Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Dat was nog van het vorige topic! Doublepain!quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Wie de fuck haalt het in z'n hoofd om de meest irritante speler van de kutste club in Nederland in de OP te zetten...
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat was nog van het vorige topic! Doublepain!
DoublePenetrationPainquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Wie de fuck haalt het in z'n hoofd om de meest irritante speler van de kutste club in Nederland in de OP te zetten...
Toivonen > Torres?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:10 schreef marcie216 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk, beter dan dat Torres daar staat. Stond er Vertonghen was het geweldig geweest voor de meeste hier terwijl deze ook zo irritant is.
Wtf Torres ? :'')quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:10 schreef marcie216 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk, beter dan dat Torres daar staat. Stond er Vertonghen was het geweldig geweest voor de meeste hier terwijl deze ook zo irritant is.
Ja?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wtf Torres ? :'')
En jij bent PSV'er ?
Travestieten horen niet in OPquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:14 schreef Tobi-wan het volgende:
De enige speler die in de OP hoort te staan...
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 3 mei 2012 12:15 schreef marcie216 het volgende:
Hahah Gerrard al verkocht voor 34750, 10k profitmijn grootste klapper deze fifa
hahahahahquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:15 schreef marcie216 het volgende:
Hahah Gerrard al verkocht voor 34750, 10k profitmijn grootste klapper deze fifa
quote:
he mijn connection gaat lost op het moment dat haar tetten bijna te voorschijn komen bij jullie ook????????quote:
Op PS3 net 3x 433 opgehaald voor onder 800Coinsquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even een CAM>CM en een CF>ST voor 650 per stuk opgehaald. En nog een 4-4-2 voor 2200 en een 4-3-3 voor 2500.
hallon ben jij GJE?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
he mijn connection gaat lost op het moment dat haar tetten bijna te voorschijn komen bij jullie ook????????
Vast wel. Ik denk dat die rond de discardwaarde uitkomtquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:23 schreef Jay_Snake het volgende:
TOTY VD Vaart, 250k? Wat denken jullie, zal ie nog verder dalen?
Dan wacht ik er nog wel even mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vast wel. Ik denk dat die rond de discardwaarde uitkomt
Kom jij uit Rotterdam?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:23 schreef Jay_Snake het volgende:
TOTY VD Vaart, 250k? Wat denken jullie, zal ie nog verder dalen?
Ken je dat niet horen danquote:
Dus ik heb aan jou coins verkocht!quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dus ik heb aan jou mijn coins verkocht!
Dat zou goed kunnen. Vd week wat coins er doorheen gejaagd met pakjes kopen en nu kwam ik eigenlijk te kort om weer lekker te handelen. Dan kan ik natuurlkijk een PSN card halen, maar dit levert meer coins opquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dus ik heb aan jou mijn coins verkocht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |