Is absuluut geen excuus, want die 2 maken geen chemistry. Zou in je voordeel moeten zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:46 schreef Walxie het volgende:
[..]
Heb je een punt, maar mijn formatie was ook niet opgewassen hoe Ibra stond.. hij had een pacehoer van IF Walcott er naast..
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:48 schreef Rijst het volgende:
Goed beeld?
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok
Jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:48 schreef Rijst het volgende:
Goed beeld?
Klopt, met mn MLS heb ik mooiere resultaten tegen gold teams, dan met mn miljoenen teams.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:51 schreef PewDiePie het volgende:
Soms vind ik bronze teams veel lekkerder spelen danmijn beste teams...
aiai, 1-2 =0quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:48 schreef Rijst het volgende:
Goed beeld?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ehhhh je bent gewoon ietsjes slechter?
Als die andere dat deed had Rijst al bijna 20 goals tegenquote:
Naaismit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:09 schreef Rijst het volgende:
Angstgegner
http://futhead.com/12/player/3607
Dan hoor je alleen maar. JEEEE- ZUSSSSSSSSSSSSS TEEEEE--RING --K********NKRRRRquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:09 schreef Lindgren. het volgende:
Waarmee record jij je audio Rijst? Doe je muziek eens af en geef een live com.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:12 schreef Lindgren. het volgende:
RT: Vandermar: RT lindgrenn: RT: Vandermar: PAKJES PAKJES PAKJES
9,5k of zoietsquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:13 schreef marcie216 het volgende:
wat is eigenlijk de minimum discardwaarde van een gouden if?
75 x 122=?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:13 schreef marcie216 het volgende:
wat is eigenlijk de minimum discardwaarde van een gouden if?
Volgens mij is het allemaal een complot om meer kijkers naar z'n stream te lokken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:12 schreef Thorb het volgende:
Niet je naam willen zeggen en die wel in de stream laten zien
Hij verliest alleen maarquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Volgens mij is het allemaal een complot om meer kijkers naar z'n stream te lokken.
Helaas is mijn wifiverbinding op het werk niet snel genoeg om mee te kijken
haha, welkom in 2012quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:18 schreef DutchSL het volgende:
De coins verkoop begint eindelijk te lopen: 10 + 30 euro binnen, 20 more on the way
Ook gelijk maar internetbankieren genomen, hoef ik niet steeds naar de bank
ik nu welquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand potje voor het toernooi? Wil graag al m'n potjes afmaken vandaag
Toch maar wel?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:18 schreef DutchSL het volgende:
De coins verkoop begint eindelijk te lopen: 10 + 30 euro binnen, 20 more on the way
Stoer apparaatje gekregen.
Nu al?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:18 schreef DutchSL het volgende:
Stoer apparaatje gekregen.
Doen we er meteen 2?quote:
OMG!1!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand potje voor het toernooi? Wil graag al m'n potjes afmaken vandaag
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:18 schreef DutchSL het volgende:
Pokédexquote:Stoer apparaatje gekregen.
Witte was goed toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:20 schreef DutchSL het volgende:
GJE, koop wel even een normale bal voor de mensen tegen wie je nog moet.
Behalve tegen Maarten, zijn doelsaldo is te goed in de strijd om de tweede plaats
Inb4 Sukquote:
Ik doe wel een rebootquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:25 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Niet dat ik weet hoor... Ik kon gister ook moeiteloos spelen
Staat er nog een code bij van de foutmelding die je krijgt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:26 schreef dion_v_k het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen, heb net voor het eerst een PSN card gekocht.
Nu voer ik de code in en daarna wordt me gevragen of ik het bedrag aan mijn portemonnee wil toevoegen, vervolgens klik ik op ja en dan krijg ik de melding dat het bedrag niet kan worden toegevoegd![]()
Help
Nopequote:Op donderdag 3 mei 2012 13:27 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Staat er nog een code bij van de foutmelding die je krijgt?
Je code is wel geldig, anders had je die vraag of je het bedrag wilt toevoegen niet gekregen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:26 schreef dion_v_k het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen, heb net voor het eerst een PSN card gekocht.
Nu voer ik de code in en daarna wordt me gevragen of ik het bedrag aan mijn portemonnee wil toevoegen, vervolgens klik ik op ja en dan krijg ik de melding dat het bedrag niet kan worden toegevoegd![]()
Help
En hoe wijzig ik dat? Is dat eenvoudig ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je code is wel geldig, anders had je die vraag of je het bedrag wilt toevoegen niet gekregen.
Het zou kunnen dat jij een subaccount hebt die geen geld mag toevoegen.
Alleen geld toevoegen op je hoofdaccountquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En hoe wijzig ik dat? Is dat eenvoudig ?
Ga je verkopen? Anders wil ik 'm welquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
TOTY Zoet 2.5k BIN
Geen 59e minuut, ik zocht naar hem met max. 15k BIN en daar stond hij.
Ik heb ook zo'n team, echt te goed voor woorden!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Net toch nog maar even team gemaakt. 41212 Ligue 1/Fransozen, wat een onverwachte bazen
Eerste wedstrijd meteen al 3-0 voor, tegenstander legt controller weg. Goed teken. Denk ik.....
Dat weet ik nog niet, ik heb niet een team waar hij in past en ik kan natuurlijk wel iets van 10k winst maken door hem te verkopen.quote:
Ja, ik maak wel even op Futhead. Die tegenstander is toch wegquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:31 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n team, echt te goed voor woorden!Heb je linkje, hoe die eruit ziet?
staat er ook een op voor 10k bin. Is wel ps3 dus weet niet of je daar wat aan hebtquote:
Ik begrijp er geen zak van, weg 50 euroquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen geld toevoegen op je hoofdaccount
Nee joh. Heb je meerdere users op je ps3?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen zak van, weg 50 euro
Heb jij een broer of vader ofzo die jouw PSN account heeft aangemaakt, of heb jij dit zelf gedaan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen zak van, weg 50 euro
Ah jammer, ik doe xboxquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
staat er ook een op voor 10k bin. Is wel ps3 dus weet niet of je daar wat aan hebt
Noem maar een prijsjequote:Op donderdag 3 mei 2012 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, ik heb niet een team waar hij in past en ik kan natuurlijk wel iets van 10k winst maken door hem te verkopen.
Okequote:Op donderdag 3 mei 2012 13:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, ik maak wel even op Futhead. Die tegenstander is toch weg
XLM FC?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk heb ik Slew in een bronze pack (400c pack) Nu Pogba nog
Ik heb Zoet er nu opgezet voor 10k SP 13.5k BIN, eens kijken of hij verkoopt voor die prijs.
Packs natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:34 schreef GuRBuH het volgende:
Wat zal ik doen met de opbrengst van IF Torres? (425k - tax) Pakjes kopen of een team maken met TOTY Zoet, TOTY Eriksen en SIF Dost
quote:
Heb ik zelf gedaan..quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb jij een broer of vader ofzo die jouw PSN account heeft aangemaakt, of heb jij dit zelf gedaan?
Neequote:Op donderdag 3 mei 2012 13:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee joh. Heb je meerdere users op je ps3?
Start je ps3 eens opnieuw opquote:
quote:
Dan ligt het dus niet aan hoofdaccounts en subaccounts.quote:
Do tell.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, mijn 2e account
Achter die naam zit een heel verhaal.
Haha oke, ik ga misschien wel bieden.. alleen kut formatie maar voor 9k had ik hem meegenomenquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, mijn 2e account
Achter die naam zit een heel verhaal.
Ja ik denk dat er niets anders op zit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
Dan ligt het dus niet aan hoofdaccounts en subaccounts.
Kan ook gewoon zijn dat PSN even kut doet. Probeer het later nog eens.
Tsjah, voor jullie is het natuurlijk leuker als ik alles verneuk aan packs, vandaar dat laucas dat zegtquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:40 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik zou voor team gaan, maarja dat mot je zelf weten
Er is geen andere bronzen TOTY keeper, die andere is een zilveren Mexicaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:38 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, dat durf ik bijna met 100% te zeggen, misschien alleen die andere TOTY ook
Heb je die kaart online of in een winkel gekocht?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ik denk dat er niets anders op zit.
Wat GJE zegt; mijn ps3 opnieuw opstarten zal ook niet helpen..
Alles hetzelfde, op de ST, GK en RM na.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Walxie: http://futhead.com/12/squad/646303
Ja, pace dit dat.
Alsnog, ik was voor team gegaan; eredivisie zijn beesten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tsjah, voor jullie is het natuurlijk leuker als ik alles verneuk aan packs, vandaar dat laucas dat zegt
Ah, mijn foutquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er is geen andere bronzen TOTY keeper, die andere is een zilveren Mexicaan
In de winkel, half uurtje geleden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je die kaart online of in een winkel gekocht?
Het is eigenlijk niet echt een heel lang verhaal.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:45 schreef DutchSL het volgende:
Jazz Jackrabbit![]()
Wow dat heb ik al lang niet meer gespeeld, geniaal spel.
Xherdan Shaqiriquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:44 schreef Fifut het volgende:
Ik ga een team rond de blauwe Shaqiri kaart maken.
Ik heb nog nooit wat kostbaars uit een pack gehad.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel redelijke pulls, net Forbes en Smith en op mijn andere account Lago Junior.
Mooi teruggaan als het niet werktquote:
Ik ben nu wat minder actief, sowieso speel ik bijna nooit duels enzo maar ik maak af en toe nog wel eens een level. XLM bestaat nu sinds 2004 en de afkorting staat voor Xtreme Level Makersquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:45 schreef DutchSL het volgende:
Jazz Jackrabbit![]()
Wow dat heb ik al lang niet meer gespeeld, geniaal spel.
Wat moet je andersquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:47 schreef marcie216 het volgende:
Code open gekrast, en dan teruggaan dat hij het niet doet hahah
Ik heb soms ook ineens veel geluk, maar ik heb ook vaak genoeg niks. Toch maak ik dan nog bijna elke keer winst, alleen nu niet omdat ik alle healing kaarten voor 150 verkoop en squad morale verkocht al niet eens voor 150 BIN.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:46 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat kostbaars uit een pack gehad.
Heb toch al ruim 100 400c packs geopend en de duurste speler die ik had was eentje van 1,5k
Kun je met een kwart PS3 FIFA spelen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:50 schreef Fuszy het volgende:
fuck hee... ik twijfel of ik drie kwart van mijn ps3 moet verkopen. Ik speel ze toch nooit
Wel het gedeelte houden waar je de disk in doetquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:50 schreef Fuszy het volgende:
fuck hee... ik twijfel of ik drie kwart van mijn ps3 moet verkopen. Ik speel ze toch nooit
Ik speel meestal wel quitte maar winst maak ik niet veel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb soms ook ineens veel geluk, maar ik heb ook vaak genoeg niks. Toch maak ik dan nog bijna elke keer winst, alleen nu niet omdat ik alle healing kaarten voor 150 verkoop en squad morale verkocht al niet eens voor 150 BIN.
oh verdomme. driekwart van het aantal ps3 spellen die ik bezitquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kun je met een kwart PS3 FIFA spelen?
Kon bedrag niet aan portemonnee toevoegenquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:50 schreef DutchSL het volgende:
Maar dion wat voor melding krijg je precies als je de coins wilt toevoegen. Zou je de melding letterlijk willen overtypen?
Als je ze niet speelt en ook niet van plan bent om te gaan spelen dan gewoon verkopen ja, waarom zou je ze stof laten happen als je er geld voor kunt krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:50 schreef Fuszy het volgende:
Dafuq? Die linkerkant.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:51 schreef Dudeweiser het volgende:
FUThead doet raar, maar alsnog
[ afbeelding ]
Akinfenwa (maar ja, nu is hij natuurlijk TOTY) Shotton, die spelers met een rating van 40-45, verder zijn er een aantal die je wel voor 200 kan verkopen zoals BPL bronzes en CBs met meer dan 70 pace.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:51 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik speel meestal wel quitte maar winst maak ik niet veel.
Zijn er veel dure non shiny bronze's? Die discard ik meestal gewoon
Ben niet thuis, "werken"quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
DutchSL of Fuszy ; potje toernooi?
Ik ben bezig met het installeren van een laptop. Zit haast achter, dus ik kan nu niet maar vanavond welquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
DutchSL of Fuszy ; potje toernooi?
Ja, weet ik niet. Veel spellen heb ik een uurtje gespeeld en daarna ben ik weer verder gegaan met fifa. eigenlijk wel zonde haha. Heb nu ook Uncharted 1 en 2 gekocht en die heb ik nog niet eens opengemaaktquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je ze niet speelt en ook niet van plan bent om te gaan spelen dan gewoon verkopen ja, waarom zou je ze stof laten happen als je er geld voor kunt krijgen.
Wie dan hahah?quote:
ik ben niet de enige dus? Echt lelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:55 schreef Fuszy het volgende:
wat is er met futhead gebeurd? het grasveld is weg
GK: Diego Lopez (goedkoper en beter)quote:
Als ik al ooit dit budget ga krijgen, wou ik dit bouwen maar met Pique en sergio ramos wordt het nog duurder.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Diego Alves, Piqué en Sergio Ramos
Diego Alves zou maar 7 chemistry krijgen en Diego Lopez is veel beter.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Diego Alves, Piqué en Sergio Ramos
o ja klopt, Lopez dus.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Diego Alves zou maar 7 chemistry krijgen en Diego Lopez is veel beter.
Ik heb deze:quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Als ik al ooit dit budget ga krijgen, wou ik dit bouwen maar met Pique en sergio ramos wordt het nog duurder.
Iemand had hier een IF rechtsback, wie was dat
Je doet een pack only toch? Als je dan een klapper maakt dan moet je ook verder gaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tsjah, voor jullie is het natuurlijk leuker als ik alles verneuk aan packs, vandaar dat laucas dat zegt
Ik speel met dit team tegen je :quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen die er wat tegen hebben als ik m'n MLS verkoop en dan met starterteams tegen iemand voor het toernooi speel? Ik red sowieso de halve finale al niet meer
je hoeft ze niet te verkopen hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen die er wat tegen hebben als ik m'n MLS verkoop en dan met starterteams tegen iemand voor het toernooi speel? Ik red sowieso de halve finale al niet meer
ja idd haha.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:02 schreef DutchSL het volgende:
Let er bij die rechtsback op dat je wel de SIF (80) en niet de IF (79) koopt.
Futheadje?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik speel met dit team tegen je :
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eyDeMQXGbdspU
Weet ik, maar ik win alles met dit team, het wordt zo saai..quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik win alles met dit team, het wordt zo saai..
Als mijn puush het deed dan had ik je een plaatje gegeven, maar voor dit schijtteam ga ik geen futhead link makenquote:
Dit is op een ander accountquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:59 schreef laucas het volgende:
[..]
Je doet een pack only toch? Als je dan een klapper maakt dan moet je ook verder gaan
Wtf, allemaal slechte silvers, daarmee ga je verliezen tegen zijn MLS bronze hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik speel met dit team tegen je :
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eyDeMQXGbdspU
Schijtteam zegt al genoegquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als mijn puush het deed dan had ik je een plaatje gegeven, maar voor dit schijtteam ga ik geen futhead link maken
mijn pack only teamquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wtf, allemaal slechte silvers, daarmee ga je verliezen tegen zijn MLS bronze hoor.
Leuk initiatief welquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
mijn pack only team. Ik ga er eervol mee verder
alleen guidetti gekocht omdat mijn andere spits geblesseerd was. Verkoop hem hierna
Nicequote:Op donderdag 3 mei 2012 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
YES ik heb hem! BEAST!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
YES ik heb hem! BEAST!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Hij heeft med/high work rates dus dat lijkt mij een betere keuze dan Pique ja (high attack en low pace is echt dodelijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:06 schreef marcie216 het volgende:
Als CB kan ik ook SIF Amorebieta.
Is net zo snel als pique, maar een stuk goedkoper, bovendien 92 defending
Ja ik had het gezien ja, 92 defending is wel beest, en ik las 99 shot powerquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij heeft med/high work rates dus dat lijkt mij een betere keuze dan Pique ja (high attack en low pace is echt dodelijk)
Ook net zo groot als Pique: 1.92
Als CM lijkt hij mij ook wel geschiktquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even een 4-4-2 kaart kopen en dan zet ik hem in mijn team. Ik weet niet of hij Westcarr gaat vervangen maar ik zet hem sowieso op de bank
Erik Pietersquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mensen met miljoenen teams die niets van chemistry snappen
Denk dat hij best waardeloos is in een 442.. tussen twee wingers in scoorde hij 1.4 goals per wedstrijd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even een 4-4-2 kaart kopen en dan zet ik hem in mijn team. Ik weet niet of hij Westcarr gaat vervangen maar ik zet hem sowieso op de bank
Koop gewoon Miquel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij heeft med/high work rates dus dat lijkt mij een betere keuze dan Pique ja (high attack en low pace is echt dodelijk)
Ook net zo groot als Pique: 1.92
quote:Janmaat wil het liefst verliezen van Feyenoord
SC Heerenveen staat komende zondag in de wedstrijd tegen Feyenoord voor een apart scenario. De Friezen zijn bij een nederlaag tegen de Rotterdammers sowieso verzekerd van directe plaatsing voor Europees voetbal, maar zijn bij een gelijkspel waarschijnlijk veroordeeld tot de play-offs. Verdediger Daryl Janmaat vindt het ook een moeilijke situatie.
"Dit is heel bizar. We mogen dus alleen winnen of verliezen, waarvan verliezen mijn voorkeur heeft", vertelde Janmaat lachend, die volgend seizoen te bewonderen is in het shirt van Feyenoord. "Ik weet niet de precieze situatie, maar dit is wel heel raar."
Janmaat speelde woensdagavond in het duel met FC Twente (3-4 winst) eindelijk weer mee na een hardnekkige blessure: "Ik ben blij dat ik mijn rentree heb kunnen maken en dat ik lekker heb gespeeld", aldus de rechtback op het digitale thuis van Heerenveen.
Dat kan ook nog, met Gardner ernaast. Ik heb zijn in-game stats nog niet bekeken, maar met 75 shooting heeft hij vast wel een goed longshotquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als CM lijkt hij mij ook wel geschikt
Dat had ik met mijn 10000equote:Op donderdag 3 mei 2012 14:13 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb mijn 5000ste post gemist. Zit nu op 5016 (incl deze)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |